< kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Highway to...my life

Linkovi

Zanimljivi blogovi

MOON
SHEVA
IVA
IZZO
M@rij@na
VRANIĆ
TRLE
ANAMARIJA
ADRIJANA
Josip

Me, Myself and I

O meni:
Zovem se.....Maja
Rođena sam....29.11.1990 u Slavonskom Brodu
Obrazujem se u hmm...Klasičnoj gimnaziji fra Marijana Lanosovića
Treniram....karate
MSN:zlatnipapagaj1.hotmail.com

In da Zagreb Iva i Ja
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Jelena i ja
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Neno
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Hmm
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Iva,Gruba i ja
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Nevena ,Ana i Anamarija
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Iva i ja
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Najslađa beba na svijetu :)))
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Čuči Helena Jelena i ja
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Gruba i ja
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ana(lijevo) i Iva(desno)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Iva
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Neno
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Iva i ja
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Zvončica2
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Jakšina
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Zabranjeno pušenje
Možeš imat moje tijelo

Gdje sam rođen tu je sve sirotinja
Vuk je u nas domaća životinja
Škrta zemlja nikoga ne hrani
Da preživiš moraš radit vani

Šljakao sam ja u tuđoj zemlji
Sanjao sam o voljenoj ženi
Sa arbajta kad bih doša doma
Gledao sam kako raste ona

Mislio sam sreću kupit novcem
Sredio sam stvar sa njenim ocem
Prenesoh je preko kućnog praga
Mislio sam da biće moja draga

Rekla mi je prvo veče, rekla mi je sve
Možeš imat moje tijelo, ali dušu ne

Samo tijelo ništa mi ne znači
Kraj banhofa takve mogu naći
Želio sam da me stvarno voli
Da joj ljubav nije aerobik

Kad je sa mnom da ne skriva pogled
Da ne gleda uvijek negdje pored
Zagrljeni kada zora sviće
Da budemo kao jedno biće

Rekla mi je prvo veče, rekla mi je sve
Možeš imat moje tijelo, ali dušu ne

Nije mogla dugo da zanese
U nas nije bilo graje djece
Sporo su nam prolazili dani
Za večeru kad bi sjeli sami

Razboli se, Bog je mladu uze
Pamtim vječno njene zadnje suze
I šaptaje :"Ti si čovjek vrijedan,
Ali život, život on je bijedan..."

Rekla mi je prvo veče, rekla mi je sve
Možeš imat moje tijelo, ali dušu ne

Opća opasnost

Jednom kad noc
Ukrade nebu
Sve sto si voljela na njemu
Bit ce ti zao, bit ce ti zao
Sto nisi tu,
Ruke pamte samo ljubav najbolju.

Jednom kad usne
Ne bude htjele
U stranicu utjehu traziti,
Suze ce srcu sapnuti da je pogrijesilo
Jer nije ostalo tamo
Gdje je jedno voljelo.

Kada tuga jednom
Na vrata dode,
A samoca zaboli,
Hoces li moci ime moje
Sa usana svojih skloniti?

Bili smo jednom najbolji,
O nama su price pricali.
I sada kad se sjetis
Htjela bi vrijeme vratiti,
Poslije mene su ti lade slomile
Bure i vjetrovi.

TReba mi nešto jače od sna
jos jedan dan
jos jedno jutro bez tebe
prokleto sam
sjecanje salje vjetrove
al ipak te necu zvati
pa neka me vjetar razbije
neka me tuge poraze
zbog tebe

treba mi nesto jace od sna
da me uspava tisucu godina
u meni gore vatre sa dna
ja sam umoran od tudji pogleda

jos samo san
sve mi je drugo nestalo
gledam u dlan
a tvoje je ime ostalo
al ipak te necu zvati
pa neka se sruse planine
neka me tuge poraze
zbog tebe

treba mi nesto jace od sna
da me uspava tisucu godina
u meni gore vatre sa dna
ja sam umoran od tudji pogleda

Atomsko sklonište
Za ljubav treba imat dušu


Uz stol na tri noge
Bez ijednog cavla
Sjele su u pet do ponoc
Da prizivaju duhove
Da prizivaju duhove

U polutamnoj sobi
Sklopile su svoje oci
Ispruzile bijele prste
I saputale njegovo ime
I saputale njegovo ime

U tren se pretvorilo
Hiljadu noci i dana
Odgovora nije bilo
Jer za ljubav treba imat dusu
Jer za ljubav treba imat dusu

Drugi način
Piši mi


Dugo nisam vidio
svoj rodni kraj
proljece je sada
mene obuze sjeta.

Ja ti pisem pismo stari
prijatelju moj
daj mi reci sto ima novo
sve mi reci sto znas.

