petak, 24.02.2006.

25.02., 22h, Močvara - Alternative Rock Stars - A tribute to Kurt Cobain



Malo zakašnjeli tribute za Kurtov rođendan 20.2..

Na videowallu će biti projekcija filma Kurt & Courtney, autora Nicka Broomfielda. Za mjuzu će se pobrinut DJ-i Kurt Cobain & Courtney Love. Od zanimljivijih stvari,osim naravno Nirvane puštat će Faith No More, Smashing Pumpkins, REM, U2, Cramberries, Paradise Lost, Pearl Jam, RHCP, SOAD, Foo Fighters, Hole, Mudhoney, Soundgarden i Oasis. Upad je 15kn.

- 21:02 - Komentari (3) - Isprintaj - #
super blog... (heartless? no... 26.02.2006. 20:59)

Hmm..pozdrav...bijah ..u subotu u mochvari..ali nije bilo baš nekaj što se tiče muzike..nije bilo pola bendova koje su rekli da će biti..pozdrav (Melona 27.02.2006. 13:13)

dobar blog... pogledaj moj ako imaš volje (thrasherski!!!) (PAKA 27.02.2006. 22:33)

| 21:02 | Komentari (0) | Isprintaj | #

24.02., 22h, Hard rockin' @ Močvara



Danas je u Močvari hard/rock/heavy/metal/thrash/glam party by DJ White Trash Galore. Vrtit će se Gunsi, Scorpionsi, Metallica, Madeni, Megadeath, Motorhead, Thin Lizzy, Divlje Jagode, Europe, Bon Jovi, Him, AC/DC, Led Zeppelin i Kiss. Upad je 15kn.

| 14:28 | Komentari (0) | Isprintaj | #

nedjelja, 19.02.2006.

Black Sabbath - Children of the grave

Revolution in their minds - the children start to march
Against the world they have to live in
Oh! the hate that's in their hearts
They're tired of being pushed around
And told just what to do
They'll fight the world until they've won
And love comes flowing through

Children of tomorrow live in the tears that fall today
Will the sunrise of tomorrow bring in peace in any way
Must the world live in the shadow of atomic fear
Can they win the fight for peace or will they disappear?

So you children of the world listen to what say
If you want a better place to live in spread the world today
Show the world that love is still alive you must be brave
Or your children of today are children of the grave.

- 21:20 - Komentari (1) - Isprintaj - #

-zakon pjesma, meni jedna od ponajboljih Sabbath-ovih (Manowar 24.02.2006. 21:12)

| 21:20 | Komentari (0) | Isprintaj | #

Statistika bloga

18.02. bilo je sveukupno 19 posjeta.

Dužina posjeta

93,3% - manje od 5sec
5,6% - 30sec do 5min
1,1% - više od 1h

Broj posjeta od zadnjeg brisanja cookiea :

80,2% - 1
8,8% - 2-5
6,6% - 6-10

Država

82,83% - Hrvatska
3,03% - Poljska
po 1,01% - USA, Canada, Švedska (jeeeej!:), Bugarska

Županija (za Hrvatsku)

50% - Grad Zagreb
32% - Zagrebačka županija
5% - Splitsko-dalmatinska

Grad:

50% - Zagreb
32% - nepoznato
5% - Split

ISP:

47% - T-Com
14% - CarNet@home
9% - Iskon

Browser

65% - Internet Explorer 6.0
13% - Firefox 1.50
7% - Firefox 1.7.0

OS:

85% - Windows XP
8% - Windows 98
3% - Windows 2000

| 00:10 | Komentari (1) | Isprintaj | #

petak, 17.02.2006.

