< veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Image Hosted by ImageShack.us

Carevi nad carevima....


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


http://www.nba.com/nuggets/
http://www.nba.com/bulls/
http://www.nba.com/timberwolves/
http://www.nba.com/blazers/
http://www.nba.com/heats/
http://www.nba.com/knikcs/
http://www.nba.com/cavaliers/
http://www.nba.com/lakers/

MMasculine
LLoving
AAppreciative
DDreamy
EEdgy
NNaive

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com

07.02.2007., srijeda

Evo sam da vam se javim,iako mi se ne da pisati nove postove previše se toga dogodi jedan dan i jednostavno ne stignem ,inaće imam puno komentara zahvaljujući Nini i Ivoni ...ostavile su ih barem 70...i još kad vidim neke frendove svi me odma napadaju da ih spomenem na blogu,čovječe kao da je moj blog najčitaniji ...da moš mislit nitko ni ne čita ove gluposti što pišem...možda par ljudi iz radoznalosti al i oni misle da su gluposti pa kakv svrha onda ovog pisanja bloga...uglavnom kad me svi napadaju da napišem njihova imena na blog ,napravit ću to kasnije...a prije svega hvala Ivoni iz 4.a što mi je pomogla riješiti Latinski u školskoj kantini i Zokiju koji ondje radi jer taj vam čovjek ima riješenja pa iz skoro svih predmeta ,sve radne bilježnice i kad ti nešt treba sam odeš dole kod njega i da ti ...uglavnom je to Latinski...i tako sjedimo ja i Štaco dole i mučimo se s prijevodom i deklinacijama iz Lat. i dođe jedna cura Ivona i pita jel nam treba pomoć?- ona se navodno svega toga sjeća iz prvog razreda...a ja ma baš, da,da,da kako da ne...nema šanse...i sjedne ona pokraj mene i poćne riješavat...zinio sam i nisam zna što reći jer znala je sve do zadnjeg nastavka...i tako Štaco i ja sve fino damo da nam ona riješi dok smo si mi popili nešt ipak da ne blejimo tamo ko neki mulci...i Štaco je fino dobio taj sat 3 iz odgovaranja iz Lat i bio je presretan a i Barica je bila dobre volje ( kad sam išao vratiti DVD u videoteku vidio sam neki plakat na kojem piše 'Barica' Moderna žena budite kao ona naljepljena na oglasnu ploču,počeo sam se kida od smijeha )...ja sam taj tjedan odgovarao Hrv. i dobio sam 3 ...nikad neću prežalit što sam se javio za odgovarat...sve sam znao ...dobro manje više...karakterizacija lika i nepouzdani pripovjedać i pouzdani...što će mi to kasnije? - pripovjedać je pripovjedać i kraj... zbog toga sam dobio 3...al ajd ...jedina stvar iz hrvatskoga je to što sam dobro napisao esey, a imali smo cijelo 'ferije' da napišemo što kvalitetnije i da pročitamo par eseya od nekog pisca...a pazite primjeri ;3 eseya pisana prije 400 godina i više...ok...a ja sam jadan esey dovršio zadnji dan ferija tj.prvi dan drugog polugodišta...i nisam napisao zaključak...ustvari jesam al površno...i tako sam dobijo pismeni komentar profesorice ; Zaključak? Nemaš dobar zaključak! Na pravom si putu pisanja eseja sam tako nastavi,shvatio si teoriju eseja...i dalje nisam moga proćitati što je napisala...valjda je bila u žurbi...tak je napisala svima koju su napisali nar kao ja a to je pola škole...za nu ne postoji dobar esey...jućer je bio bratć do mene i trebao mu je autolak, a znao sam da imam još pola spreja sive boje Autolaka gore na tavanu...neznam što će mu, njemu uvijek nešt treba ,valjda želi prebojati pojačalo u sivo ...e da svira u 'Teatru ' to vam je onaj klub a neznam ni sam di ,uglavnom s nekim dečkima svira tamo i imaju nastupe petak i subotu svakog tjedna u mjesecu ...e ako jednog dana postane poznat ...ma neće poćet će konzumirat drogu i završit kao Dino Dvornik ili Bare ...i tako dok smo tražili autolak našli smo pune tri velike kutije raznih ploča i cd-ova što su moji starci imali ...sve ploče od Rolling Stonesa ,Blondie ( njihov poznatiji hit vam je Maria ak znate...) AC-DC, i Abbe, Led Zepelina i ostalih izvođača za neke nikad nisam ni čuo...bila je tamo jedna ploča od 'Clasha'...ma grozni su...mojim je to roditeljima bilo žao baciti pa su ih stavili na tavan...i napokon našli smo famozni Autolak i otišli natrag kod njega doma ...tramvajem do bosutkog i ostali dio pješke do Vatrogasnog naselja...bilo je već vrijeme da odem kući ,i već su me zvali roditelji 6 puta na mob da dođem doma da je kasno...e meni je kasno kad počinje tekma , a to je u pola 12 jer obožavam NBA pa volim gledat tekme od početka...i mislio sam da ću ići istim putem natrag kući kad me vozać u tramvaju izbacio van jer nisam imao mjesečnu...cijeli sam novčanik zaboravio kod njega ,sam s@m mob imao ...i tak on meni kaže da neće krenit ak ne izađem van iz tramvaja...što sam drugo mogao izašao sam vani trčao sam doma jer bilo je prošlo pola dvanaest i počela je tekma...trčao sam gotovo cijelim putem ,a kad sam napokon stigao legao sam na krevet i mislio sam da ću umrijet... nisam išao previše na treninge ovaj tjedan...zbog viroze bio sam malo bolestan, škole pa se ne stignem naspavat i ostalog...nisam mogao disat...i na kraju,( ja nikad nemam sreće ) utakmica je bila toliko dosadna...LeBron se zaljetao među njih četvoricu ,neki ga je lik pregazio dok je išao zakucavat...a vidjelo se tu i čudnih stvari npr.Rashed Wallace je zabio tri 'trice'...i tako je u prvom pol. imao učinak šuta 75%...e sad da pozdravim sve one koje trebam da se nje ljute ...pozzz Ivoni ( ona i nas nikad ne čeka kad kupujemo sladolede),Nikolini,Nini,Aniti,Ani ( matematićarki) Tajani ,Heidi,drugoj Heidi (sad nek se one misle) Vidaki( kak sam ljubomoran na nju ima 2 slike s otpisom A.Boguta mog Andrewa...),Tini,Mely, Lari ( ona je kao neka gangsterica..hehe) Nelli,Vedrani,Sanji,Ani, Fići,Demijanu,Radiću,Amiđi,Zombi,Veci i onoj curi iz 4.a Ivoni ...e sad ak sam nekog propustio nek se ne ljuti...