I dal jos svirate nocu pored rijeke
sad je doslo lijepo vrijeme
pjevate li one nase pjesme?

Da li ponekad sretnes moju dragu
jel jos uvijek onako lijepa
pita li za mene i dal me ceka?

Pisi mi sve.

Jutrom kad se budim cesto
tuzan sam
noci su moje duge
pozdravi drustvo i druge.

Ja ti pisem pismo stari
prijatelju moj
daj mi reci sto ima novo
sve mi reci o njoj.

I dal jos svirate nocu pored rijeke
sad je doslo lijepo vrijeme
pjevate li one nase pjesme?

Da li ponekad sretnes moju dragu
jel jos uvijek onako lijepa
pita li za mene i dal me ceka?


AZRA:
GOSPODAR SAMOĆE


ona vuce moje niti
ona cini moje sne
dok ja listam stare novine
ona bjezi od dosade
uspjela je da se smiri
odlazi nekud nasamo
a ja mastam zatvorenih ociju
u mislima je pratim
ona vuce moje niti
ona je hladna i daleka
kao gospodar samoce
igra se osjecajima
ona zna da je gledam
odlazi nekud nasamo
a ja mastam zatvorenih ociju
u mislima je pratim

IDOLI:
MALJČIKI


Plamene zore bude me iz sna
Fabrička jutra, dim iz dimnjaka
Pesma se ori mladi radnici
Čelicna jutra hitam k fabrici

Drugovi moji hrabri veseli
Bicikle voze, ponositi svi
Drugovi moji, hrabri, veseli
Pobede nove nosit ćemo mi
Sunce već greje, vetar čarlija
Jutarnja rosa, zemlja mirisna
Sunce već greje AAAAAAA
Bogata žetva, radujem se ja

Visoke peći potpaljujem ja
Ruda se topi, nasmejan sam ja
Pesma se ori, peva fabrika
Pesma se ori AAAAAAAA


HAUSTOR:
ENA

U svoje lose dane
Volim gristi sam
Piti i lutati po krcmama

Al' cesto stignem samo

Do njenog ulaza
Ena je divna zena
Ena dobro zna
Da takvi dani svrse s guzvama
Zato me zove k sebi
Da bi mi pomogla

Ja Ena nisam tvoj sin

Zapamti to

To mozes raditi s njim

Za mene je vec kasno
Znam da bi Ena htjela
Da sam stalno njen
Valjda jer tako cesto nestanem
Ona me uvijek ima u
Svojim mislima

A kad joj zelim reci
Da je bolji kraj
Od nasih bjegova i zasjeda
Ena me samo gleda
I kaze ne ne ne


I ne idi bez kaputa

Pogledaj sve je bijelo

Zima je
Ja Ena nisam tvoj sin
Zapamti to
To mozes raditi s njim
Za mene je vec kasno

Proslo je dugo vrijeme
I daleki bijeg
I mada nemam cak ni imena
Ja cesto sretnem Enu
U svojim snovima

Kad svoje lose dane
Ovdje grizem sam
I sretnem putnike po krcmama
Ja pitam da l' je znaju
I je li ponosna

Kazu da jos je lijepa
I da ima stav
Al' cesto cak i kad je vesela
Opaze plavu sjenu
U crnim ocima

Ja Ena nisam tvoj sin
Zapamti to
To mozes raditi s njim
Za mene je vec kasno

Do mene nema puta
Pogledaj sve je bijelo
Zima je












subota, 05.08.2006.

Letu Štuke

Otkažite letove, pretražite oblake
i panika nek' sjedne na prijesto.
Zaustavite putnike, i namjerne i slučajne,
al' ostavite jedno mjesto.

Mjesto za dvoje što ljube se u mraku,
mjesto gdje samo ljubav miriše u zraku
Mjesto za dvoje što ljube se u mraku,
mjesto gdje samo ljubav miriše

Otpečatite kofere i provjerite džepove
i predstava od straha nek' počne.
Ja nikuda ne putujem i sve čemu se predajem
su njene usne vrele i sočne.

Pošaljite i svoje pse, nek' sve još jednom pretraže,
i radite to strogo i često.
Zatvorite sve prolaze
i uske a i široke, al' ostavite jedno mjesto.

Mjesto za dvoje što ljube se u mraku,
mjesto gdje samo ljubav miriše u zraku
Mjesto za dvoje što ljube se u mraku,
mjesto gdje samo ljubav miriše u zraku

Na filmu sretan je kraj,
da li još postoji raj?
Vatrene lopte sa neba,
stvarno je sve što nam treba.

Mjesto za dvoje što ljube se u mraku,
mjesto gdje samo ljubav miriše u zraku
Mjesto za dvoje što ljube se u mraku,
mjesto gdje samo ljubav miriše



| komentari (23) | print | # |

<< Arhiva >>