ponedjeljak, 25.12.2006.

Jebeni Bozic...

Vec je 25 minuta Bozic... blagdan mira i ljubavi i tako to sve. A sta ja radim? Blejim pred kompjuterom, niko nece prica samnom... jedan frend mi cestito Bozic SMSom, i ja njemu. I to je to... Poklone nisam kupovao... samo jedan... A ne ocekujem da cu dobit ista, niti ista zelim... I eto kako ja provodim vrijeme umjesto da se fino veselim ko svi normalni ljudi. Pa koji kurac je tako tesko samo se nasmijat i bit dobre volje? Kamo je nestalo ono blagdansko raspolozenje? Svi oko mene su sretni. Svi... osim mene. Samo mi jos sad fali da izroni odnekuda Freddy Krueger da upotpuni atmosferu. I ove godine nema bijelog Bozica... nema ni s od snijega. Nema zimske idile... koma ziva. Jej. Cak me i Bozic deprimira. Ma najradije bi sve poslo ukurac... :'(
- 00:23 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


And I know of the pain that you feel the same as me, and I dream of the rain as it falls upon the
leaves...

Life is not as good as I thought
Suffering exists

If only time could travel backwards
If only there's no limit

If only happiness existed

If only wrong actions in the past could be erased

If only things were as easy as they look

If only life had happy things

Death
If only, if only it happened
then I wouldn't be suffering
and the good old me would be
DEAD, gone forever

¤msn:mentalac2001@yahoo.com¤

< prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off
patkica^2




I am going to die at 59. When are you? Click here to find out!

hosting
hosting Counter



Ajde, klikni kad si ti tolka faca


Rekli su....

"Daleko se cuje
glas iz lijepe nase
kako mi zestinu
zderemo iz flase"
Crno perje

"Jedino on mi pruza ruku
samnom govori prave rijeci
niko vise mi ne treba
jer alkohol sve lijeci"
Negativna orijentacija



Ljudi:
spirit57
SkyAngel
Jebeka
moja bubi Ljube

Pive:
Löwenbräu
Velebitsko
Ozujsko

Duhan:
Falcon
Zlatni dukat

Cigarete:
YORK

Mirta
Ljube
Jebeka

Thule

Kegy
ZbunJiLA
Ofca aka BRESKVA
Sky
Sluzbeni GAM
GAM underground