***rory***

petak, 13.10.2006.

ZEMLJA ZMAJEVA II.dio

- -nastavak- -

„ja sam Aleksandra“
„Hm…ti nisi odavde,zar ne?“
„A…gdje?Gdje sam to?“
„Gdje?Pa u Zemlji zmajeva naravski“rekao je ponosno
„Aha“rekla je zbunjeno
„A odakle si ti?“
„Ja…iz L-Londona“
„London?“
„Europa“
„Europa,hm…ljudski svijet?“
„D-da gospodine…valjda“
„No,hajde,što se bojiš' Dođi,sjedni,zmajevi ne jedu ljude,i…ja nisam Gospodin,ja sam Kipp,čuvar Izvora,drago mi je…a ti si?“
„Čuvar čega?“
„Oprosti,ali volim znati s kim razgovaram“
„Ah,oprostite,ja sam Aleksandra Silver,zovite me Lexy.“
„Da…ali govori mi –ti- molim te.“
„Dobro“nasmiješila se.
„Dođi,ti si gost u našoj zemlji,hajde idemo na upoznavanje.“
„Sjedni mi na leđa“
„Ali…“
„Nema ali,hajde,stvari možeš ostaviti tu.“
Polako je skinula ruksak,ostavila ga pokraj malog stolića i sjela na zmajeva leđa. TO BE CONTINUED
copyright resereved
  • <$TekstKomentara$> (<$AutorKomentara$> <$DatumKomentara$> <$VrijemeKomentara$>)
  • << Arhiva >>

    Creative Commons License
    Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.