CjUt SwIkIcE



kk zadar Pictures, Images and Photos

basketball~~

YOU'RE SHORT

sunglasses=lovee

tree hill

Photobucket

L-Lips

wonderland

togeher

CLOTHES9

SPARKLE

i LOVE YOU1

BAM = YUM

YOUNG LOVE

LOVE CHALK

LOVE2

LOVE ME FiNGERS

iM NOT HERE...

how could i forget you were my best friend

note to self #4

Photobucket

Photobucket

Photobucket

wrong

BOYS DO THiS

Photobucket

Photobucket

Photobucket

CLOTHES4

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

rock

Photobucket

rockstar

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

NECKLACE5

NECKLACE4

UNDiES GiRL

VOGUE MODEL

i LOVE YOU2

i LOVE YOU1

STEWiE3

iLL LOVE YOU FOREVER

SOMETIMES iM CLUELESS

CHiCKEN LiTTLE!!

CHiNESE *LOVE*

L - O -V- E


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


K0M3NT4R! Yep/NoP

by LiLBuTEviL

Opis bloga

dođi.....ako te zanima.....
komaj mi..........
pooooooooooozzzzzzzzzzz

#O MENI#

♥Ime na koje se odazivam: Paula♥
♥Razred:7.c/THE BEST/&hearts
♥Škola: OŠ Krune Krstića♥
♥Nadimak:Pave♥
♥VoLjAm♥
-prijateljecerek
-svoj razredcerek
-hranufinonjami
-košarkucerekhrvatska
-svoj mobitelmah
-KK Zadar
-mamu,tatu i sekucerek

♥Ne VoLjAm:♥
-Tokio Hotelheadbang
-umišljene i bahate ljudebang
-profesore i školuzijevblabla


KoLiKo_VaS_jE_nA_bLoGu:

tracker


♥LiNkAcHi♥

Tazy
Anđela
Tonka i Marta
Antonio
Pepe=)
Kety
Smrki
Zvone
Anastazija-Tokio Hotel
Tazy-opet
Patrik
Angie
♥♥BLOGOVI KOJE MORATE POSJETITI!!♥♥
(a i ostavljaju puuno kommovacerekthumbup)
Red-Rose-Girl
Mawa Divljakusha
Sweet As A Lolipop
Star
Candy mother fucking princess

MOJ MSN:

paula_1309zd@hotmail.com


MaLo MoIH gLjUpOsTi=)
(RiJeChI PiJeSaMa)

RiJeKe sNoVa

Svud osjećam te oko sebe
I stalno ćutim one riječi koje su mi potrebene
Znaj, vezao sam se uz tebe
Al, pružila si mi slobodu
Dugo sam je tražio

Rijeka snova, vrelo nade, vrtlog želja,
Život moj, našao sam sve na ovoj obali
Moje oči sad trepere, poput zvijezda sjaje se,
U daljinu gledam ljubav ondje je

Tko si ti? Što me ljubiš tako nježno
Dok na nebu sviće zora
Tko si ti? Što te slušam kako dišeš
Blizu uspavanog mora

Svud osjećam te oko sebe
I stalno ćutim one riječi koje su mi potrebene
I, znaj, vezao sam se uz tebe
Al, pružila si mi slobodu
Dugo sam je tražio

Rijeka snova, vrelo nade, vrtlog želja,
Život moj, našao sam sve na ovoj obali
Moje oči sad trepere, poput zvijezda sjaje se,
U daljinu gledam ljubav ondje je

Tko si ti? Što me ljubiš tako nježno
Dok na nebu sviće zora
Tko si ti? Što te slušam kako dišeš
Blizu uspavanog mora

Tko si ti? Što me ljubiš tako nježno
Dok na nebu sviće zora
Tko si ti? Što te slušam kako dišeš
Blizu uspavanog mora

Tko si ti? Što me ljubiš tako nježno
Dok na nebu sviće zora
Tko si ti? Što te slušam kako dišeš
Blizu uspavan


Tony Cetinski
Volim te još


Volim te još
Isto je sve
Iako znam s kim si i gdje
Zauvijek, si me vezala ti..poludjet ću od ljubavi..

