Over the hills...

09 rujan 2004

9. sept. 2004 god.
and far away...

Jednu stvar bih volio da rasčistim ovdje a to je za koga ja pišem ovaj blog? Prije par dana sam pročitao na jednom od blogova kako su u zadnje vrijeme svi blogovi nešto nabrijani na crnilo i teške životne momente... Tu se vodi neka priča o tome kako to nikog ne zanima i nikome ne treba...

Eh, dragi dečko... zalutali u prostoru blogarenja i pisanja. Ja blog vodim isključivo zbog sebe, tu dolazim da sredim misli, nađem poentu, da se rasteretim... ne pišem ja o svojim dilemama i problemima ni zbog BriDge, ni zbog Annie, ni zbog Ptice ili Shyja – već zbog sebe.

Sebično? Zaboga, zašto bi bilo? Svi smo počeli pisati sami, dok su ljudi vremenom dolazili, pa iako su oni značajan dio jednog bloga – ipak nisu sastavni. Meni su dragi moji čitaoci sa svojim komentarima, posjete rastu iz dana u dan... kad objavim tekst taj dan ih zna biti i preko 150 posjeta dnevno, ali da li je potrbno da pišem svaki dan da bi i dalje dolazili? Ili nastaviti pisati u skladu sa sobom? Lično pošto pišem o sebi i zbog sebe, radije ću se uskladiti sa sobom, nego svaki dan objavljivati po jedan post koji nema veze s mozgom...

Ako se ko prepoznao u textu iznad nek mi ne zamjeri mnogo, sve sličnosti su namjerne.

<< Arhiva >>