Naslovnica
SADAŠNJOST Kronologija mog života u Njemačkoj Bokuni bodulskog života
ARHIVA PUTOVANJA Portugal Malta Nizozemska Strasbourg x 2

Dobrodošli! Ugodno se smjestite. Kokice spremne? Pazite da se ne zagrcnete od silnog smijeha. Not.

ponedjeljak, 16.07.2018. u 16:34

Kratki spoj misli

Kako izgledaju informacije u mojoj glavi...
vrlo isprekidano. :)


Danas sam odradila zadnji dan škole.
Morala sam prekinuti C1 tečaj njemačkog.
Dobila sam posao.
Sutra počinjem raditi u jednom privatnom vrtiću.
Zato što počinjem raditi, idem već u kolovozu na godišnji.
Danas sam prvi put jela smrznuti jogurt-sladoled; dobro je da sam većinom samo osjetila hladnoću.
Jučer sam vozila biciklu do jednog jezera. Osjećala sam se prevarenom. Fali mi more.
Danas je kiša ujutro padala da sam se sva smočila.
Popodne je ugrijalo sunce do razine nepotrebnog.
Sada se opet naoblačilo.
Trebala sam u teretanu. Uzela sve, zaboravila šugaman. Prošli put sam uzela sve, zaboravila patike.
Na kraju sam tugu zbog nevježbanja utopila u nekoliko papirnica/knjižara.
Fale mi zarezi.

Sutra novi list života.

Kommentar (3) - print - #

<< Arhiva >>