Tresla se zemlja - rodio se miš!

20 rujan 2004

2. sept 2004 god
dolaziš...
E, nek smo i to čudo vidjeli! Kao što već znate bBrother je počeo s prikazivanjem... iskreno za sad bljc, fuj... ništ pameto... al da se zaredam i kulturno popljujem što se popljuvati ima...
Voditelji: treba ih zakonom zabraniti! Iako sa do sad samo slušao ljude kako praktično bljuju po Neni, a ja kontao zavist, pa nije on toliko loš, čak pronalazio i da je simpa lik, zgadio mi se samo tako... Daria? ko joj dade emisiju da vodi... toliko odglumljenje spontanosti nisam vidio još od najpop sapunjare "Kasandra"... Curo: kupi si kravu i okani se posla s kamerama...
Učesici: Mislm da bi onog Alena trebalo izbaciti što prije.. više nekulture i seljacizma u jednoj osobi ne vidjeh... Valentina: djevojko draga kupi Vukov riječnik i nauči se osnovnim pojmovima izražavanja... kojim ti jezikom pričaš? Onaj Zdravko mi djeluje kao simpa biće, ali brate ne progovaraj! Plitak ko tanjirić za kafu... Jedina kja je meni onako Ok jeste ona ćelava lujka sa svojim alternativnim stilom - ali kao što freakuša reče - mislim da će je ubrzo šminkeri potisnuti i izbaciti, baš iz razloga jer je svoja. Šteta!
Sajt: vuče se ko' prebijena mačka... server jedna velika "nula"... imao sam više problema s učitavanjem neko sa Indexom za vrijeme Severine i njenih "dokumentarnih" filmova... powered by maxAdsl - ma daj zajebi!

<< Arhiva >>