< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (4)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (4)
Svibanj 2007 (6)
Travanj 2007 (6)
Ožujak 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari Da/Ne

WELCOME!!!!!!!!!!!


Free Music

Free Music



Free Music

Dobrodosli svi, ovo je blog Mile i Maje. . . ostavljajte komentare u knjizi gostiju (kliknite na tekst ispod ovog opisa) ili se dopisujte i pisite na chatu, al NE VRIDJAJTE ! ! ! I NE OSTAVLJAJTE NAM LANCE SREĆE ! ! ! POZDRAV IZ SPLITA!!!!!!!!!!!!!!


:::::O NAMA::::::

Mi smo dvi naj prije, poznajemo se jos od rodjenja i mozda nevjerojatno ali NIKAD SE NISMO POSVADJALE!!! Ima svaka nekih mushica ali sve to prodje, cesto se "porjeckamo" ali to nikada nije zavrsilo pravom svadjom ili uvredama....Jedna drugu stalno zezamo, "rugamo" se ali to je sve na smisan nacin i onda se NARAVNO smijemo cilo vrime...rofl...volimo ic na more,pricamo o svemu (majo, majo) i ne moramo se mislit oce li se jedna na drugu naljutit ako nesto kazemo jer sve govorimo naglas i jedna drugoj"u facu"smijeh...najvise vrimena potrosimo na roflsmijeh iako neki misle da je to lud...ali u nicemu nemamo ista razmisljanja...npr. maja slusa rock i to a mila sve osim cajki. sve ali bash SVE razlicito volimo...sidimo skupa u skoli, sve dilimo (pa cak i cokodaluyes)...eto naznamo vise sta rec kad se nesto novo sitimo-javimo vam!!! do tada-puno se smijeh!!!

MILA: IME: Mila
NADIMAK: Mileee
GRAD: Split
KVART: Sućidar
RAZRED: 8.
NAJ GRUPA: ABBA!!!
NAJ PISMA: ufff...kolko ih je...
NAJ PRIJATELJICE:
Maja, rodica Matea, ove iz razreda (tonka, ana, kike),, Ana, Tea,Matea,Robe, my best pen friend Neli, i emma mi je suuuper
NAJ PRIJATELJJI: Renčiiii i Martin (Maćo)...
VOLIN:
*prijatelje i prijateljice
*MOOOOREEE!
*ABBA-u!!!!!
*babu
*Praznike
*Smijat se...
*Pravit se glupa :)
*zezat Maju rofl
*svađat se sa ćaćon =)
*sladoled
*HAJDUKA!!!!!!
*SPLIT!!!!
*HRVATSKU!!!!!!
.......hmmmm.....
NE VOLIN
*CAJKE
*lazljivce
*maloumne ljude
*umisljene
*ljude koji gledaju samo marke i vanjski izgled
*licemjerje
*puno sminke (bljaaaak)
*MIRKA FODORA!!!
*babe u busu koje se STALNO zale
......sta jos??????.....


MAJA
IME: Maja
NADIMAK:violeta, kotacici mnogi drugi....
GRAD: split
KVART: sucidar
RAZRED: 8.
GRUPA: navela san u zadnjem postu...(punk, rock...)
NAJ PISMA: mystify, firestarter, i sve od onih grupa koje slusan...
NAJ PRIJE: Mila, Stefy,Ana...
NAJ PRIJATELJI: Renčiiii,Vinko

VOLIN:
*muziku
*kupovat
spavat
*derat se
*beštimat
*gnjavit ljude
*vh1
*hajduka
*hvar
*trosit miline pare

NE VOLIN:
*skolu
*glupe ljude
*ljude koji se drugima rugaju a ne vide sebe
*ljude bez života
*cajke


MoJi NaJ PrIjAtElJi (AL SAMO NAJBOLJI) by.:MiLeEe

MAJA
moja naj prija od rodjenja
uvik smo skupa
sve znamo jedna o drugoj
ma ionako sve znate o tome

MATEA (tea)
moja rodica
uz to i jedna od the best prija
odlicna je

RENZO
moj najbolji prijatelj
stvarno je car
uvik se smije
kralj

MARTIN (Maćo)
ajme legende
on mi je odlican
uvik nasmijava

~~ETO TO JE TO LJUDI MOJI, OVO SU SAMO NEKI MENI THE BEST A OVIH OSTALIH IMA PUUUUNO VISE~~








BLOGOVI KOJE POSJEĆUJEMO:

***TORCIDA GIRLyes

***Kranjčarica

***NATALIthumbup

***Kabarovskydizajn-savrseni dizajnovi

***matea

***kabarovsky2

***Petra

***Dvi cure iz Primostena

***Blog jednog Hadjdukovca

***suzy11

***Rock rock i samo rock...

***Emo punkerica...




OBIČNE STRANICE:

***SPORT.NET-sve o sportskim dogadjajimanaughty

***HAJDUK!!!!hrvatska

***NAJJACA ORGANIZACIJA NA SVITU!!!thumbup


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



četvrtak, 26.04.2007.

