< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (4)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (4)
Svibanj 2007 (6)
Travanj 2007 (6)
Ožujak 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari Da/Ne

WELCOME!!!!!!!!!!!


Free Music

Free Music



Free Music

Dobrodosli svi, ovo je blog Mile i Maje. . . ostavljajte komentare u knjizi gostiju (kliknite na tekst ispod ovog opisa) ili se dopisujte i pisite na chatu, al NE VRIDJAJTE ! ! ! I NE OSTAVLJAJTE NAM LANCE SREĆE ! ! ! POZDRAV IZ SPLITA!!!!!!!!!!!!!!


:::::O NAMA::::::

Mi smo dvi naj prije, poznajemo se jos od rodjenja i mozda nevjerojatno ali NIKAD SE NISMO POSVADJALE!!! Ima svaka nekih mushica ali sve to prodje, cesto se "porjeckamo" ali to nikada nije zavrsilo pravom svadjom ili uvredama....Jedna drugu stalno zezamo, "rugamo" se ali to je sve na smisan nacin i onda se NARAVNO smijemo cilo vrime...rofl...volimo ic na more,pricamo o svemu (majo, majo) i ne moramo se mislit oce li se jedna na drugu naljutit ako nesto kazemo jer sve govorimo naglas i jedna drugoj"u facu"smijeh...najvise vrimena potrosimo na roflsmijeh iako neki misle da je to lud...ali u nicemu nemamo ista razmisljanja...npr. maja slusa rock i to a mila sve osim cajki. sve ali bash SVE razlicito volimo...sidimo skupa u skoli, sve dilimo (pa cak i cokodaluyes)...eto naznamo vise sta rec kad se nesto novo sitimo-javimo vam!!! do tada-puno se smijeh!!!

MILA: IME: Mila
NADIMAK: Mileee
GRAD: Split
KVART: Sućidar
RAZRED: 8.
NAJ GRUPA: ABBA!!!
NAJ PISMA: ufff...kolko ih je...
NAJ PRIJATELJICE:
Maja, rodica Matea, ove iz razreda (tonka, ana, kike),, Ana, Tea,Matea,Robe, my best pen friend Neli, i emma mi je suuuper
NAJ PRIJATELJJI: Renčiiii i Martin (Maćo)...
VOLIN:
*prijatelje i prijateljice
*MOOOOREEE!
*ABBA-u!!!!!
*babu
*Praznike
*Smijat se...
*Pravit se glupa :)
*zezat Maju rofl
*svađat se sa ćaćon =)
*sladoled
*HAJDUKA!!!!!!
*SPLIT!!!!
*HRVATSKU!!!!!!
.......hmmmm.....
NE VOLIN
*CAJKE
*lazljivce
*maloumne ljude
*umisljene
*ljude koji gledaju samo marke i vanjski izgled
*licemjerje
*puno sminke (bljaaaak)
*MIRKA FODORA!!!
*babe u busu koje se STALNO zale
......sta jos??????.....


MAJA
IME: Maja
NADIMAK:violeta, kotacici mnogi drugi....
GRAD: split
KVART: sucidar
RAZRED: 8.
GRUPA: navela san u zadnjem postu...(punk, rock...)
NAJ PISMA: mystify, firestarter, i sve od onih grupa koje slusan...
NAJ PRIJE: Mila, Stefy,Ana...
NAJ PRIJATELJI: Renčiiii,Vinko

VOLIN:
*muziku
*kupovat
spavat
*derat se
*beštimat
*gnjavit ljude
*vh1
*hajduka
*hvar
*trosit miline pare

NE VOLIN:
*skolu
*glupe ljude
*ljude koji se drugima rugaju a ne vide sebe
*ljude bez života
*cajke


MoJi NaJ PrIjAtElJi (AL SAMO NAJBOLJI) by.:MiLeEe

MAJA
moja naj prija od rodjenja
uvik smo skupa
sve znamo jedna o drugoj
ma ionako sve znate o tome

