Alpha & Omega

subota, 23.07.2005.

Hodaj sa Mnom, Ja Sam tvoj pratilac


Tamo gdje hodaš i stojiš, u vrtu si ljubavi,
kad sam Ja, Duh života, tvoj pratilac.

Hodaj, u svijesti Božjoj, da sam Ja sve u
svemu, tad će ti se carstva prirode klanjati,
dijete Moje, a iz trnovite šikare, koja
možda obrubljuje tvoj put, izrasti duhovne
ruže u čast onoga koji te svjesno prati,
i u tvoju čast, jer ti si Moja slika i prilika.

Razmatraj sve u Mojoj svijesti, neka tvoja
svijest utječe u mineral, u biljke i u životinju
i osjećaj jedinstvo sa svim životnim
oblicima, tad će ti postati jasno da je bit
tvog postojanja u svim životnim oblicima
i da je bit svih životnih oblika u tebi.

Vidi, dijete Moje, povrijediš li životinju,
tad će patiti tvoja svijest a u daljem toku i
ti jer ti si se opteretio zlostavljanjem životinje
a time si i sebi nanio štetu.




Jah

- 15:59 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>