by: Lucija ^^

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

cerekHy, zapravo i ne znam smisao ovog bloga ali nek stoji.... Sve što je napisano, ja sam napisala, znaći tu su samo moje rijeći... ako vam se da, čitajte i ostavite komentar a ako ne, đenja!!!


RockYou FunNote -

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ivan i ja kiss
ovo je za Ivana...
Cak i kad te ne vidim, znam da si tu
Cak i kad te ne cujem, cujem tvoj glas
Cak i kad te ne dodirujem, osjecam te pod rukama
Cak i kad te ne ljubim, milujem te usnama
Cak i kad placem, sretna sam zbog tebe
Cak i kad grlim druge, zamisljam tebe, uz sebe
!


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ivan.. (Poky)cerek


ZBOG TEBE

Noćas su zvijezde zasjale
samo za tebe i mene.
Noćas mi je vjetar tvoje ime šapnuo,
bol u srcu probudio.
Zbog tebe sam noćas zaplakala i
stare uspomene probudila.
Noćas sam shvatila

da te nisam preboljela.
Photobucket

postoje noći kad suze
same teku
kad čovjek umire
od boli
kad nema snage
da se moli
a osijeća
samo jedno
da nekog voli..

Photobucket

.....kako je tesko plakati za tobom-a place mi se
kako je tesko ne moci te vidjeti-a vidjela bih te
kako je tesko ne zagrliti te-a zagrlila bi te
kako je tesko zivjeti bez tebe....

Photobucket

tek kad netko drugi
pozeli ono sti si ti
izgubio, shvatis
koliko ti je to zbilja
znacilo!

Photobucket
"There You'll Be"

When I think back
On these times
And the dreams
We left behind
I'll be glad 'cause
I was blessed to get
To have you in my life
When I look back
On these days
I'll look and see your face
You were right there for me

[Chorus:]
In my dreams
I'll always see you soar
Above the sky
In my heart
There will always be a place
For you for all my life
I'll keep a part
Of you with me
And everywhere I am
There you'll be
And everywhere I am
There you'll be

Well you showed me
How it feels
To feel the sky
Within my reach
And I always
Will remember all
The strength you
Gave to me
Your love made me
Make it through
Oh, I owe so much to you
You were right there for me

[Repeat chorus]

'Cause I always saw in you
My light, my strength
And I want to thank you
Now for all the ways
You were right there for me
You were right there for me
For always

[Chorus:]
In my dreams
I'll always see you soar
Above the sky
In my heart
There will always be a place
For you for all my life
I'll keep a part
Of you with me
And everywhere I am
There you'll be
And everywhere I am
There you'll be
There you'll be

Photobucket

reci mu da ga mrzim
reci mu da ga nevolim
ali ne reci mu da
mi je suza tekla
dok sam ti sve to govorila

Photobucket












Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Patiš dok ne shvatiš, a kad shvatiš da patiš tad patiš sto si shvatio da si uzalud
patio...
Photobucket - Video and Image Hosting

Ležim u krevetu, gledam nebo i zvijezde kako prekrasno sjaje poput tvojih očiju i
mislim....................JEBOTE, GDJE MI JE KROV???

Andeo noci dolazi u moje snove, andeo noci stalno me zove, andeo me hoce samo za sebe, al ja necu andela kad volim TEBE!!!

Image Hosted by ImageShack.us

Ako je Bog jedino stvorenje koje ne mora
Da bude viđeno da bi se u njega vjerovalo,
Onda si ti jedino stvorenje koje ne mora da bude
Prisutno, da bi se voljelo!

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

*LJUBAV*

DLANOVI TI SE ZNOJE, SRCE UBRZANO LUPA, A GLAS TI ZASTAJE U GRLU?
To nije ljubav, to je zaljubljivanje.

NE MOŽEŠ SKINUTI POGLED ILI RUKE S NJEGA?
To nije ljubav, to je požuda.

PONOSNA SI NA NJEGA I ŽELIŠ GA SVIMA PREDSTAVITI?
To nije ljubav, to je sreća.

ŽELIŠ GA, JER ZNAŠ DA JE ON PORED TEBE?
To nije ljubav, to je usamljenost.