EVO NOVOG POSTA!!!!!

ljudi neznan nikako smislit naslov posta jer nikad ne pisen o samo jednoj temi smijeh...ja san BOLESNA!!!madheadbangburninmadbangpuknucunamcorblablaiman fibru (temperatuu), sve me zivo boli moran pit neke tablete velicine skolske gumice i to...ovaj tjedan bila san u skoli samo u utorak...banga sta cu...na nas blog poceli su stizat "nepozvani gosti" koji ostavljaju maloumne poruke...i taj neko (a ja mislin da znan ko je samo eto...) misli da nas to pogadja!!! hahahaharoflroflroflMOS MISLIT!!!!! hahahaha! sljedeci put javit ce vam se NAPOKON i maja, jer njoj bas i nije omogucen neki strasni pristup na internet al ne bojte se vi-CITA ONA SVE!!!yes...eh,da opet pocela ona pitanja u vezi tog mastersa...a neznan bi li uopce isla tamo jer to pocinje u 7! ! ! a tada je jos dan...neznan, a maja nece jer kaze da tamo idu samo...beep...meni je 100000 puta bolje u gradu u Minjona!!!!!! dead...
eto ljudi moji neznan vise sta rec ja vise ne znan sta napisat. moran ic pit neki odvratni caj ! blablaa ja no!!! booook!mahthumbup



| Komentari (19) | Print | # |

subota, 21.04.2007.

NOVI POOOOOST!!!!!!!!!!! (i dizajn)

aLo LjUdIcI MoJi Pa NiSmO sE oDaVnO CuLi . . . KoD nAs VaM nEmA nIsTa NoVo...ajme meni, ne mogu vise onako pisat.....ugl...kod nas nam nema nista novo...popodne smo bile u gradu, najele se sladoledanjamipartythumbup, i trazile nesto robe (maja je trazila nesto robe) i naravno-NIJE NISTA NASLA!!!!!blablapuknucuburninmad...u skoli je sve po starom sta znaci DOSADNO!!! nekako su mi u zadnje vrime bash super ove sa treninga...a prije par dana idemo nas par kuci i meni su suze isle na oci koliko smo se smijale...rofl, a nisu to neki razlozi, davili smo se na glupostilud...dogovorile smo se nac nas nekoliko jedan dan i lipo izac...thumbup...e, da, ljudi iman novi dizajn!!!! nije bash neki al malo za promjenu...mislin, dizajn mi je super al malo je pre kricav...a nas razred...ne znan sta se dogadja...sve je ono "rekla-kazala"...neznan...ma valjda ce sve bitthumbup..ja SUTRA (pazite-sutra je nedilja) iden na pir tako da u ponediljak NE IDEN U SKOLU!!! mislin, taj pir je u Zadru tako da nikako ne mogu sticsmijehyeswink...za ove polu praznike sljedeci tjedan neznamo sta cemo...ja bi volila ic u tetke jer je tamo ekipa PREEEZAKOOON!!! ma nema ih zemljasmijeh...a maja, hm...vidit ce...uglavnom ljudi moji, samo san van tila javit se i da znate da smo "jos zive"cool...ajte, cujemo se!!!!!!!!! bOOOOOOOKKKKKKK!!!mahmahmah



| Komentari (33) | Print | # |

srijeda, 18.04.2007.

milllllaaaaaaaaaaaaa me muči!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

i opet škola!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!(mislin nažalost)headbang¸¸¸¸¸¸¸¸ajme je dosadno.....bang
bila san neki dan dežurna........namcori upala meni neka ženska da koju ja učiteljicu preporučan,da je ona išla u vlade bagata,da šta je to stomatolog(šta je najžešće)a ja san njoj rekla da ja nisan školski savjetnik!!!!!!!!!!ludluda eto moran ić evo tribamo rješavat neke priglupe zadatke!!!!!!madpozzzzz



| Komentari (0) | Print | # |

nedjelja, 08.04.2007.

SRITAN USKRS ! ! !

Alo ljudi, evo javljan vam se ja (mileee)... SRITAN USKRS svima koji ovo citaju... Da pocnen.... Neko mi je na chat ostavija poruku koju ste mogli i sami procitat... (ono u vezi ruznoce i to...)... Mene to UOPCE ne zamara, medjutim Maja se naljutila i kae da ce platit taj ko je to napisa al da one vjerojatno vec zna ko je to...zujoPo meni ona to preozbiljno svaća! Da ce taj neko platit??? hm...Mene bas boli briga, mislin, ja sama sebi uopce nisan lipa (nasuprot-odvratna san) pa wow-velike li stvari ! ! !eek Inace, u mene nista novo . . . Jedva cekan cetvrtak da napokon mogu ic u tete u drnis-JEDVA CEKAN! ! ! ! ! ! ! ! !partythumbuppartyuglavon, kad bi van sad pocela pricat o tome bilo bi van dosadno ali MENI NIJE! ! !cool...Eto neznan sta vise pricat...(dobila san novi nadimak-vasa krakatost...) a ko ce to drugi smislit nego moja 2 rodjaka i jedan susid nut, duga prica...ajte ljudi moji bok! cujemo se!

