poremeceni mesija

nedjelja, 04.11.2007.

Poglavlje drugo:Matea

Krecem se pustim ulicama tog velikog grada, obilazim sex shopove u potrazi za nekom zastitom od homosexualne populacije. Obisao sam vec pola grada, umoran sjedam na klupu u nekom obližnjem parkiću. Odmaram, gledam ljude kako prolaze ispred mene i slusam pjesmu "Ringišpil" od Đorđeta. Zatvorio sam oci i pjevam u sebi, usne mi se ritmicno krecu uz zvukove Balinih rijeci. Nakon nekoliko trenutaka primjetim da me netko promatra, otvorim oci i ispred sebe ugledam velikog bijelog labradora. Taj labrador prestrasio me je velicinom svoga jezika i zagusio me svojim zadahom koi je neodoljivo podsjecao na pastetu. Uhvatio sam ga za vodilicu koja je bila kraj njega i cuvao, nadajuci da ce ga netko doci potraziti. Bio sam u pravu, nije proslo ni nekoliko trenutaka kada do mene dotrci crna djevojka, visoka oko 170 cm. Stane pred mene sva uzbudena i zadihana. Uspije uhvatit zraka da mi kaze kako je to njen pas koji joj je malo prije pobjego i otrco do mene. U njenoj ruci odmah sam primjetio vrecicu sa logom jednog sex shopa u koji sam bio navratio dok sam trazio zastitu. Drugim dahom uspjela mi je reci svoje ime: "Bok, ja sam Matea". Ljubazno sam odgovorio na njeno pitanje i zamolio je za pomoc oko zastite. Predlozila mi je da ju otpratim do hotela pa ce mi onda ona predloziti najbolju trgovinu u gradu. Nevoljko sam pristao na to. Njen hotel bio je na drugom kraju grada tako da smo naceli mnogo tema setajuci. Doznao sam da je iz Hrvatske i da je ovdije samo na privremenom radu u inozemstvu. Dolaskom u njen stan zaprepastila me kolicina pastete u njenom zamrzivacu, nisam htjeo postavljati pitanja. Primjetio sam mnoge nastrane igracke u njenoj sobi ljubazno sam joj zahvalio na gostoprimstvu i sto brze izasao iz te hotelske sobe. Pitam se samo za sta ona sve iskoristava tog njenog bijelog labradora . Izasao sam iz hotela, vratio sam se nazad u svoj hotel jer je vec padala noc. Tracao sam kako bih izbjegao neugodnosti. Dolaskom u hotel odmah sam legao na krevet i zaspao u trenu. Prvim zrakama sunca probudio sam se. Otvorio sam svoju knjigu i napisao Matein profil.

"Matea:
Usamljena djevojka koja se pokusava pronaci u ovome svijetu. Ovisna je o svakakvim nastranim igrackama i obozava svog bijelog labradora. U zamrzivacu drzi velike kolicine pastete vjerovatno da bi namamila svog labradora na bludne cini. Vjeruje u ljubav i nada se boljem.

P.S. vjerujem da ce joj zivot donjeti ljubav."

Zatvorio sam knjigu izasao iz hotela i krenio u novi dan.


Trece poglavlje SOOON!!!!
- 13:53 - Komentari (18) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.