sLiKiCe :)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



mOje :)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

  srpanj, 2009 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Kolovoz 2009 (1)
Srpanj 2009 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari ..Visish/Nevidish

by Underground Queen :)

Opis bloga

MeTaL UnD RoCk <3 :D

(: NeStO o MeNi :)

Glazba: Metal & Rock.
-glazba mi je smisao zivota, obozavam ju :))
Volim:
*glazbu
*prijatelje
*obitelj
*koncerte
*motore :)
*elektricne gitare & bubnjeve!!!!
*Off Duty.Metalnu Higijenu,Krater,
Anal Mandicu<--- bendovi iz valpova,požege i đakova!! :))

*more
*ljeto
*zivotinje (osim macaka :S)
*crnu & zelenu boju
*decke <3
*lizalice
*istinu
*zabavu,zabavu i samo zabavu :)
*alkohol (malo samo xD)
*msn i net opcenito...
*filmove
*putovanja
*convers i vans patikice :)
*piercing
i jos puunoo toga :)

Ne Volim:
*kukce
*komarce!!
*laži :S
*bahate,glupe, i umišljene ljude!
*paprike :D
*CAJKE!!
*šutljive ljude, pogotovo decke :/
*kisu (volim ju, ali samo nekad)
*biti sama...
*lisice xD
*tockice *rofl*
* a sta ja znam... :/
ugl. sve volim :D

Bojim se:
*lisica & kukaca xD
*grmnjavine (ali baš jake)
*cigana :/ jbg. xD
*po noci gledat neke duhove ili taki nekakvi film xD
- ma nikog se ja ne bojim xD

U 4 rijeci:
*iskrena
*otkacena
*tvrdoglava
*lijena

I'm not emo I'm bitch! :)

*nisam emo, ne volim emo, ne podržavam ih!
volim njihov stil oblačenja i otkačene frizure... :)

*idem u prvi srednji.
*živim u malom gradicu :P
*ugl. sasvim obicna cura :D
nedamise vise pisat tako da :)

msn mie: devil_anja@hotmail.com
Ja & aLLa :) <3
Free Image Hosting at www.ImageShack.us



DaLLia <3
Free Image Hosting at www.ImageShack.us



aLLa <3
Free Image Hosting at www.ImageShack.us



aLLa & Rea (slika od proslog ljeta, ali volim tu sliku)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us



LucE & DoriJan <3
Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Katee <3
Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Ovo budem ostavila za sebe hehe ^^ <3 <3
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


ponedjeljak, 27.07.2009.

...I'm sorry I can't be perfect...

Moze se rec da sam dobila inspiracije, ali sa negativne strane...
Opet sam u svađi sa najboljom frendicom... stvarno dođe mi da se ubijem...
Ne znam sta da radim, za svaku glupost se posvađamo... ona ne zelim razgovarat vise o tom jer joj se neda vise raspravljat o bilo cem... i sta da ja onda radim... ako pocnem pricat svaka ce svoje govorit i opet smo na istom. Neke stvari jedna drugoj necemo oprostit, iako to najbolje frendice rade... oprastaju...
"Preko svojih sranja presla si, moja jos uvijek pamtis" <--- rijeci iz neke pjesme koje dobro opisuju neke stvari...
Evo iskreno cu rec sta mislim... bojim se da je ne izgubim...
Vec vidim da ce se ona pomirit sa bivsom najfrendicom tj. vec jesu... i opet ce bit onaj njihov 3-ak... i sve je opet na pocetku... ja sam na pocetku... zar ne moze sve bit tako jednostavno?
Ne znam sta da radim... najbolje nista, tako ce i bit...
Stvarno samo mi je to na pameti ovih dana i o nicem drugom ne mislim dok se ona zabavlja... a govori da joj je stalo... Ja sam uzasno zbunjena i samo zelim da nestanem... tuzan



| KoMeNtIrAj (3) | PrInTaAaAJ..(ZnAm Da NeCeS) | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.