Told ya..

HH,, reko sam vec da nece bit posta do nove godine,, al evo,, proslo je i puno vise,, pa smo odlucili napravit neke promjene,, za pocetak post.. Zbilja to trebamo cesce.. Hmmmm,, gdje da pocnem,, ah,, da,, nova godina,, bio sam u blue moonu.. Pre dobro bilo,, prvo ja i suk dosli tamo,, oko 7 sati,, ono samo konobarica i neki tipovi sjede za sankom,, mi onk,, pitamo kak da nikog nema,, ovo ono.. A konobarica kaze da bi trebali doc tek ono 9.. Kak nas je zajebala,, kad je ovaj iso kupovat karte rekla je da bi trebali bit ko 7.. A nista,, otisli mi do nekica,, mal bili na kompu,, cekali tih 9 sati,, njegova stara nam je cak bambus napravila,, ja mislio sam se zajebava,, a ono stvarno,, ajd dobro,, to smo popili.. Otisli do moona,, fala bogu bilo je ljudi,, al,, dobili smo najlosiji stol,, odmah uz stepenice,, al smo se poslje vecere razbjezali,, kako ko kod koga.. Drustvo je bilo odlicno,, od starih frendova do nekih novih ljudi.. I tako,, gotovo stalno smo bili na podiju,, glas izgubio,, jos i danas kasljem.. Ostali smo do kraja,, oko 5 sati je zavrsilo,, a doso kuc u pola 7,, vec starci bili budni.. A nista,, sam sam lego i do 3 sata spavat.. Od tada do sad samo se dosadjujem,, stalno na kompu ili pred tv-om.. Jedine aktivnosti su mi sto odem na trening ili sto sam imo par utakmica na turniru.. Uf,, sto cu se udebelit,, mozda bi i trebo.. Joj,, uskoro skola,, ja cu popizdit,, jos 1.. tjedan ujutro.. Nadam se da ce bit malo uspjesnije neg prvo polugodiste.. Malo i ja moram zapet,, ma bit ce to dobro,, siguran sam..
LJubav: Pa,, mala stanka,, jos uvijek slobodam,, ne zaljubljen..
Eto,, toliko za sada,, nisam puno ovaj put.. Zivili.. POzz.. PUsa..


Eto i mene. Neću puno, jer nemam vremena trenutno, al slažem se sa Brankom, i mislim da bi trebali češće pisat postove, a ja bih trebao češće komentirat, jer uopće to neradim. Da, sa novom godinom, došle su i nove promjene, i događanje. Za novu sam bio u Danceu, meni je bilo jebeno, ljudi i cuge je bilo dosta, tamo su bile Ana i Monika..pozdrav cure. smijeh Glazba je bila za 10, samo otišo sam doma negdje oko pola 4..nisam točno siguran..e tak..zajeba nas ovaj snjeg, kad god malo napada, ja i buraz moramo čistit..Eto, praznici traju još samo nekoliko dana, pa na najbolji mogući način iskorištavam situacijuyes..Stalno visim na kompu, na MSN-u..slušam muziku..Što se tak malo škole tiče, reko sam, uskoro ističu praznici, al moram priznat da mi nedostaje društvo..što se tiče ljubavi, sretno zaljubljen, imam curu..najlijepšu na svijetu..cerekzujo..eto, toliko od mene, pozdrav svima i do čitanja...kiss..wave

četvrtak, 10.01.2008. u 13:39 ][ 74 ][ P ][ # ][ ^ ][


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


< siječanj, 2008  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



komentari da/ne


O nama


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Click for bigger prewiev


Blog dvojice elektraša i njihove svakodnevne zgode i nezgode
haha... Na vase komentare odgovaramo ali ako ih ostavite 20 odjednom ne ocekujte 20 nazad.. U jednom mozete sve reci.. Ali imate potunu slobodu.. Radite sto god hocete..



bedzevi.com,button,badges,priponke,Nisam ginekolog, ali mogu pogledati




Luka:

Zivim u: Našicama...wave

Škola: SŠIK, 1. Elektro...thumbup

Visnina: 1.68...blabla

Volim: Motore, izlaske, alkohol, cure, glazbu, kompjuter....smijeh

Nevolim: Neke ljude, školu, Bavariu....namcor

Hobi: Taekwondo, Amaterski DJ-ing, nogomet, košarka...yes

Navijam za: DINAMO..SVETINJA!!!....thumbupthumbup


JA I Kunfner (1. 94)...za sve koje neznaju, ja sam onaj nizi...smijeh

Free Image Hosting at www.ImageShack.us










.



Free Music

Free Music



Free Music


:


Ivan:


Zivim u:Feričancima

Škola:SŠIK,, 1..Elektro

Kratak opis:173,, 63,, svijetlo plave oci,, tamno smedja kosa

Volim:cure,, nogomet,, glazbu,, internet,, cokoladu,, spavati



Ne Volim:učiti,, cajke,, razmažena derišta,, povrce

Hobi: Treniram nogomet,, svi ostali sportovi.........

Navijam za:Chelsea

Slusam:S.O.A.D.Linkin Park,, Hladno Pivo.........
MSN:
deathcrusade@hotmail.com


Evo Branka...red eyes...naughty

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Branko & Trox