< siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Image Hosted by ImageShack.us

Carevi nad carevima....


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


http://www.nba.com/nuggets/
http://www.nba.com/bulls/
http://www.nba.com/timberwolves/
http://www.nba.com/blazers/
http://www.nba.com/heats/
http://www.nba.com/knikcs/
http://www.nba.com/cavaliers/
http://www.nba.com/lakers/

MMasculine
LLoving
AAppreciative
DDreamy
EEdgy
NNaive

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com

05.01.2007., petak

Još jedan dan je prošao i još jednu tekmu smo Radić i ja grijali klupu...ne hvalim se time al kada se naše godište raspalo i sad treniramo među juniorima, a od njih nitko nije mlađi od 18 godina...današnju utkamicu bih izdvojio zato što je bila posebno smješna i zajebancija...inaće dobili smo Belišće ( aha pederčine ružne...) a oni su onak malo jaći , i tak nikom se nije dalo igrat a trener je popizdio poćeo je skakat tamo oko zapsiničkog stola,vikao je ko konj i još nam svima solio pamet čak i meni a ni jedne jebene sekunde nisam proveo u igri...tak mi u svlačionici, a ono grobna tišina...i odjednom nama trener poćne jakim glasom ; kako ste mogli tako, pa vi ste gubitnici,ajd mi sam recite na čega je ovo danas sličilo,pa jel smo mi imali trenige ko neki majmuni svaki dan pa mogao sam se kod kuće s djecom igrat i njih bi naućio nešt bolje nego vas...kad odjednom on kaže; vi ste ko kurčevi ,kad jednom izdrkate više niste u stanju jebat...trebali ste vidjet Radića i mene krepali smo od smjeha,pola svlačionice se kočilo ...naravno nisam se prestao smijat ,stavio sam rućnik na glavu i tiho se smijo a on je nešt govorio opet i opet i tak dok me nije skonto a onda je rekao dajte Brkiću još jedan rućnik nije mu dosta ovaj...kad je izašao iz svlačionice počel sm o se svi zajdno kočit od smijeha...još je on na jednom treningu rekao Dugi (kada se spuštao u reket) ; šta ti tamo radiš on iza jebe tebi majku a ti stojiš mirne duše...a kaže Duga ; i...? Pa jebi i ti njemu mater sine...ajde poćni više nešt radit...ak treba potrgaj taj obruć sam nemojte igrat štrebersku košarku...a najbolje je ovo o crnicima što nam je govorio; zašt vi mislite da su crnci bolji od vas? Nemojte me krivo shvatit ja nisam rasist al jebem ti život pa on barem misli onakav glup, treba se ubacit u prazan prostor skoči i zakuca preko njih 2 ...nema on bolju tehniku od vas samo zna kad se treba ubacit misli glavom ...pa zato i vi mislite glavama,ja kao da govorim zidu ili na kineskom ,pa vi kao da razmišljate kurčevima...onda je bio gotov trening...hvala bogu mislio sam...a najbolje je danas kada je izlazio iz svlačionice rekao je: nemojte se vi mlađi žalit što niste igrali...onda je pogledao mene i reka...Brkić,znam da te prošli trener nije volio al ja protiv tebe nemam ništa protiv...stavio je kapu i izašao van...samo se Ante nije smijao na njegove fore...a peder mali...cijelim sam se putem kući smijao i nagovarao radića da odemo u tvrđu nešt popit al njemu se nije dalo...napoko smo otišli do Mc'Donaldsa aj malo nezdrave hrane poslije tekme...još me ona ženska pita oćete za van ili za ovdje...rekao sam za ovdje i da ona meni 8 chisburegra na onom plastićnom sranju tacni ak se to tak zove i odem ja s Radićem van s tim kad za čistaćica trči i viče nesmiješ to van iznosit a ja njoj ma vratiti ću vam sam da pojedemo...i stvarno sam joj vratio...jebote nije mogla vjerovat gledala me kao duha ...nije ništa rekla al je mislila ovaj je glup 100 % ...a meni Radić kaže kak si ti vandal postao u zadnje vrijem...počeo sam se smijat na to jer nisam vandal ak iznesem tu plastićnu tacnu van i pojedem na čistom zraku svoje jelo,onak Mc'donalds je uvijek pun nikad nema mijesta...rekao sam da od nove godine neću jesti hranu tamo jer smo svaki odmor trćali iz škole do Mc'Donaldsa i kupovali one glupos shaekove i sladolede i već mi se sve zgadilo ...čak sam i kupio onu mediteransku salatu i jeo je pod satom matke u školi ...to je valjda jedni zdravo što se ondje može naći uz čaj...ma nije ni čaj zdrav stave 6 kg šećera u malu šalicu i bude odvratno sladak i vruć...jedino što je dobro u Mc'Donaldsu je to što možeš nabijati masu i kilažu jer negdje sam čitao da izgoriš te silne kalorije nakon posjeta Mc'Donaldsu moraš trčat 22 ili 32 km tak nešt...pa ima nešt u tome...nećeš cijeli život biti debel al nećeš ni mršav...ZATO TREBA PITI SOK A+C+E OD SADA U NOVOJ VARIJANTI TROPSKI OKUS...MMMM...