Bježao bih, al ne mogu
U grudima ti si mi tu...
I u snu vječno pratiš me ti...
Poludjet ću od ljubavi..

Ti...srce mi opet slomi,
do kraja mi ga polomi
Slomi ga ti...pa da nemam više čime voljeti...

Volim te jos
Boli me sve...
Još jedna noć
a nema te..
Mislima mojim prolaziš ti
Poludjet ću, od ljubavi...

Ti...srce mi opet slomi
do kraja mi ga polomi
slomi ga ti pa da nemam više čime voljeti...


DINO DVORNIK-HIPNOTIZIRAN

Daj što daš'
Nemam vremena
Brz je dan
Brzo izgaram
Što je sad
Reci mi da znam

Daj što daš'
Što mi ne treba
Bacit' ću sve na koljena
Možda znam
A možda riskiram

Daj što daš'
Daj što daš'
Daj što daš'
Daj što daš'

(Nemam pojma)
Nemam pojma
Što se događa
I nemam znanja
Da bar pogađam

Ja sam hipno-tizi-tizi-ran
O yeah
Ja sam hipno-tizi-tizi-ran
O yeah

Daj što daš'
Nemam vremena
Brz je dan
Brzo izgram
Što je sad
Reci mi da znam

Daj što daš'
Što mi ne treba
Bacit' ću sve na koljena
Možda znam
A možda riskiram

(Nemam pojma)
Nemam pojma
Što se događa
I nemam znanja
Da bar pogađam


Ja sam hipno-tizi-tizi-ran
O yeah
Ja sam hipno-tizi-tizi-ran
O yeah

O baby, baby yeah, yeah

Ja sam hipno-tizi-tizi-ran
O yeah
Ja sam hipno-tizi-tizi-ran
O yeah

Ja sam hipno-tizi-tizi-ran
Ja sam hipno-tizi-tizi-ran
Ja sam hipno-tizi-tizi-ran
O yeah

O baby,baby yeah, yeah

Ja sam hipnotiziran

ponedjeljak, 01.09.2008.

...............POČELA ŠKOLA.........

PROŠLO LITO I S NJOM OTIŠLE DVIJE MENI DRAGE OSOBE I POČELA ŠKOLA....O BOŽE ZAR MI NISI MOGAO DATI NITI JEDNU DOBRU STVAR OVAJ MISEC?????????!?!!?!?!?!?headbangbangburninmad
Ma šalim se ja....ipak je tako..yes.al barem mogu vidjeti frednove u školi!thumbup
Danas smo dobili raspored....očajan je!!!nonocry
I napokon sam danas vidila Anastaziju a nisam je vidila CILO LITO!!!!cerekludblabla
Hmm.....A o čemu da vam pišem???AKO IMATE IDEJU O ČEMU DA PIŠEM OSTAVITE MI U KOMENTARIMA!!!
Lipo uživajte u školi,ako se to ikako može!!!!!HE-HE!
POZDRAVI:
Anastaziju i Anđelu-koje su se zamalo posvađale koju ću prvu pozdraviti!headbangludpuknucuburninmad
Marka-koji se pita di mu je Paula Č.yes
Paulu Č-koja stalnoooooooo misli na Marka
Katarinu-koja je dobila mačkueek
Billa i Toma-sorry ljudi..morala sam ovo napisati jer je Tazy tako htjela...SRETAN IM ROĐENDAN!!!!!!
cili moj 7.c razred!!!!!
POZZZZZZZ SVIMA PUUNO MI KOMMAJTE!!!!!
kisscerek KISS cerekkiss

- 10:20 - k0m3nt!r4j(83) - Pr!nt4j - #

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.