*poruka za maju: daj, majo, ne zivciraj se za ono na chatu...sta te briga...ne moras odma psovat! osim toga-svako ima pravo na svoje misljenjerofl...znas onu pismu: I don't care...smijeh
BBBBBBBOOOOOOOKKKKK!



| Komentari (5) | Print | # |

srijeda, 04.04.2007.

UPRAVO MI SE OBRISA OGROMAN POST RADI ČOVIKA JOGURTA!!!!!!!!!!!

Ja ne mogu dočekat kraj današnjeg dana....headbangja san danas u školi do osan....a danas igra hajduk na poljudu....:burninmada ja ću se u to vrime stat na kemiji....ljudi slobodno me žalite...puknucua evo ovo pišen na informatici....ajme dosade, u pozadini slušan no doubt a oni su mi amo reć ok....a mileee nas "veselu"ekipu sa informatike muči sa ovin sa you tuba čovikon jogurto koji je usput sniman u splitu na žnjanu....
ah da,zaboravih na na odluku moje "najdraže mamice"-NE mogu ić na hvar!!!!!!!!!burninmadpuknucujer ...ma preduga priča al virujte razlozi su priglupi....luda eto iden iman još poruku:HAJDUK ŽIVI VJEČNO!!!!!!!!!
BY:PRIKAZA maja



| Komentari (3) | Print | # |

nedjelja, 01.04.2007.

IZBRISAT CU OVAJ BLOG!!!!!!!!!

.....hahahah. . . .znan da je na radost nekih a nekima i nije ali ne, to se nee dogodit. ..pa danas je 1.april!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! dan zjbancije! prvi ko nas je danas skarta bila je jedna 6-sica kad smo je ja i maja vidile kad smo isle na misu.headbangrofl...ugl-nismo se javljali nekih khm. . . .2dana. . . sta se bitno dogodilo??? nista veeeoma bitno...osim sta je HRVATSKA PRVAK SVITA U VATERPOLU!!!!!!!!!!! evo mozete pogledat vijest:
http://sportnet.hr/index.aspx?page=news&id=312429
a u nas...ma nista specialno. . .u petak popodne i subotu ujutro smo bile u gradu....nije bilo nista pametno za vidit i to al nama je samo bilo dosta kuce i kauca i skole i svega i tribali smo ic prosetet.thumbup.. ja (mileee) san nakon skole isla u jedne prije na kacunar (ili kacunar kako li se pise)....ugl, morala san proc kroz ulicu jedne prije. . .usput san kupila bravo. . .i prolazin tako ja tuda i vidin tu priju i jos neke njene prije i jos jednu iz razreda...i tako, ja se njima javljan, stala malo sa to prijon nesto joj dala neke postere iz brava i to, i ove njene ga stale prilistavat... a dolazi ova jedna iz raz i vidin sapce ovoj mojoj priji a ja kako iman SAVRSEN sluh sve san cula (cula san o cemu je pricala ne doslovno. . .) ugl, toj iz raz je smetalo sta san ja dosla. . .ja san se pravila da je nisan cula. . .i tako stojin ja na zidu i kazen da cu morat brzo kuci oce li (te prije od moje prije) bit brzo gotove sa bravon, da moran kuci...a onda mi upadne ova iz raz da sta san uopce dolazila i da iden ca. . .pa mislin, ne smin ni proc i javit se samo-sta????pa necu ja sad tu izlazit i to. ma mislin stvarno....i sad se ona valjda ka naljutila...ma sta cu joj ja...zujozujozujo. . .sve me to zbunilo. . .mislin glupo bi bilo da se sad oko toga posvadjamo....ma ja mislin da necemo.... ugl, dosadila san vise i Bogu i narodu tako da sa ovin djelon posta je dosta!wave

jucer san TRIBALA ic kupit role medjutim sve je popalo jer na kraju se ispostavilo da ne mogu ic (duga prica...)
jucer smo takodjer tribali ic u mastersa sa ovih par sa treninga medjutim i to je (naravno) propalo jer je u 9-9.30 dolazija neki sta ja znan sad koji. . . a u pic. mat.. .. .tako da je cila subota kako se kaze OSLA KVRAGU! ! ! tako da san ja cilu lipu subotnju vecer morala provodit u svojoj ulici u koju izade mozda 5 ljudi na dan i igrat-pazite sad NA KUKALA! ! ! mislin, nije to losa igra, al ja ovako napola corava po noci hm...i to jos sa mozda 5-6-7 ljudi. . .koja propala ulica...mislin, ima tu ljudi (dice ) al svi idu il na igraliste ili bilo di a meni se na da tolko setat...rolleyesnono i danas mi je balun upa dok smo igrali nogomet u nekog debilnog pasa koji ga je izgriza i probia. . .burninmadburninmadmad

aj ljudi odoh jamouthwash pa zijev jer mi je ujutro trening (moran se dignit u 6.30!!!). . .nadan se da nisan dosadila (a znan da jesansmijeh)



| Komentari (6) | Print | # |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.