S NJIM SI JER ON TO ŽELI?
To nije ljubav, to je sažaljenje.

S NJIM SI JER TE LJUBI I DRŽI ZA RUKU?
To nije ljubav, to je nesigurnost.

SRCE TI POSKOČI ČIM GA VIDIŠ?
To nije ljubav, to je strast.

OPRAŠTAŠ MU GREŠKE JER SE BRINEŠ ZA NJEGA?
To nije ljubav, to je prijateljstvo.

SVAKI DAN MU GOVRIŠ DA JE ON JEDINA STVAR NA KOJU MISLIŠ?
To nije ljubav, to je laž.

ODREKLA BI SE NAJDRAŽIH STVARI RADI NJEGA?
To nije ljubav, to je velikodušnost.


Srce te boli i sve se u tebi lomi kada je on tužan?
DA, TO JE LJUBAV!

Privlače te drugi, ali ipak ostaješ s njim bez trunke kajanja?
DA, TO JE LJUBAV!

Prihvačaš njegove mane jer su i one dio njega?
DA, TO JE LJUBAV!

S njim si zbog te neshvatljive mješavine boli, sreće i uživanja?
DA, TO JE LJUBAV!

Dala bi život za njega?
DA, TO JE LJUBAV!

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Da bismo nekoga dolično voljeli, treba ga tako voljeti kao da će sutra umrijeti.

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Nije lako toliko te voljeti,
a ne vidjeti te svaki dan...
Ima dana kad bi dala sve
samo da vidim tvoje tople, drage oči,
da te nježno poljubim i čuvam u naručju,
pa makar samo na minutu...
Osjećam se nepotpunom kad nismo skupa,
kao da djelić mene nedostaje...
znam da ne može drugačije biti,
da se još malo moram strpiti...
Ni radost koju osjećam na pomisao da ćeš mi brzo doći,
moju sjetu, bol i čežnju ne može ublažiti...
Svaki dan bez tebe, podsjeća me na sreću...
Na sreću kojom samo ti ispunjavaš moj život...

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Znaš li kako se iskreno voli??
Znaš li da ta ljubav boli?!
Znaš li koliko sam zbog tebe plakala??!
Ali tebe nije bilo briga,
Za tebe je sve to bila nekakva igra!
Kao da ti nikada do mene nije stalo - niti malo.
I pitam se da li si me ikada uopće ti volio?!
Jer za moje srce NIKADA nisi molio!
Nikada mi nisi rekao te dvije riječi,
Dopustio si drugoj da se među nas ispriječi!
Da li ti srce lupati krene,
Kada se samo sjetiš...ili ti netko spomene mene...
Duša me boli, srce mi se lomi a oči pune suza
SVE ZBOG TEBE!!!!!
I još samo shvati
Da svu sreću želim ja tebi!
Ne želim da patiš
Svakog puta kad poželim da mi se vratiš!
Ali bez brige!
Voljet ćeš jednom iskreno i ti, iskreno ćeš voljeti,
A kasnije će te boljeti!!!!
JER: ''Ti možeš drugoj u zagrljaj pasti
i drhtati poput pjene...
al' kad budeš na vrhuncu strasti,
gledat ćeš u ''nju'' a vidjet ćeš MENE!!!

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

KAŽU DA KADA PADA KIŠA, DUŠE UMRLIH DOLAZE VIDJETI ONE KOJE NAJVIŠE VOLE. KADA MENE JEDNOM VIŠE NE BUDE TU GDJE SI TI, KIŠA NIKADA NEĆE PRESTATI!

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Ljubav je kao dupin sto se obasjan mjesecinom kupa u toplini tvojih ociju. Zato ih nikada nemoj sklopiti, jer kazu da dupini umiru u tami

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


... Rođena sam da patim,
rođena da gubim,
uvijek tugom platim što
volim i ljubim... Što je bilo
prošlo je, moje vrijeme
došlo je, svaku bol da
bolom vratim i svaku suzu
da naplatim!!!

Photobucket

...Teško je biti NITKO i
NIŠTA u očima koje
su tebi SVE...
Al život ide dalje,
nepita dal BOLI ILI NE!!!