Flegma - Oluja

Cvijeće je mirisalo
ptice su pjevale
do svijeta mi je stalo
munje nisu sijevale
A sad se crni oblak nadvija na mene
moj svijet se brzo ruši
oluja me guši

Sve što još želim je da oblaci
što su se nad mene sada nadvili
da nestanu i sunce propuste
da nestanu i mene ostave

Cvijeće je mirisalo
ptice su pjevale
do svijeta mi je stalo
munje nisu sijevale
A sad se crni oblak nadvio na mene
moj svijet se brzo ruši
oluja me guši

Sve što još želim je da oblaci
što su se nad mene sada nadvili
da nestanu i sunce propuste
da nestanu i mene ostave

Sve što još želim je da oblaci
što su se nad mene sada nadvili
da nestanu i sunce propuste
da nestanu i mene ostave


Ovo je stavar zagrebačkog metal/punk/rock benda Flegma, čiji je bubnjar moj frend Mrva. Pjesmu možete downloadati ovdje. Upute: srollajte do dna stranice i kliknite na "Free". Pričekajte da dobijete download ticket, jedno 5-6 sekundi, odaberite brži server i upišite lozinku sa slike u polje te kliknite na "Download from Net-Mirror".

| 21:48 | Komentari (0) | Isprintaj | #

Metal legende

Link na Manowarow post "Metal legende" link

| 21:14 | Komentari (0) | Isprintaj | #

utorak, 14.02.2006.

ASK Benefit, 16.02., 21:30, Močvara

Nije da sam se popunkio il neš al u Čvari je koncert za promociju nekakvog Anarhističkog Sajma Knjige. Ono kaj je meni zanimljivo je da između ostala dva benda svira požeški bend Loš Primjer. Dečki navodno sviraju melodični heavy/black/melodic punk pa možda to zanimljivo zvuči. Osim toga sviraju dva brodska benda, Faakamsee (hc punk) i Kriva Istina (melodic hc punk). Upad je 20kn.

| 21:43 | Komentari (1) | Isprintaj | #

subota, 11.02.2006.

Blind Guardian objavili raspored za turneju



05.05. Lucky, Rijssen, Nizozemska

06.05. Biebob, Vosselar, Belgija www.biebob.de

12.05. Yeni Melek, Istanbul, Turska

19.05. DK Gorbunova, Moskva, Rusija

07.09. Z7, Pratteln, Švicarska

08.09. Tonhalle, Munchen, Njemačka www.target-concerts.de

09.09. COngress Centrum B, Stuttgart, Njemačka www.musiccircus.de

11.09. Statdthalle, Langen, Njemačka www.media-event-puls.de

12.09. Capitol, Hannover, Njemačka www.capitol-hannover.de

13.09. Phillipshalle, Dusseldorf, Njemačka www.primeclub.de

15.09. Europahalle, Trier, Njemačka www.poppconcerts.de

16.09. Stadthalle, Lichtenfels-Bamberg, Njemačka www.vsbbg.de

21.09. Baltiska hallen, Malmo, Švedska

22.09. Lisebergshallen, Goteborg, Švedska

23.09. Rockfeller, Oslo, Norveška

24.09. Annexet, Stockholm, Švedska

26.09. Electric Ballroom, London, Engleska

27.09. Temple Bar Music Ctr, Dublin, Irska www.tickets.ie

29.09. O13, Tilburg, Nizozemska

30.09. Hof Ter Loo, Antwerp, Belgija

01.10. Elysee Montmartre, Paris, Francuska

06.10. La Riviera, Madrid, Španjolska

07.10. Anaitasuna, Pamplona, Španjolska

08.10. Razzmatazz, Barcelona, Španjolska

10.10. Alcatraz, Milano, Italija

11.10. Saschali, Firenza, Italija

13.10. Planet Music, Beč, Austrija

14.10. VPK Mediapark, Ljubljana, Slovenija

15.10. Sport Hall, Trencin, Slovačka www.ticketportal.sk

16.10. SKC Studentski Kulturni Centar, Beograd, Srbija i Crna Gora www.legacy-promotion.net

Za sve koncerte u Njemačkoj ulaznice je moguće nabaviti na www.metaltix.com

Na službenoj stranici kažu da su ovo samo potvrđeni koncerti i da će s vremenom biti dodano još koncerata, pa možda postoji mogućnost da dođu i kod nas.

| 14:43 | Komentari (2) | Isprintaj | #

četvrtak, 09.02.2006.

