why don't you burn in hell?

petak, 12.05.2006.

powerslave

evo, opet dugo nisam pisala. tj. pisala jedno dva puta ali naravno, kakve sam ja srece mi se zablokirao internet a nisam save-ala post pa tak jos manje volje imam za pisanje. al sto je najgore bas sam nekak puno napisala... o tome kaj sam htjela al je sve izbrisano. sam kaj necu o tome pisat nego cu rec par stvari:
1. odlucila sam pisat cesce blog; svakih cetiri dana, ali kad necu stic onda cu sljedeci dan pisat i tak
2. pisat cu dnevnik. ne onaj obicni, nego moram pisat za dramu, a kak ja nemogu ni svoj dnevnik pisat, (koji ni nemam) onda ce to bit dosta tesko. mislim jedva pisem blog. al ipak, pisat cu i svoj dnevnik (bas sam mazohist...) ma sam kaj kupila sam tak neku fora biljeznicu u nekoj knjizari, al dobro, valjda cu ovaj put uspjet.smijeh
3.Pisat cu zadace prije spavanja, a NE ujutro prije skole

ma neznam dalje kaj. necu sigurno pisat ono kaj sam pisala prosla dva puta. jel sam pricala kak sam trebala sa razredom ic na izlet u dahab(ak ste culi, ono mjesto na sinaju koje su nedavno bombardirali) al su nam pomanuli za tjedan dana unaprijed(kreteni...lud) al ipak idemo na sto put bolja mjesta. idemo u oaze biharaya i farafra i kampirat cemo prvu noc a onda idemo u neki hotel beduinski. a to moze znacit samo jedno. naughty TULUM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!party
iako nisam u nekim odnosima sa ovima iz razreda, imam neki osjecaj da cu se super zabavit. jedva cekam. sam kaj ovo kak sam sretna najvjerojatnije znaci da ce bit grozno(opet moj pesimizam).

i mozda vidimo one pustinjske lisice(yyyyyyyyyyyyyyeeeeeeeeeeeeeeyyyyyyyyyyyyyyyyy) koje su bas slatke. onak sa usima i nosekima i onak malo tam trce...

evo par slika:

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

zar nisu sladasne?

i pogodite sta. sad mi je opet nekaj bilo sa kompom pa mi nije objavio post, ali sam nesto malo save-ala pa sad samo nastavljam pisat isti post. sam kaj se ne sjecam bas sto sam vise pisala.

ovih dana sam bas posebno umorna. mislim ja sam dosta cesto umorna al ovih dana sam jos manje mogla zpavat. brijem da imam neki blagi oblik bolesti spavanje, kao insomnija. mislim umorna sam jakozijev ali jednostavno nemrem zaspat.

evo neznam vise sto da pisem, pa do pisanja! wave

- 19:26 - Komentari (15) - Isprintaj - #