debsice

utorak, 12.02.2008.

evo me ljudi ponovo

he he kad god napisem ponovo sitim se one pisme povovo ponovo pred tobom gresna stojim e jebiga nema ovi put greha ni greški pa da vam se ispovjedim sad

ja sam vam in love kadkad radimo gluposti za ljude koje volimo da ali ja sam posebni slucaj ja radi krivicna djela jebiga.....

ja volim ma sta volim bolje receno obozavam muziku i cio svoj zivot kroz muziku se izrazavam pa evo i sada cu jer neki me od vas nikad nece skuzit o cemu pricam a neki su me vec odavno prokuzili...

uzivajte ljudovi ako imate my space ja sam vam pod imenom Mery_bennett pa ko voli nek izvoli kisssssss.....



Zna, zna, srce zna
čitati sa usana
zna, zna, nema varanja
nije jabuka da se dijeli na pola
neću ti ne, vjerovati sve.

Zna, zna, srce zna
čitati sa usana
zna, zna, nema varanja
laži slatke su al' se brzo otkriju
neću ti ne, vjerovati sve.

Ne, ne ,nemoj da mi kažeš
nije, nije istina.

Sve, sve, ali da mi lažeš
to ti dušo ne treba.


Iznad tesnja zora svice ljubav nasa vjecna bitce ......!!!!!!

Image Hosted by ImageShack.us


- 21:13 - Komentari (28) - Isprintaj - #