MATEA (tea)
moja rodica
uz to i jedna od the best prija
odlicna je

RENZO
moj najbolji prijatelj
stvarno je car
uvik se smije
kralj

MARTIN (Maćo)
ajme legende
on mi je odlican
uvik nasmijava

~~ETO TO JE TO LJUDI MOJI, OVO SU SAMO NEKI MENI THE BEST A OVIH OSTALIH IMA PUUUUNO VISE~~








BLOGOVI KOJE POSJEĆUJEMO:

***TORCIDA GIRLyes

***Kranjčarica

***NATALIthumbup

***Kabarovskydizajn-savrseni dizajnovi

***matea

***kabarovsky2

***Petra

***Dvi cure iz Primostena

***Blog jednog Hadjdukovca

***suzy11

***Rock rock i samo rock...

***Emo punkerica...




OBIČNE STRANICE:

***SPORT.NET-sve o sportskim dogadjajimanaughty

***HAJDUK!!!!hrvatska

***NAJJACA ORGANIZACIJA NA SVITU!!!thumbup


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



petak, 29.06.2007.

...vou vou vou,ljeto nam se vratilo vou vou vou, ljeto nam se vratilo u grad....

i tako....evo vratila se stara ja (mileee)....valjda ste pripoznali pismu koja je u naslovu ako i niste, valjda ste skuzili bit-LITO JE OPET TU!!!!!!!!! evo za mene je skola ova 2 miseca nepoznata imenica tako da od ovog posta io njoj nema NISTA!!!!!!!!! evo ljudi....jel se kupate???? ja da, skoro svaki dan i PRE DOBRO je ! ! ! maja mi je isla na hvar...mad...al drago mi je zbog nje....ipak je tamo sa cerekcerekcerek...neka uziva!!!smijeh...kiss. Evo ja se taman vratila iz grada....kupila san puno lipih stvari...hehe... Maja van je vec ispricala moju NE(sricu) sa glupon ticon....Pa evo malo da pojasnin...Na peristilu ja maja i jedan prika iz razreda sidili...kad odjedanput mene nesto pogodi DIREKT u uvo (uho)...a sta je to bilo??? glupo govno od tice (ptice) se odbilo od onaj j.... kamen na peristilu i mene TOCNO zdimija....pa jbg....maju je po kosi a ovog priku iz razreda cilu majcu...mora da je ta glupa ticurina imala gadan proljev...madburninmadmad...i tako oni meni zavarili u facu...a kako je peristil PUN turista, i neki glupe švabe skužili su šta mi se dogodilo i to se cili peristil smija...a mislin onolud...i sta sad??? ja otrcala do pazara u konzuma uzela stapice za usi i to izvadilaparty to je takodjer bilo popraceno smjehon jer zamislite sta su ljudi mislili da ja na sri grada cackan usi?!?!?!?!deadroflroflrofl...za bangbangbang se.... No, dosta o tome... Ove nedilje upoznat cu se sa TORCIDA GIRL koju ovim puten pozdravljanmah...zahvaljujen se suzy sta me sitila da napisen postyes i puuuno pozdravljan i kisssan natali (valjda si izasla iz depreyes)thumbup..a pozdravljan i ostale bez nekog razloga ali ih se eto-sjetih: kranjčaricu, kabrovsky 2, MATEU, petru, tinu i luciju (ja mislin da se tako zovu, iz primostena), curu koja slusa rhcp (primosten), ivu i josipu iz 7.d, miroslavu (opsjednuta mala)....ljudi sorry stvarno se ne mogu sitit vise nikoga...no SVI budite pozdravljeni ! ! !yeswavemahwavemahwave...

