ponedjeljak, 03.04.2006.

Lies

Kako mi idu na živce ljudi koji na očigled lažu... i to stalno... npr., evo izjava jednog mog poznanika. "Jebo sam trebu i i isto vrijeme slao Viju poruku.... i onda nas je prekinuo neki Slovenac..." i sve to u nekom šatoru negdje. I još jedna izjava dotičnoga: "Neka žena je preživjela pad s 10000 (da deset tisuća) metara bez padobrana."

Kaj ti ljudi fakat misle da smo mi ostali tak glupi da ćemo im vjerovat? Najgore kaj ima ljudi koji mu vjeruju.. Ima još bar 100 takvih primjera koje mogu navest al mi se jednostavno ne da. Mislim, kod nekog drugog možda to i pali, ali kod mene ne. Jedino kaj od mene na to može dobit kod takvog OČIGLEDNOG laganja je prijezir.

| 14:22 | Komentari (4) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.