nedjelja, 28.05.2006.

Subota, 27.06.

ah jučer... izvukoh se od doma i krenuh put Zvuka... u jebenom Zvuku nije bilo nikog poznatog... i onda krenuh put Ribnjaka... prvi krug --- nitko. Drugi krug nitko.Soliranje na klupici. Pokušavaju mi uletit nekakve ružne priglupe punk djevojčice... heh prije nego kaj su me stigle bilo kaj pitat rekoh ne. Treći krug --- Bubreg :) i tak, kratka spikica s njim jesi vido ovog, jesi vidio onog... Fakat je bilo trulo i sve je bilo puno nekakvih klinkica... strašno... kako me to nevjerojatno živcirakad vidim djecu os 14 godina u Martama... ja sam svoje jedva krvavo zaradio u 17. godini. Ta djeca su jednostavno preumišljena, prerazmažena i prebahata. Sjećam se, kad sam ja bio klinac nije mi bilo na kraj pameti da se nekog starijeg od sebe krivo pogledam a kamoli kajaznam kaj. I tak... četvrti krug i već se polako spremah doma naletim na Nikka i Tamaru (cura je fakat zgodna :), morat ću pokašat neš tu :)))))) i tak, onda sam bio s njima... Nik je napravio prejeben bjeli bambus... nećemo vam odat tajnu :) kružili smo bezveze okolo... i da ljubavni problemi... al ne moji :) i nije bilo cure koja mi se trenutno sviđa :))) i tak, tjerali smo onog čudnog lika od cura... a iskreno, žao mi ga pomalo. al nije u redu. lik se paničnoboji Nika :) i tak.. nakraju smo malo divljali naganjajući se po livadi, Gogo je bio gay divalj... i tak, otišo sam oko 2 doma...

| 23:24 | Komentari (9) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.