Dracov rođendan, svađe, parovi, kletve....

Važno!!! Prošli su praznici, danas je cijelo društvo došlo, jer slavimo Dracov rođendan. Ja sam se u priči već navikla i na Melany i Emmu (iako mi je ona oduvijek bila super), i (tko bi rekao) čak na Annu i Violet. Nismo baš naj frendice, ali opet bolje nego prije. Za početak, ne bacamo kletve jedna na drugu!!!


Danas sam se ranije probudila. Bila sam nervozna jer ću opet od perona (tj. od početka praznika), vidjeti društvo. Još sam prije tri dana počela pripreme kuće sa ostalima. Svuda su bili baloni, i svakave gluposti. Na zidovima je bilo začarno da mjenjaju boju. Svim kućanskim aparatima da pjevaju "Sretan rođendan", u jednoj prostoriji disco. Ma svašta, bio je to pravi prostor za tulum. Mama i tata će "hitno morati otići na posao". U jedanaest, nakon doručka, u našem su se kaminu pojavili ostatak društva. Ja sam odmah poletila do Draca i čestitala mu rođendan, Denny isto tako (oni su se samo rukovali). Onda smo mu predali naš poklon. Unutra je bio svepotreb. To smo kupili kod Zonka, kada nešto zaželiš zamisliš i kažeš tu, i to ti se stvori. I onda su ostali tek primjetili moj izgled. "O, pa Melody kako nam ti to izgledaš??" "Onako kakvu su me napravili, nažalost i nasreću, hehe!!! Ali pustimo sada to, pripremila sam zabavu za pamćenje. Naravno, prije početka zabave, morala sam im pokazati sobu. I one su ostale paf!
Sada ću vam u kratkim crticama opisati tulum:
- sve su se cure obukle i sredile u mojoj sobi
- plesali smo i pjevali cijeli dan
- čak smo i malo popili pića za "djecu"
- bilo je tu opet svakakvih novosti, pr. Lu i Draco su se posvađali, nitko ne zna zašto, ali jesu
- i ovo nikada ne biste pogodili!!!! Denny i Emma su se počeli ljubiti tamo nasred!!! I prohodali su. meni nije bilo baš ugodno, jer bi svako tolko osjetila Dennyevu emociju, nevjerovatno!!!
- a Violet je prohodala s Johnnyem na što sam ja pobjesnila i pobjegla u sobu. tamo je došao Johnny i popričali smo, pa sam ipak popustila, nek bude s kim hoće!!!!
- bilo je tu i prekida i parova i svađa i uroka, a za uroke sam prvenstveno ja kriva
- onda smo išli u bazen, ja sam se dvoumila koji da kostim obućem:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
a onda sam se ipak odlučila za onaj drugi, smeđi
- tamo smo imali noćno kupanje i svi su se parovi ljubakali, a meni je bilo totalno glupo i bila sam sama (dobro, nisam bila jedina sama), Lu mi je pravila društvo
- poslije toga se ne sjećam više, jer sam popila par koktela za redom i zamutilo mi se

***

"Ljudi, budite se. Zakasniti ćete na vlak za Hogwarts" govorio je moj tata. Ja sam bila u svom krevetu, a i sve cure su bile u mojoj sobi (doduše, neke na podu, ali ipak u sobi), zapravo Emma i Violet nisu bile!!!
Na brzinu sam ustala i obukla se, kao i ostale. U hodniku su nas čekali ostatak društva. Čim su se Draco i Lu pogledali, ko da su munje letile iz njihovih očiju. "Dobro Lu, ćeš mi ispričati zašto ste se ti i Draco posvađali i to na njegov rođendan????" "Vjeruj mi, koji je to gad. Jučer dok se napio, priznao mi je da me varao..." uh, ovo je bila osjetljiva tema. "Pa da, gad. Idi mu lupiti šamar." "Opet?" "Već jesi??" "Da, jučer. Hehe, to mi je dalo neopisivo zadovoljstvo" "Vjerujem, ali sad moramo krenut jer ćemo inače zakasniti." Odlučila sam čuti i Dracovu stranu. "Draco, zašto i s kim si varao Lu??" "Moolim??? Nisam ja nju varao, nego ona mene!!!" "Kako to misliš? Ona mi je rekla obrnuto." "Laže, kao i obično.." sada mi tek ništa nije bilo jasno. Tko je koga varao? A možda su obadvoje onog drugog. Odlučila sam ne uplitati se u tuđi život, neka oni to sami riješe...

