Alpha & Omega

petak, 22.07.2005.

Licemjeri


Budi pravedan prema samome sebi.

Ja Sam ljubav, sve-pravedni Duh. Budi pravedan prema sebi tad ćeš doći do Mene, ljubavi.

Evo, Ja te vodim preko tvojih niskih osjećaja i misli, preko tvojih riječi, koje često ne odgovaraju tvojim osjećajima i mislima. Koliko često čovjek govori drugačije nego što misli.

To je licemjerje i nije čestito.

Evo, dijete Moje, u ovom ponašanju je raskorak koji ne dopušta ljudima da postanu slobodnima i ljubaznima.

Licemjer nije mudar; on želi prikriti ono što je preda Mnom ipak vidljivo. Ako se on, makar i za trenutak, svom bližnjem prikaže u ljepšem svjetlu - onaj koji sve zna dopustit će da se sve objavi prema zakonu sjetve i žetve.

Budi pravedan prema samome sebi.

Izgovaraj samo ono što osjećaš i misliš.

Prihvatiš li ovo, tada ćeš, dijete Moje, svakog dana sve više promatrati sebe i sve nečisto predavati rastvarajućem svjetlu tvog Oca kako bi tvoj nazor postao plemenitim a tvoji osjećaji i misli postali dobrima.

Ako je tvoj nazor plemenit, govorit ćeš plemenito i dobro.

Budući da nazor obilježava tvoje osjećanje i mišljenje, osjećaji i misli su jednaki tvojim riječima.

Eto, to je pravednost prema samome sebi.




Jah

- 18:34 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>