< kolovoz, 2007 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Siječanj 2008 (1)
Listopad 2007 (1)
Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (2)
Ožujak 2007 (3)
Veljača 2007 (5)
Siječanj 2007 (8)
Prosinac 2006 (5)
Studeni 2006 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Tek tolko da se zna...

eto kao što u naslovu rekoh u ovom blogu može se saznati sve o meni, mom životu, tom kolko obozavam rhcp, tom kolko mrzim tokio hotel i još neke zanimljive gluposti...što još reći, ima još toga al ukratko to bi bilo to

malo osobnih sitnica:
name:...e sad vam baš neću reć...wink
nadimak:yanya
godina:cijelih 15
živim u:Zagrebu-zagreb rulesyes
obrazovna ustanova(školaheadbang):X.gimnazija
hobiji:zujanje po kvartuparty i svađanje s ukućanimabang
moja boja: crna i ljuljčibasta
volim:1.PEPPERSIĆE
glazbu
pjevat-vodit ljude prema slomu živacazujo
ljude koji mi ostavljaju komentarewink
općenito ljudove
ljeto i more
vodu
bol na braču tj. par ljudi tam
zagreb i bad blue boys-e
životinjice
pogledat dobru komediju ili horor
frendove
.........

ne volim: sve ono što nema veze s onim što volimwinkwink

ak me ko hoće kontaktirat nek se javi na:

moj msn:
yanya.j.k@hotmail.com

ili na mail s istom adresom...

na vam: najbolja pjesma:


Wet Sand Lyrics

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

MALO PAMETNIH BLOGOVA....ILI MOŽDA NE?


IrIcA-moja ijica majayesnju volim previše da se napiše

LaRiSsA-s bola jedna od rijetkih koje vooolim jakosmokin...

AnA(FaFa)-najluđa žemska inače je znaju po prezimenu al ovo je previše javno pa ...

AnNaH-ljuda curasmijeh

FrČkIcA-joj moja maja ofčicawink

FiCkY-lik koji voli majmunove i raznorazna glazbalazujo

MiRnA-cura jedna iz zagreba ja je upoznala na boluthumbup

JuRkO-cura iz mog razreda dobra je onathumbup

ima još par ljudi koje jaaaaaako volim al oni vam nemaju blogove...al su zato spomnuti na mom blogu...neću sad nabrajat al znaju oni da ja njih jaaaako vojim...iz dubine svojeg majog srca

evo videjh ovo sranje malo kod fickya pa rekoh da si ga i ja nabavim...


adopt your own virtual pet!





Malo onoga što yanya voli:

kao prvo peppersiće...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

a sad u malo starijem izdanju....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

anthony pjeva...
Image Hosted by ImageShack.us

opet anthony...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

sad samo anthony ili svi...neda mi se pisat iznad svake...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

zatim puppies...:).....

rottwiler
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

zlatni retriver
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

samoyed
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

tigriće...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

FUNNY ANIMALS:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

a sad svaštarije...
malo starki i još raznoraznih stvari koje mi se svide...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us






subota, 25.08.2007.

jebem ti novi blog editorrr!!!!!!

...sve je sjebano...živcira me...dobro istina neke stvari su bolje al puno ih je gorih...mislim fakat je sheban...kao prvo trebala sam češtitat fickyiu rođendan al eto kao što rekoh sjebalo me...i zato ovim putem ficky sretan ti rođendan...i na i tebi malo ovih retardiranih smajlića...pjevalazebeljfino....ma krasno...ficky iskreno te razumijem kad kažeš da bi zatvorio blog...fakat je postao sranje...mislim ok je al ne znam jednostavno nije više ono što je bio....i da MAKNULI SU MI MOG NAJDRAŽEG SMAJLIĆA!!!! onog kaj namigne i onda se onak ljepo nakesi...sramota...cryeto ne znam što da kažem možda sam malo pretjerala kad sam tolko popljuvala ovaj novi blog editor al šta ćeš kad su srali za one skice...tam su mi ostale sam dve tri rečenice...a to nije bilo ni p od cijelog posta...i eto dosta sad više o tome...dosadna sam sama sebi...a ne znam kaj da pišem...ma niš idem...mahwavemahwave
Image Hosted by ImageShack.us

i sad vi znajte di treba...hehelud



~19:18~ komentari (6) print #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.