Alpha & Omega

četvrtak, 21.07.2005.

Ja sam uz tebe


Dođi k Meni svakog trenutka.

Raspravi sve sa svojim Ocem čiji Duh obitava u tebi. Ja, život, želim te voditi i pratiti.

Jer gdje si ti, tu sam Ja, budući da Ja obitavam u tebi i u svem bitku.

Neka tvoje srce stalno zrači ljubav, tad si povezan sa Mnom, s onim koji Ja Jesam u svim životnim oblicima, s duhom svoga Oca.

Ne boj se

Ja, tvoj Otac, Jesam ljubav.

Iz moje vječne svijesti proizašao si ti.

Svijest vječnog života je također tvoj život.

Vidi, ti ne umireš. To što treba umrijeti je tvoje ljudsko ja, tvoje strasti i niske sklonosti. čim više one izumiru, tim više ću Ja uskrsavati u tebi.

Uskrsnem li potom svjesno u tebi i budeš li bio svjestan Mene, tada ćeš uistinu živjeti.

Tko uskrsne u Meni, u njemu ću Ja uskrsnuti i on će biti svjesno sa Mnom i Ja s njim.

To je istinski život, dijete Moje, daleko od straha koji guši, od grijeha i smrti.

Ne griješi

Dijete Moje, grijeh je protiv tvog nebeskog Oca.

Sve što ne odgovara Mojem svetom zakonu je grijeh. Tko Mene ljubi, drži se Mojih zapovijedi i ispunjuje zakone života.

Ljubiš li me doista tad ćeš paziti da tvoji osjećaji, misli i riječi budu čisti, da tvoji postupci budu dobri i da tvoj život bude nesebičan.

Tvoje će biće tada biti puno svjetla.

Ljepota nutrine izrazit će se tada i u vanjštini. Zadobit ćeš dražesnost i produhovljenost.

Tad ćeš postati bićem koje je prožeto Mojim uzvišenim i plemenitim svjetlom, snagom svjetla koja zrači, koja zrači kroz tebe i tvog bližnjeg ozračuje.

To je čista ljubav, dijete Moje, koja oslobađa.

Grijeh vezuje dušu i drži je u zarobljeništvu ljudskog mišljenja i htijenja. Božanska ljubav oslobađa i proljepšava. Ona obilježava čovjeka plemenitošću čiste duše.




Jah

- 20:49 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>