Opet važno za priču!!! Odlučila sam malo ubrzati godinu, sada je kraj i dogodilo se PUNO promjena, kojih ću vam kasnije ispričati. Jučer smo polagali ČAS-ove. Bila sam pa...ok. I ne mogu vam sada sve ispričati, drugi put, jedva čekam!!!!


Nastavit će se...

p.s. znam da je sve ubrzano i to, ali nadam se da vam se post svejedno sviđa....


24.04.2007. | 18:37 | 60 K | P | # | ^

<< Arhiva >>

< travanj, 2007  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

2007 Travanj (5)
2007 Ožujak (5)
2007 Veljača (15)
2007 Siječanj (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da ili ne?


My imagination, my mind, my special story...

Ovo je hpff blog....
Sudbina svijeta je u rukama jedne osobe. Osobe koju Srebrna Zvijezda, tj. Gedvei Aydail izabere. Osoba koju izabere imati će najveću viđenu moć svih vremena. Ona će se prepoznati po Gedvei Dras, ožiljku u obliku srebrne zvijezde na vratu. Ona bira dali će svijet završiti u rukama zla ili u rukama dobra. Do sada nitko nije izabran, ali sada, napokon, zvijezda izabere svog (zvijezdanog) nosača. Osobu koja će od tog trenutka, kad je izabere, biti prva i zadnja Aydail Barzul (zvijezdani nosač).



Wizards and witches in this story

(boxevi se prerađuju, i zato su samo imena najvažnijih likova)

Melody Chloe Ashley Jones (glavni lik, 5. godina, Slytherin, Nosačica Zvijezde)

Denny Jones (Melodynin brat blizanac)

Norah Jones (Melodyna starija sestra)

Andrew Jones (Melodyn stariji brat)

Nicole Rachel Jones (Melodyna mama)

Rupert Jones (Melodyn tata)

Emma Slytherin (Čuvarica Srebrne Kapi, 5. godina, Slytherin)

Anna Gryffindor (Čuvarica Srebrnog Dlana, 5. godina, Gryffindor)

Violet Granger (Čuvarica Srebrnog Cvijeta, 5. godina, Gryffindor)

Melany Banks (Čuvarica Srebrne Šape, 5. godina, Ravenclaw)

Draco Malfoy
(Melodyn najbolji prijatelj, njena godina i dom)


Other magic and not magic stories

Moj hpff blog koji pišem sa Ayom i Violet
Čarobnjački blogovi:
ALEXIS PARKER
ALLISON ROBINS
ANNA GRYFFINDOR
ANNABELLE GRANGER
ASHLEY MADISON
AVADA KEDAVRA
AYA
BLACKYWNIND
BROOKE BLACK
CHATERINE GRIFINDOR
CHLOE LUPIN
CORY DAWSON
DORA ROSSEVILL
ELLA EVANS
ELIZABETH EVANS
ELIZABETH SPROT
EMMA SLYTHERIN
FANNY NEMETH RITCHER
GABRIELLA BREATH
HALEY HERON
INIRIS-VILA
KIERRA
LEDA STEILLES
LEXY SLYTHERIN
MAGGIE-IZABRANICA TAME
MAYA COURAGE
MELANIE HUNTER
MELISSA BROWN
MISYLIA NARIMEN (Mayin čarobno vilenjački blog)
NINA SAMUELS
ROARY LINCOLN
SNAPE TWINS
SUZANNE RIDDLE
TINNA REEVER
VIOLET GRANGER

Ostali blogovi:
BABY 3
DAISY BELIZES (Emilyn drugi blog)
EMILY DAVIS
MAGGIE ARMSTRONG (MAGGIEN BEZJAČKI BLOG)
MANDY MURRAY
posebno "dijete"
SLEEPYBOO
Ines world


My copyright and my good song

Copyright © 2007. By Melody Jones ("Welcome to magic hell")

I još neš:


Free Music - Music Lyrics

Music Lyrics - Free Music



Free Music - Music Lyrics