Photobucket

Oci tvoje plave boje ranile su srce moje,
a toj rani nema lijeka
voljet cu te DOVIJEKA!

Photobucket









Nešto o meni

*zovem se Valentina
* rođena sam 30.9.1992 što znači da imam 15god
* slušam Nickelback, Snow Patrol, 3 Doors down, Within Temptation , Linkin Park, Plain White t's, Gavin Degraw... Dino Merlin i SMS od domacih... a i Tosu takoder..
* volim narančastu boju, biologiju, životinje, posebno tigrove, izlaske, Ivana...
* mrzim: laž, matematiku, fiziku i TZK burninmadblabla pauke (brrr, njih se bojim), svadat se s mojoj ljubavi Pokijem, jednu kucku iz razreda...
*frendice bez kojih neznam kaj bi.. Jasmina, Vedrana, Mateja, Lucija, Valentina, Tea, Ana (Puljka)
*naj film : Gospodar prstenova, Step up, Muško ženske stvari, Ona je najbolja, Pirati s Kariba, Antarktika, i mnogi drugi...
* naj glumac : Johnny Depp (legenda) jedan jedini i neponovljivi Martin Lawrence te naravno Owen Wilson...
*najzgodniji glumac : e to je posve nešto drugo, Orlando Bloom, Jonatthan Benett, Ryan Phillipe, Travis Fimmel, Tom Welling i tako redom (Brada Pitta mrzim,bljak)
* idem u Prirodoslovnu školu vladimira Preloga, 1.e party
* naj crtići :Balto, Kralj lavova, Ledeno doba, Pusti vodu da miševi odu (puževi golaću su mi jednosavno NEODOLJIVI!!!)Shrek... ima ih još ali ovi su fakat predobri...smijeh

Moj msn

valentina.0914@hotmail.com

linkovi


Angel with broken heart
getupstepup
...Pali Anđeo...
How you know
Chotica
Ogledalo duše
Karla
Keti
***... !!! žAnA !!! ... ***
smotana i smotanija
~ThE wHoLe sToRy ~
*moniqe*
Yasmin Converse
fireoflove
Jasmina
Luce
Piccola Stella
Lilly Potter
nicky
sugar baby


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
ako malo bolje čitate shvatiti ćete da je to i naziv mog bloga)
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

SMS
Do bola
Da budes sretna, da budes voljena
oduvijek samo to sam htio
da nekog volis i taj neko
da budem ja ali to nikad nisam bio

Od mene ostace znam
samo sjena
kad jednom kazes mu da
za sva vremena

Ref.
Kako cu zivjeti s tim
ako ti srecu pozelim
s njim, a volim te do bola
kojim cu putem do dna
to samo moja dusa zna
ranjena, napukla na pola

Kako cu zivjeti s tim
ako ti srecu pozelim
s njim, a ja te volim vise
al' vidim da nemam kud
da na mom' srcu uzalud
tvoje ime pise

Budi mi sretna i ja cu usnama
osmijeh nakratko da vratim
vremena imam, zivot je predamnom
cijeli da za tobom patim

Od mene ostace
znam samo sjena
kad jednom kazes mu da
za sva vremena
----------------------

SMS OTKAD NISMO ZAJEDNO
Ne znam otkud meni to
da cu te preboljeti
i za ljubav da je lijek
nekog drugog voljeti
al' znam da nije pravedno
to sto nismo zajedno

Ne znam sto to meni bi
kad si rekla da je kraj
da se pomirim sa tim
i rukom odmahnem, al' znaj
da sam dotakao dno
otkad nismo zajedno

Ref.
Lazem da mi ne smeta
kad za tebe pita neko
za tebe ni kraj svijeta
nije dovoljno daleko

Kako da ti oprostim
kad ne mogu protiv sebe
i da te zaboravim
sve me podsjeca na tebe

Ne znam otkud meni to
da cu te preboljeti
i za ljubav da je lijek
nekog drugog voljeti
al' znam da nije pravedno
to sto nismo zajedno
----------------------

Toni Cetinski - Kad bi dao Bog



Minutu pred kraj za naš oproštaj
ja priznat ću grijeh ko slamku za spas.
I past ću na dno, zaslužujem to
da sudiš mi ti.

