< siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Image Hosted by ImageShack.us

Carevi nad carevima....


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


http://www.nba.com/nuggets/
http://www.nba.com/bulls/
http://www.nba.com/timberwolves/
http://www.nba.com/blazers/
http://www.nba.com/heats/
http://www.nba.com/knikcs/
http://www.nba.com/cavaliers/
http://www.nba.com/lakers/

MMasculine
LLoving
AAppreciative
DDreamy
EEdgy
NNaive

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com

09.01.2007., utorak

Preživio sam današnje klizanje bez ikakvih ozlijeda...pao sam par puta al morao sam ipak to je tak kad neznam klizat...obećao sam Ani da ću napisati 200 rijeći u ovom postu samo o njoj i njezinoj seki i tome kako su me ućili klizati...svaki im dao cure su super ...nisam odmah htio na led bilo me strah jer mi je ovo 2 put u životu da kližem...prvi put sam isčešio gležanj i to je bilo još u vrtiću neki me lik gurnio s leđa mamu mu jebem ...Amiđa se smijo ko budala i to mu nikad neću zaboravit...e ovja put je bilo drugćije...Ana me držala za jednu ruku ,a Jelena njezina seka za drugu...i tako su me polako vukle u krug ,pao sam ko konj prvi put al ništa strašno...ćovjeće još kada sam obukao klizaljke osjećao sam se kao idiot ,a kamoli kad su me dvije frendice vukle za ruku ,a ja kao 'Drvena Marija' stojim bez da pomaknem noge...ajd polako sam poćeo kontat...vozale su me 2 kruga onda su one same,ćovjeće kližu neznam kako ,super...stajao sam sa strane i gledao ih ,onda sam probao sam nije bilo tak strašno ...onda sam opet s Anom par krugova napravio i opet me držala za ruku ...nema bolje frendice od nje...i tak se ona nastavila klizat sa svojim prijateljicama a ja sam poćeo polako sam...sve je to bilo dobro dok nisam naletio na Dugu i Matiju,prijatelji s treninga,obojica imaju 18,19 godina...ćim sam ugledao Dugu ugledao je i on mene ,a tu sam osobu najmanje želio ugledat od svih ljudi ...nemojte krivo shavatit on je meni super ,super igra ,kapetan i sve ostalo al ćovjeće kad me uzeo za ruku i rekao; ma jebeš frendice spore su ,sad ćeš vidjet što je brzina...provozao me jedan krug ,a držao sam mu se za ruku kao konj,iako sam cijeli prvi krug žmirio,a Matija je sjedio na ogradi i gledao nas i smijao nam se ko budala...napokon me Duga pustio tako jako da sam nabio koljeno u ogradu...dođe on do mene i kaže...ma super si šefe,sam nastavi tak i odjuri ,skinio je trenerku do koljena i vozio se u šorcama u kojima trenira...ma svaka mu dala...e da,onda mi je opet Ana došla i rekla pa ja te tražim;a ja njoj pa ja sam kližem ,pomalo ( katastrofa nemem pojma klizat uopće )...i tak ona me provozala još jedan krug...eto to je sve ukratko o kratkom...rekao sam joj da ću napisati samo post o njoj i barem 200 rijeći jer se ljutila što je nisam spomenio za Novu Godinu...a šta da ti kažem Ana bilo mi je super za Novu ,nastojao sam jednu osobu bolje upoznat al nije mi išlo...više neznam šta da napišem...mogu jednio 100 puta napisat Ana al ispalo bi glupo...kad smo se vraćali doma jedan me prijatelj nazvao,trenirao je samnom prije i tak su Ana i Jelana njezina seka razgovarale s njim 15 min ...nazove on mene kasnije i pita me koje su to cure baš su fora...e a kad ih je zvao sam je šutio nije ništa rekao...bio je izbezumljen jer mu je Jelena i Ana bacale neke glupost na mob...ma super su...žao mi je što jedan osoba nije s nama išla...treba trenirat i ja se držim toga...svaki trening odradi kao da ti je zadnji i sa 100% snage ,inaće to nije trening to je zajebancija...eto valjda će Ana biti zadovoljna...