debsice

nedjelja, 23.03.2008.

alo ljudi sretan uskrs

evo ljudi radno ja a VI?

petljam nesto oko muzike viken ovaj mi je bio najljepsi na svjetu dosle su mi gosce iz beograda na 1 dan pa samo se izludirale ko nikad u zivotu u subotu je jednoj od njih bio rodendan pa smo izisle na bace sa ostalim curama i naravno lokati ..........

ma stvarno je bilo super evo stavljam i par slikica....

ieto uskrs je a ja bi isla spavat joj ko ce mi se dignit ujutro bljak bljakk...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

- 18:39 - Komentari (0) - Isprintaj - #