Metalac na kvadrat

30.03.2007., petak

Post...... Ko post......

Evo žao mi je kaj nisam mogel pisat postove. I'm sory. Kupil sam si novi printer. I mogu reći da je zakon. Printa ko lud. More printat i cd-e. Sam denes nutra cd i printa. No ok dosta o mom printeru. Idemo malo o meni. Prvi sat smo bili na tjelesnom. Igrali smo nogomet. Drugi sat smo trebali imati tehnički , ali kralja (učitelj iz tehničkog) nije bilo. Kralj je dosadan tip i pametan, ali..... Slušajte ovo objašnjavali smo riječ geografija pa.... Slušajte ovo.. Smo došli do toga kak krokodili tjekom zime beže iz rijeke nil. Mislim ono.. Za ubit se. Ok vratimo se na temu. No 2. sat smo igrali država, grad, selo (celi sat). 3. sat njemački. Borba flašicama od soka (ludo). Opaka tučnjava flašicama. Pa pod satom mi zapla (učiteljica njemačkog) skoro napisala jedan. Bil sam dobar... Lolčina. 4. sat hrvatski. Dosadna grabarica (grobarica) je neke sterala pred ploču. Ah to bi bilo to.
Pozdrav:
vrti (na županiskom iz robotike)
black 11
obe-u
teti tibici
Evo jedan stripek:



Image Hosted by ImageShack.us

<< Arhiva >>