četvrtak, 05.08.2004.

Ultimate cro metal site

Ak je tko zainteresiran za izradu domaćeg ultimate metal sitea, kao npr. hawk-metal, nek se javi na mail. E, da, Nu ne dolaazi u obzir.

| 23:05 | Komentari (4) | Isprintaj | #

Helloween - The Dark ride

Ovo mi je fakat najbolji album kaj sam čuo u posljednje vrijeme. Odličan, odličan power. Inače, The Dark ride je 11. Helloweenov album. Album inače sadrži 12 stvari, sve su fakat odlične, a meni su najbolje If I could fly, We damn the night, I live for your pain i All over the nations. If I could fly mi je tak sad najdraža stvar općenito.Totalno je zakon, i tekst i sve, a pogotovo onaj dio na klaviru...

If I could fly

No fear, no pain
Nobody left to blame
I'll try alone
Make destiny my own
I learn to free my mind
Myself I now must find
Once more
Once more

Refrén:
If I could fly
Like the king of the sky
Could not tumble nor fall
I would picture it all
If I could fly
See the world through my eyes
Would not stumble nor fail
To the heavens I sail
If I could fly

So here I am
In solitude I stand
I've got dreams inside I need to realize
My faith has grown
No fear of the unknown
No more
No more

If I could fly
Like the king of the sky
Could not tumble nor fall
I would picture it all
If I could fly
See the world through my eyes
Would not stumble nor fail
I could ravage my jail
If I could fly

If I could, if I could, fly
If I could, if I could, fly If I could,

If I could fly
Like the king of the sky
Could not tumble nor fall
I would picture it all
If I could fly
See the world through my eyes
Would not stumble nor fail
To the heavens I sail
If I could fly
Like the king of the sky
Could not tumble nor fall
I would picture it all If I could fly
See the world through my eyes
Would not stumble nor fail
I could ravage my jail
If I could fly

| 21:46 | Komentari (5) | Isprintaj | #

srijeda, 04.08.2004.

Azra - Balkan bass tab

tonovi:G a C e
intro/verse/chorus/end.......

G|---------------------------------------|
D|---------------------------------------|
A|-----------0-0-0-0---3-3-3-3-----------|
E|--3-3-3-3---------------------3-3-3-3--|

| 23:47 | Komentari (1) | Isprintaj | #

Azra - A šta da radim i Balkan akordi

Prilog uz post niže:

A šta da radim

Am
A šta da radim
F G Am
Kad odu prijatelji moji
F E Dm
Kad ode djevojka na koju
F Am
Bacam oči

Dm Am
I tako redom dan za danom
Dm Am
Na javnim mjestima s gitarom
Dm Am
Naravno da uvijek netko dođe
E
Da me čuje
Am Am G F E
makar i kradom

Am
Nista mi vise nije važno
G C
Našao sam dobar bend
Dm Am
Želim samo da sviram
E Am
Da se otkačim i to je sve

Balkan

G Am
Jednog dana nema me,
C Em
da nikada ne dođem,
G Am
prijatelje koje znam,
C Em
ne poznajem kad prođem.

ITD.

| 23:33 | Komentari (7) | Isprintaj | #

Prog Metal Empire

Mnogi su zacjelo čuli za ovu stranicu, ali mnogi zacijelo i nisu. Pa, dakle, radi se o sajtu posvećenom Progressive metalu. Sajt pokušava pokriti cijeli prog metal svijet. Sadrži mnogo podataka o porijeklu i povijesti Progressive metala. Vidi se da autori zaista mnogo cjene prog metal, jer su navedene značajke i tome što se cijeni kod Progressive metala. Postoje rubrike posvećene glazbenoj tehnologiji, obrazovanju glazbenika i glazbenoj industriji. Tu je i osvrt na budućnost Progressive metala, te popis najboljih i najpoznatijih bendova, kao i recenzije albuma. Tu su i oglasnik, linkoteka i shop, a site ima sklopljeno posebno partnerstvo s domaćim distributerom metal glazbe TROLIK d.o.o.

| 22:58 | Komentari (0) | Isprintaj | #

Lyrics - Azra

Na moru sam s društvom nonstop ovo sviro i pjevo, ono, svaki dan... Balkan... da baš Balkan. A šta da radim? Jednostavno, a šta da radim, life is boring.


Jednog dana nema me da nikada ne dođem
prijatelje koje znam ne poznajem kad prođem
kao da me nikada na svijetu nije bilo
kao da me njezino tijelo nije htilo
moja kita miruje a furala bi furke
lepe dekle moderne ne padaju na zurke
brijem bradu brkove da licim na pankrte
jos da imam Fendera vidio bi svirke
Balkane
Balkane
Balkane moj
budi mi silan
i dobro mi stoj
mi smo ljudi cigani sudbinom prokleti
uvijek netko oko nas dodje pa nam prijeti
ni bendovi nisu vise kao sto su bili
moj se amaterski priprema da sviri
Balkane
Balkane
Balkane moj
budi mi silan
i dobro mi stoj....