Da nam Bog noćas da
ljubav kao zadnju priliku,
rađe nego svijet
uzeo bi nju.
I nebi nitko kao ja
tvoju ljubav tako čuvao,
nju sam imao pa izgubio.

I stid me i strah što ostat ću živ,
ne postoji riječ koliko sam kriv.
Spreman je stol,
da večeram bol odeš li ti.

Da nam Bog noćas da
ljubav kao zadnju priliku...

----------------------

DINO MERLIN MOJ JE žIVOT ŠVICARSKA
S vremena na vrijeme
tvoje ime spomenem
s vremena na vrijeme
telefon okrenem
988 niko ne znam ko sam

Oprosti mi sto smetam
znam da je kasno
i da si zauzeta
al' valjda ti je jasno

Nocas sam u krizi
k'o toranj u pizi
nocas budi dobra
k'o sto nikad bila nisi, ti znas, da

Ref.
Moj je zivot Svicarska
skoro pa savrsen k'o blistavi brilijant
vjestom rukom izbrusen
imam sve sto pozelim samo jedno ne
da me neko bar na tren voli zbog mene

S vremena na vrijeme
tvoje ime spomenem
onako bez dileme tvoj broj okrenem
nocas me je stalo cujes li budalo
dodji dok me nije srce izdalo














Oh, look what I‘m holding here in my fire... This is for you...

Jučer sam išla u Cinestar gledat film Harry Potter i Red Feniksa…. Bilo je predobro!!! Ima nekih tako SUPER scena!!! Svakim nastavkom sam sve više iznenađena… Naravno, mislim na to da je sveaki sve bolji…. A ovaj je definitivno SKROZ drugačiji od onog prvog gdje je sve bilo nekako dječje i bezopasno i bljutavo… A ovo sad je pravo «osvježenje», jer već u prvih nekoliko scena se pojavljuju dementori koji su inače malo.. hmm…. Neugodni za gledat… super!! A tek zadnje scene, tj borba između članova Reda i Harrya i ostalih ili možda Voldemorta i Dumbledorea je bila supeeeeerrrr!!!! Ok, neću više o tome…. Sorry, malo sam se zanijela… hehe….

5.8 je meni i Ivanu bilo mjesec dana.. yeeeeyy… bio je to predobar izlazak…. Ali neću vam prepričavat da nebudem predosadna…. Ali izdržala sam više neg s Kristijanom… i još ću puuuuuuuuno, puuuuno duže….. jer ja Ivana ipak volim…. Kak je on dobar…. Kad se vratio s mora poklonio mi je narukvicu sa cirkončićima i dupinčekima koja je nevjerojatno prekrasna i lančić sa polovicom srca dok je druga polovica naravno kod njega… Nisu meni važni ti pokloni meni je važan samo taj mali znak pažnje… Drago mi je samo da se sjetio tako nešto…

I HATE THE WAY YOU TALK TO ME…
AND THE WAY YOU CUT YOUR HAIR

I HATE THE WAY YOU DRIVE MY CAR..
I HATE WHEN YOU STARE

I HATE YOUR BIG DUMB COMBAT BOOTS…
AND THE WAY YOU READ MY MIND

I HATE YOU SO MUCH IT MAKES ME SICK
IT EVEN MAKES ME RHYME

I HATE YOU WHEN YOU MAKE ME LAUGH
EVEN WORSE YOU MAKE ME CRY

I HATE IT WHEN YOU ARE NOT AROUND
AND THE FACT YOU DIDNT CALL

BUT MOSTLY I HATE THE WAY I DONT HATE YOU
NOT EVEN CLOSE
NOT EVEN A LITTLE BIT
NOT EVEN AT ALL

Baš sweet…. Hehe.. Nemam vam niš više za reć… Čujemo se… Kissach

P.S ovo je za moju baku kojoj bi nedavno bio 106 rođendan, ali je umrla prije 3 godine....no



Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


|srijeda, 08.08.2007. , 22:59|

| Komentari (87) | Da/Ne| Print| ^







<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.