p.s. stavila san nase slike pa se nemojte pripast smijeh

~~~~~~~~POZZZZ & KISSSS~~~~~~~



| Komentari (47) | Print | # |

petak, 22.06.2007.

evo se ja javljan...(maja)

sad prvo da počnen.ŠKOLA JE GOTOVA!!!!!ja još nisan navela šta ja zapravo slušan...pa da počnen.
kao iskonske slušan punk i techno a tu su predstavnici-punk:green day(otkad san počela slušat muziku,oni su ubiti punk-rock)pa billiya idola,ramonese,i naravno pistolse a šta se tiče techna tu su :prodigy(negdi ih navode ka psihodelični punk a negdi čak i mišano) i carla coxa...
a također slušan rock rhcp(njihove stare pisme pogotovo, njih slušan otkad znan za sebe) i lennya kravitza i pomalo i grunge(seeatlsku četvorku)

bila ja na necijem blogu...i gledan ja neka mala pise da slusa akona 50 centa i green day...i predstavlja se za punkericu...a ja POLUDILA!!! izvridjala san je i ostavila hrpu ruznih komentara kako ona moze slusat i punk i rap?!?!?!?!?!

jedna mala anegdota: Milu je posrala tica u uvo!!! i morala je kupit stapice za uvo u sri grada!!! i ona je tako jadna morala odat priko peristila ceckajuci uvo stapicen....i di je tu srica?!?!?!?!?!

inace, u utorak san u hvaru!!!!...



| Komentari (101) | Print | # |

srijeda, 20.06.2007.

EVO PISEN NOVI POST IAKO MI SE TAKO NEEEEDAAA ! al, sta se moze: DUZNOST ZOVE! =)

haaaaaaaaj ljudiiiiiiiiiiiiiii!evo jel van sad dusa na mistu kad van se napokon javila i maja???? hahaha....a evo van i mene opet (mila).....ka sta je maja vec rekla na hvaru je bilo preeeeeeedobro.....u trajektu smo sidile do jasmina stavrosa i vidilo smo sve zive one "face" i te tako.......eo neznan kako u vas al ode u splitu je ka u solariju.....vruceeeeeeeeeee.....svaki dan idemo na moore sa ovima iz razreda i drugima.....jucer je bilo ludo....maja je....ma, nije za blog hahahaha.....sad zivite u neznanju i znatizelji....winksmijehrofl.....ljudi, danas je srida sta prakticki znaci ZADNJI DAN SKOLEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!.........maja ce proc sa 5 a i ja (mila) istoooooooo.....danas me pitalo fiziku koju san dobila 4!!!!!! i 4 mi je!!!! pitalo me i matusu 3 CJELINE i reka mi je DA MI JE MATUSA 4!!!!! stvarno to nisan ocekivala......al naravno da mi je visseeeeee nego DRAAAAGOOOO!thumbupthumbupthumbup.....Isuse Boze, pa meni ja matusa 4!!!!!!!!!!!!!!!!!! i engleski me danas pitalo....znala san skoro sve recenice i engleski mi je isto 4!!!!!!!!!!!!!! partyeek....ajme cila san happy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! aj ljudi moji kupajte se (ako imate di) i gustajte!!!!!!! ljudi sa hajdukon ima puuuuno novosti al to prepustan TORCIDA GIRL da se raspie pa zato posjetite njen blog!!!!!!! eto ljudi moji POZZZZZZZZZZZZ!wavemahwave

p.s. stavit cu nove str. u linkove ubrzo al sad se zurin pa san zato i pisala ovako kratak post..........eto POZZZZZZZ!mahwavemahwavemahwave



| Komentari (24) | Print | # |

srijeda, 13.06.2007.

a eto i mene!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

eto me na informatiki......burninmadi evo je dosadno.....headbang
----fala Bogu;bili smo na Hvaru na HRF-u......i išla je i milaaaaaa(PO PRVI PUT!!!!!!!!)I bilo nam je odlično!!!!!!!!coolcoolcoolspavali smo u mene doma ....na bračnon krevetu....al nije bilo loše....
a coce je zapiva torcidine pisme i diga cili hvar na noge(osin retardiranih BBB-a)..pa tako BRAVO COCE!!!!!!!
----šta se tiče izlaska stale smo do četri ujutro i digle se odma ujutro u osan...neman pojma kako smo stale na nogama!!naughtynutnutnut
----par ljudi me razočali(točnije 2)al ono zapravo!!namcornamcorneću imenovat.....al eto...
----danas mi je naj...s..aniji dan u školi...ta srida,apsolutno je najgoramadburninmad.....bangbang
----.šta se tiče škole...
jučer su nas muški iz raz dobro ispolivali ovin puten ih pozdravljan....thumbup
---a šta se tiče pozdrava...pozdravljan i sve posjetitelje našeg divno(hahaha)blog a posebno mateu "iz druge smjene" i moju priju sheezu(kako se to piše!?!?!)mahmah
ljudi pozzzzzz....



| Komentari (87) | Print | # |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.