Do YoU wAnT tO JuMp? YeS/nO?



By: LuCiJa :)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

tko je mentol zelena?

Šesnaestogodišnjakinja ću biti 21.08 :) .inače se pronalazim samo u pjesmama a na ovom svijetu sam prisutna samo tijelom.duh mi je mnogo iznad ovo univerzuma.šala.volim zemlju, al vjerujem da ću se jednom vratiti na mjesto s kojeg sam došla ovdje. No koje je to mjesto još nisam potpuno sigurna. Čisto informativno zovem se anamarija. Neshvatljivo biće koje voli uveseljavati druge, ali i praviti probleme svojim starcima (ovo drugo mi nije po volji ali što se mora, mora se).voli ljeto jer tada nemora gubiti vrijeme umotavajući svoje krhko tijelo u slojevitu, predebelu odjeću. Teško dopušta ljudima da joj priđu, a svoje prijatelje neželi izgubiti pa im upravo zbog toga ide na živce ponekad. Ali oni su ti koji me vole i koji mi ne dopuštaju da potonem. Hvala vam. (bilo bi glupo sad ih nabrati jer bi sigurno nekog izostavila a to ne želim..svi su u mom srcu)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!


čitaju se:
La Boîte noire
grof V.
djuxerica
jerguzovcani
federer fan
marina
all my angels
rainbow in the flesh
necu tako
samo za najhrabrije
EMO kitty.cat †
MIOC
PH
vilina dusa
promatram, razmisljam
sabriel
apstraktna misao
glumica
1step2for
.mimoza
kronika najavljene smrti
hell
^ˇsheena
Shelly
djevojka s albino srcem
Fantom Slobode
....Sretno dijete....
*tenchica*
viam inveniam
Static Lullaby

obožavam citate..

There are no wrong choices;
there are only different choices.
Susan Jeffers


The only way to discover
the limits of the possible
is to go beyond
them into the impossible.
Arthur C.Clarke


Just one great idea can
completely revolutionize
your life.
Earl Nightingal


Remember if people
talk behind your back,
it only means you are two
steps ahead.
Fanni Flagg


Don`t be afraid your
life will end. Be afraid
that it will never begin.
Grace Hansen


It` not that "today is
the first day of the
rest of my life",
but now is all there
is of my life.
Huhg Prather



Pjesma utah Indijanaca

Žena sam koja drži
nebo.
Mojim očima prolazi
duga.
Sunce utire put do moga
krila.
Moje su misli poput
oblaka.
Ali moje riječi tek
dolaze.



osnovni način ljudskog postojanja jest da moramo živjeti s drugima. po meni osobno jedno tijelo ima samo komadić duše, koji postaje cjelovitom dušom samo kada se komadić duše jednog tijela stopi s komadićem duše u drugom tijelu. i pritom ne mislim na dvoje supružnika, obično se za njih veže pojam jedno tijelo, ali ja u to ne vjerujem. ne kažem da je nemoguće, samo ja (čvrsto, pravo) prijateljstvo smatram jačim od braka.
. hvala svim mojim prijateljima jer vi ste čuvari mog života i stupovi mog postojanja.

law ju ol

© mentol zelena





iskrena ljubav boli. ubija. jer smo samo cudovista koja tako zelimo. zasto se ljubav ne moze dozivljavati bez toliko boli, nereda i krika!?.

… taj njegov
prokleto smrznuti pogled
nepomično umjetni osmjeh
kad me ugleda
a ja poput šećernog curetka
djetinjasto vraški izustim Hej.
Poželim ga bosti
previše našiljenim kopljem
dok smrtno ne iskrvari
oči mu izvaditi pa ih zavezati
na zlatni lančić oko vrata
da mi vječno gleda dekolte..
misli da je to na meni najbolje
(…)
kaže da me voli.
Smijem se glasno
znojim se
ubrzano dišem
od tolikog smijeha
pucaju mu bubnjići ali
krvarim iz očiju
zbunjeniji je nego inače..
grlim ga a on me tjera od sebe
krvare mi ruke
on drhti
krv mi curi iz usta
šapćem mu riječi
mrzim te
jer ne mogu glasnije
on se pita što
ubio si me I D I o t e (ne mogu glasnije gušim se u krvi)
ja sam ona na koju su te roditelji upozoravali
ja sam ona koja umire kad ju netko zavoli
zato živjeh već stoljećima
ja sam ona koja ne dopušta
osjetiti toplinu ljubavi
dah iskrenosti
ugriz strasti
z a š t o baš sada
z a š t o b a š ti
(bojim se postaviti pitanje
m o ž d a m e t i v o l i š )


12.05.2008. u 17:51 ♥

| JuMp... (50) | fLy....| AnD tOuCh ThE sKy.... | # |






<< Arhiva >>