Search for shirt, part. 1

Odlučih si konačno nabaviti majicu od Theriona. Kao prvo na žalost dostupne su samo Swedenborg, Lemuria i Sirius B, but svejedno. Prvo sam pogledao malo na Netu, preračunao cijene, zapisao si i tak...

I jučer naime, dok sam čekao frendicu s kojom sam se trebao naći u 15h, ( a ja sam došao u 14 :)) sjetih se da sam, istina, prije par mjeseci u Planet Musicu vidio jednu Swedenborg kratkih rukava, cijena je čini mi se bila 180kn. Odvučem se ja tamo, usput naletim na debilnog "frenda" i krenem u pretumbavanje stalaka i vješalica.. Usput sam još vidio i neka zanimljiva LP izdanja koja čak nisu ni skupa, mogal bi si uzet neš od tog.. al da se vratim na priču o majici.. onu Swedenborg kratkih rukava nisam uspio naći, al sam zato našao istu, samo dugih rukava s kapuljačom. Uzmem majicu sa stalka i još se čudim kakav je to jadni otisak naprijed, kad primjetih naljepnicu s cijenom i ostah zapanjen -- 340kn!!! Oni nisu normalni, pomislim i vratim majicu na stalak.. i za svaki slučaj pitam tipa jel ima još koja, nema, veli on. Izađem van i krenem prema Klonu. Dođem tamo, kad ono nema niš uopće.. Bude možda došlo, al ne skoro, veli lik. Dalji tijek priče nije važan, uglavnom navečer dođem doma i pogledam cijene s Neta koje sam si zapisao... Ta ista majica, Swedenborg s kapuljačom, prek Nuclear Blasta s poštarinom dođe ni manje ni više nego 207kn!! Jebeni lopovi!!!

| 22:21 | Komentari (2) | Isprintaj | #

Popularity problems

Ovak, molio bih vas lijepo da ne zloporabite moju e-mail adresu i ne prijavljujete me na newstellere i RSS feedove.. Dobivam sve više spama i ono... Neki sam dan dobio RSS od nekog srpskog sitea, trebalo mi je 40 sec. da scrollam do dna poruke.. Jedva sam iz nekakvog precrtanog fonta uspio dešifrirat par rečenica, ostatak poruke glasi ovak "µŽfĄÔPlÖÔďJšňYo" i nastvak sličnih znakova u beskonačnost.. Ak mislite da bi me nešto moglo zanimati, samo mi mejlajte link i objašnjenje i sam ću pogledat..

| 18:56 | Komentari (3) | Isprintaj | #

utorak, 07.02.2006.

Subota 18.02., 21h, Močvara - Krematorij vol. 6



Dakle 18.02. u 21h u Močvari će se održati šesti po redu Krematorij metal party. Što se live nastupa tiče, nastupit će splitski heavy band Stimulans i heavy/power band u usponu Broken Sword.

Bit će i projekcije : Metallica - Live shit (San Diego & Seattle) i Judas Priest - Priest... Live! Ovaj će Krematorij po prvi puta biti snimljen na DVD. Za slušaonu će se pobrinuti Bishop i Hemeroid, a puštat će Maidene, Judas Priest, Man0war, Helloween, Metallicu, AC/DC, Black Sabbath, Gunse, Blind Guardian, Iced Earth, Rhapsody, Dio, Megadeath, Motorhead, W.A.S.P., HammerFall, Gamma Ray, Saxon, Angra, Danzig, Blaze, Stratovarius, Rammstein, Moonspell i Nightwish. Osim toga bit će i nagradna igra - natjecanje u sviranju kartonske gitare :) See you there. Upad je 25kn.

| 15:03 | Komentari (6) | Isprintaj | #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.