A šta da radim

A šta da radim kada odu prijatelji moji
Kada ode djevojka na koju bacam oči

I tako redom dan za danom
Na javnim mjestima s gitarom
Naravno da uvijek netko dođe
Da me čuje makar i kradom
ništa mi više nije važno
Našao sam dobar bend
želim samo da sviram da se otkačim
I to je sve

A šta da radim ...

Ljudi samo govore
Zašto si nervozan
Ljudi samo pričaju
Ne budi tako grozan
Ljudske usne šapuću
Šuljaj se ti kradom
Izbjegavaj nevolje
Skinut će ti glavu

Ništa mi vise nije važno
Našao sam dobar bend
želim samo da sviram da se otkačim
I to je sve


Za Jelenu iz Ivanića



| 17:08 | Komentari (2) | Isprintaj | #

Lyrics - The Doors - The End

Kad sam prekjučer odlazio s mora, frendica me sjetila ove pjesme:

This is the end
Beautiful friend
This is the end
My only friend, the end

Of our elaborate plans, the end
Of everything that stands, the end
No safety or surprise, the end
I'll never look into your eyes...again

Can you picture what will be
So limitless and free
Desperately in need...of some...stranger's hand
In a...desperate land

Lost in a Roman...wilderness of pain
And all the children are insane
All the children are insane
Waiting for the summer rain, yeah

There's danger on the edge of town
Ride the King's highway, baby
Weird scenes inside the gold mine
Ride the highway west, baby

The west is the best
The west is the best
Get here, and we'll do the rest

C'mon baby, take a chance with us
C'mon baby, take a chance with us
C'mon baby, take a chance with us
And meet me at the back of the blue bus
Doin' a blue rock
On a blue bus
Doin' a blue rock
C'mon, yeah

This is the end
Beautiful friend
This is the end
My only friend, the end

It hurts to set you free
But you'll never follow me
The end of laughter and soft lies
The end of nights we tried to die

This is the end

| 16:59 | Komentari (0) | Isprintaj | #

Sanatorium BH

Našo sam još jednu fora stranicu, Sanatorium BH. Stranica je fora stoga što sadrži dosta povijesnih podataka o metalu. Nadalje, sadrži podatke o 13 podžanrova metala, od ambienta do trasha, nešto o povjesti i obilježjima svakoga, te prijedlozima najboljih i najpoznatijih bendova. Nadalje tu su intervjui s bendovima s prostora bivše Juge, recenzije albuma, povjesti bendova, lyricsi, dosta mp3-ca te forum. Ne sviđa mi se baš dizajn sitea, ali to nadoknađuje opširnost i korisnost podataka.

| 13:27 | Komentari (0) | Isprintaj | #

utorak, 03.08.2004.

Rockknjiga.com

Našo sam jednu korisnu stranicu. Gore možete kupit udžbenike za sve rock instrumente, ako imate bend možete postaviti gore informacije o sebi i promovirati se, bookat se za nastupe; gore je rječnik nekih pojmova, recenzije albuma. U rubrici knowhow možete naučiti nešto o radu s uređajima za snimanje zvuka i metronomom. Gore su naravno i oglasi, forum i chat, a najkorisniji djelovi su popis trgovina glazbenim instrumentima i opremom, te popis i informacije o koncertima koje možete i sami unositi. Sve u svemu, korisna stranica.

| 23:11 | Komentari (0) | Isprintaj | #

Happy birthday, Het!

Danas je Jamesu Hetfieldu 41. rođendan. Pa, happy birthday, Het! Nadamo se da je ovim rođendanom potpuno završeno krizno razdoblje Metallice, i da će dečki opet žariti i paliti, kao nekada, u punom sjaju.

| 22:30 | Komentari (3) | Isprintaj | #

Nešto o meni

Pa, ono, ja sam metalac i iz ZG-a sam. Najviše slušam Power, Heavy, Progressive i British i Gothic. Najdraži bendovi su mi HammerFall, Helloween, ManOwar, Dream Theater, Stratovarius, Metallica, Therion, Iron Maiden, Symphony X, Iced Earth, Nightwish, Avantasia, Motorhead, Black Sabbath, Dimmu Borgir, Amorphis, Def Leppard. Volim i rock, Hendrixa, Gunse, Deep Purple, Pink Floyd, Nirvanu, Ash, Stonese, Coldplay... Od naših Azru, Jagode, Opasnost... Ma ono,praktički sav metal i rock. Morate znat i da baš ne volim trash, a mrzim NU

| 22:04 | Komentari (6) | Isprintaj | #

Heil

Heil ruljo. Evo, otvaram metal blog. Malo resourcesa za nas metalce. Bit će ovdje svega, slika, lyricsa, tabova, obavijesti... ma svega.

| 22:03 | Komentari (2) | Isprintaj | #

Impressum

Glavni urednik : Slym

Rezidence : Zagreb, Croatia


Ako imate bilo kakve vjesti, prijedloge ili nešto želite podjeliti s drugima, slobodno me mailajte. metalac@online.hr

| 22:02 | Komentari (0) | Isprintaj | #

Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.