Naslovnica
SADAŠNJOST Kronologija mog života u Njemačkoj Bokuni bodulskog života
ARHIVA PUTOVANJA Portugal Malta Nizozemska Strasbourg x 2

Dobrodošli! Ugodno se smjestite. Kokice spremne? Pazite da se ne zagrcnete od silnog smijeha. Not.

utorak, 17.07.2018. u 21:07

Prvi dan na poslu

Taman kad sam odlučila redovito pisati blog i ljeto provesti u učenju njemačkog - dobila posao.
A u ugovoru stoji da se ništa ne smije iznositi što se u vrtiću događa.
I o čemu da sada pišem? :) Nemojte se čuditi ako opet dođe do muka na blogu...

Poklanjam vam par dječjih bisera i lipo i najlipše vas pozdravljam... nadam se da se uskoro opet pišemo/čitamo.


---

"Samo tete mogu brisati guzu nakon kakanja. Mi ne možemo sami.", kaže jedna curica u vrtiću.
Obrišem joj guzicu.
Jedan cijeli toaletni papir nakon: "Ja ću sama. Djeca koja se mogu sama obrisati - njih tete ne brišu."

Eto ti moj prvi radni dan u vrticu. Nepotrebno s govnima na rukama, preveslana od četverogodinjakinje.

Mozda je kćerkica 750 km udaljena od mene, ali ovdje ima jednu srodnu dušu.

---

"Moramo wc školjku dobro počistiti. Nije baš dobro da ostanu tragovi.", kaže jedna teta u vrtiću, na što ozbiljnim glasom odgovori jedan dečko:
"Da, moramo, jer ako sve ne uklonimo, onda će se zalijepiti i ostat će tamo zauvijek."

---

"Ti si iz Hrvatske?", pita me jedan dečko.
"Jesam"., odgovorim.
"I moja čistačica isto!", kaže dečko sretno.

---

Kommentar (5) - print - #

<< Arhiva >>