< siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Image Hosted by ImageShack.us

Carevi nad carevima....


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


http://www.nba.com/nuggets/
http://www.nba.com/bulls/
http://www.nba.com/timberwolves/
http://www.nba.com/blazers/
http://www.nba.com/heats/
http://www.nba.com/knikcs/
http://www.nba.com/cavaliers/
http://www.nba.com/lakers/

MMasculine
LLoving
AAppreciative
DDreamy
EEdgy
NNaive

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com

04.01.2007., četvrtak





Jel vam se nekada činilo da vas netko namjerno izbjegava, ali onak namjerno,da ima razne čudne izgovore i ostalo...neznam ali meni je to glupo mislim da bi svi trebali biti iskreni bar na svoj neki način a ne lagat,pogotovo kad netko odugovlaći nešt već 3 dana i onda kaže sljedeći tjedan 100 %, a od toga neće biti ništa...barem uvijek bude tako...danas sam po neznam koji put trebao sastat s jednom osobom al nemože, barem tak kaže...ipak sve je propalo i odem ja sa svojim bratićem u kino gledati film Mela Gibsona 'Apocalypto' neznam koliko me već nagovara za to jer film je dobar al su naša kino očajna...i tak mi dođemo u kino i kupimo kokice i nešt za pit,moj je bratić ko svaki put prošverco pivo u jakni al za sebe jer ja ne pijem a međutim to se pivo u limenkama toliko ugrijalo da se i njemu zgadilo...a tak poćne film ,i tak odjednom se pojavi neki mali gremlin patuljak ili neko čudno stvorenje koje neznam kak se zove pokaže zube i poćne nešt pričat kak se zove Arthur i ostalo...prvo sam mislio da je to neka reklama za drugi film ,al ja bolje da nemislim jer ipak je to bio film Lucca Bessona 'Arthur u zemlji nečega ili tak nešto'...i odlučili smo otići u pola filma jer je odvratno dosadan a neki dan sam ga pogledao na divixu...inaće sam protiv tih sranja divix fora jer uvijek upropaste cijeli film svojim lošom kvalitetom i između ostalog neki divixi nemaju title pa dok ga skinete s neta ako uopće postoji i onda ga opet napržite na cd treba vam dosta dugo a još duže ak nemaš cd pa moraš do grada to kupit,a u gradu ne prodaju jedan po jedan neg cijelo pakovanje a šta će mi cijelo pakovanje...kad trebam prazan cd ili dvd odem do ujaka i maznem mu to ispred očiju onak, ih ima previše...tak da se divix ne isplati pogledati osim ak je neke dobre kvalitete a takvih je jako malo...ili divix koji je netko snimao kamerom u kinu pa neka budala što je zakasnila sjeda,a njegova se glava vidi na kino platnu...za pop'''''...i tak mi izađemo iz kina i siguran sam da sam kod kuće i na teletextu pogledao koji film ima i pisalo je Apocalypto al ajd...moj bratić nije baš sasvim svojim sam bi se svađao s nekim jer je mislio da ga je ženska što radi prevarila...ok sve bi to dobro prošlo dok nisam stao u konzum i uzeo neke novine i prelistao ih da nađem vodič Osijeka i pisalo je Apocalypto i vratimo se mi u kino i kažemo to ženi što je radila za blagajnom a ona nama ;sigurno je tiskarska pogreška,šta vam fali ovom filmu baš je dobar moji unuci su ga obožavaju...nakratko smo se ja i moj bratić pogledali onak i bez rijeći otišli van...otišao sam doma da uzmem novce i neznam koliko sam puta rekao tati da mi ostavi 100 kn al ne...uvijek ostavi manje i ja se uvijek žalim i on mi je to rekao ,a ne bih se žalio da ostavi više...još danas ujutro kad sam se vraćao s treninga kupio sam banane na tržnici od neke ljubazne gospođe i tak ja i Radić idemo kupit mjesečnu kartu za tramvaj i neka baba u 11;59 zatvara radnju za te karte a, inaće radi do jedan...čovjeće kako sam se raspizdio jer već 3 dana idemo kupiti tu kartu, treba mi neda mi se ići pješke natrag s treninga umoran sam i još moram stat u svakoj pekari pogotovo u Breskvi jer je super ,imaju zakon hranu,i puštaju super mjuzu...i tak baba nama idite na Gajev Trg to kupit ,a to je u retfali negdje u pizdi materini kod tržnice...još sam poćeo lupat po vratima a Radić je babu posalo u kurac i baba se vrati i kaže meni prestani lupat zvat ću zaštitare iz banke ( banka je 100 metara udaljena dok ona ode mi pobjegnemo 3 puta ) i niš odemo nravno gdje drugdje nego u Breskvu...meni ni to nije bilo dovoljni nakon banana,pizze i buhtle još sam otišao u Konzum po čokoladu naravno Idilu,to mi je omiljena...i kupio sam sok ACE jebote kak mi je postao fin u zadnje vrijeme...nisu me platili za ovu reklamu al dužan sam jednoj osobi...ACE SOK JE NEŠT S-U-P-E-R, 100% PRIRODNO A POGOTOVO ONA MRKVA I NARANČA A NEMOJMO ZABORAVITI I LIMUN...sad će valjda biti zadovoljna ta osoba jer sam jedamput bio uvrijedio sok ACE pa šta neznam koda je on nešt posebno...al meni je...i nakon kina i svih tih sranja otišo sam u tvrđu sa bratićem jer su svi bili negdje, a najgluplje mi je Demijan rekao kad sam ga pitao oće ići van zamislite odgovor...Došli su mi deda baka i stric pa nije fer da ih ostavim ovdje same...ajd legenda kosata...i tak sad sam se vratio kuć sutra nemam ništa ,nikakve treninge jedino imam tekmu koja će biti zajebancija ...e file ak dođeš nemoj komentirat ovaj post ubit ću te...i ja se poslije svega toga pitam kako je vama poćela nova godina...meni je super iako se ne čini baš kako pišem u postu al neke me osobe održavaju normalnim točnije jedna jedina.......