Harem mene same

19.10.2006., četvrtak

O mom blogu i meni

"Meni bez mene" je naslov jedne pjesme koja glasi (napisao ju je Tin Ujević):

Meni bez mene

Ure od smole cure besmisleno
Sumorni čovjek snatri bestjelesno
Sutorna strast se boji bezimeno
A ljubav jeca,jeca bezpredmetno

I sve je tako beskonačno
A vjetar duva,duva bezutješno
Na gole duše koje neprestano
Ištu i grle beznadno,beskrajno.

"Harem mene same" je pripovjetka od Viktorije Faust...meni omiljene spisateljice...

Najdraža pjesma:

Ja jesam!no što sam doista,tko to zna ili brine za to?
Prijatelji me zaboraviše,kao izgubljena uspomena.
Sam svoje patnje moram proživjeti;
one dolaze i nestaju,očigledan domačin
Sjeme života čija duša je izgubljena
A svejedno jesam,živim...

U ništavilo bjesa i buke
u živo more budnog sna
gdje ne postoji smisao života niti užitak
Samo veliki nasukani brod vlastitog samopuzdanja
I sve što je drago,čak i one koje voljeh najviše
su strano,štoviše,straniji su od ostalih!

Žudim za putevima gdje nitko nikada nije prošao
za putevima gdje nisu žene plakale niti se smijale
tamo da se sastanem sa svojim stvoriteljem,Bogom
I spavam kao što sam u djetinjstvu slatko spavao
pun velikih misli,nerođen.Pusti me da umrem sada
Trava ispod,iznad pokvarenog neba.

..........................................John Clare..............................

Za sada je to sve od mene!!!

- 14:56 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

moj život i ničiji više!!!

Linkovi