Mellona

07.02.2006., utorak

Neozbiljno ili .......



Bigoo.ws All for your blog



Pozdrav !!

Opet ništa zanimljivo se ne događa u mom životu,
Ali ovom prilikom se zahvaljujem uvaženoj
prijateljici voodoogirl što mi je ispunila
jedan sat u uvaženoj dosadnoj nedjelji..


I zahvaljujem uvaženim djevojkam iz moje
dražesne škole što su mi danas bile društvo
na kafici poslje sedmosatnog pakla..

Pa tako svi išli na Marleya a ja morala
kod moje dražesne bakice vu Zagorje..

Al imam tam svoje društvo koje se sastoji od
peseka Rude, dvije mica-cica-bica mace,jednog pjetla
koji nema jedno oko i ima dvije ljeve noge..

a jadan
malo je retardiran ali moj se ujak ponudio da mu
skrati muke..ali šečer dolazi na kraju
bakina svinjica ima 9 malih svinjčića..


A ovako će izgledat životni vijek tih malih
svinjčića..

Trenutno su jako mali i jako slatki..

Image Hosted by ImageShack.us

Pa bu malo narasli...

Image Hosted by ImageShack.us


Pa jednom možda osvoje nagradu za najslađu svinjicu..

Image Hosted by ImageShack.us

Ali svi znamo da bu nakraju završili ovak...

Image Hosted by ImageShack.us

Tužno ali istinito...do čitanja..

<< Arhiva >>