***rory***

subota, 28.10.2006.

ZEMLJA ZMAJEVA IV.dio

Pa…mislim…-mucala je Lexy
Ona misli-ubaci se Araden-da te…nikako ne može oraspoložiti!
Da,da,tako je
A onda dobro-kaže Drake i ode.
Vrata su se zatvorila.
Uf,za dlaku,hvala što si me spasila
Nema na čemu-nasmiješi se Araden
Araden se ustala i krenula prema vratima.
Araden!Čekaj!-vikne lexy
Da?
Gdje živi ta sirena?
***
Došli su do nekog tamnog jezera okruženog kamenjem,špiljama,čije su obale bile od crnog pijeska.
Astrid-šapnula je Araden u vodu
Astrid?-upita Lexy začuđeno
Da,to joj je ime.
Oh…lijepo ime
Da,ime zvijezde…gledaj!
Na rubu jezera pojavili su se mjehurići.
Dostojanstveno je izronila plavokosa sirena sa predivnim plavim očima i,baš kako je Drake rekao,veoma vitkom linijom.
Zvali ste me?-upitala je prekrasnim glasom
Da-prohriptala je Lexy
Oh,dobro onda,ja sam Astrid,princeza podmorja.
Princeza?-pomisli Lexy-ma daj ona je PRINCEZA!!!,a ja?
Ja sam…obična tankokosa luda!
Jadna djevojka,želiš nešto protiv grlobolje?
Ja?mene ne boli grlo-začuđeno će Lexy
A ne?
Ne samo mi se grlo steglo(OD TOLIKE LJEPOTE!-pomisli)
Aha,O.K.
Hoćemo li?-upita napokon Araden
Što?
Pa…upoznati se!Lexy je gost,ona je iz ljudskog svijeta.
Što onda čekamo?Uronite!
Lexy je ubola Araden prstom
Što je?
Jnznplvt-šapne Lexy
Molim?
Jnznplvt
Ponovi to glasnije
Ja-ne-znam-plivati!!!-izdere se Lexy
Astrid izvadi neku bijelo plavu bočicu sa ledeno-plavom
Tekućinom
Evo,popij ovo,moći ćeš disati pod vodom,pa ne moraš znati plivati,popij i ti malo Araden
Hvala-kaže Lexy
Prinijela je bočicu ustima i otpila gutljaj.
Hladnoća joj je prožela tijelo od glave do vršaka prstiju.
TO BE CONTINUED
Copyright reserved
  • <$TekstKomentara$> (<$AutorKomentara$> <$DatumKomentara$> <$VrijemeKomentara$>)
  • << Arhiva >>

    Creative Commons License
    Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.