< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off
design by Kiki =)

O MENI =))


ZoVeM sE --> Melita
iLi --> Melka, mimy..
RoĐeNa SaM --> 10.10.'91
(znaci imam 16 god)

ŽivIm U --> Velikoj Gorici
ŠkOLa --> Ekonomska
RaZrEd --> 2.b
NaJ FrEnDiCe --> Tina, Dora,
Kolarecka i Rizla.

OsTaLe SuUpEr FrEnDiCe --> Nea,
Anita, Šika, Luce, Kos, Petrich,

Adrijana, Ivona....

NaJ FrEnDoVi --> Janx, Petac, Leo, Dado, Miša, Mile, Jagy....
SLuŠaM --> NARODNJAKE i tehno..
IzLaZiM u --> srce, avigor i kavicu..
NaJ sPoRt --> nogomet i rukomet
NaJ BrOj --> 10
NaJ BoJa --> ljubičasta i crvena
NaJ dAn --> Petak i Subota...

VOLIM:
-...eMeSeN...
-...izlaske...party
-...decke...wink
-...prijatelje...kiss
-...štikle...cerek
-...svoje NOKTE od 2 cm...smijeh
-...ziku...
-...svoj mob...
-...ljeto...thumbup
-...šminku...smokin
-...piti...lol...party
-...kartat belu...
-...plesat...
-...pjevat...rofl
-...srce...
-...ic na kave...
-...maskaru...
-...đinđe...
-...kupovat štikle...
-...ruževe...
-...čokoladu...
-...sladoled...
-...svoj blog...
-...biljar...
-...upoznavat nove ljude...
-...zajebanciju...
-...kad imam para na mobu...
-...svoj krevet...
-...i komp (bez njega nemogu)...
-...gledat tv...
...i joŠ dosta toga, ma sve vas volim...kisswave


NE VOLIM:

-...ogovaranja...
-...umišljenost...
-...bahatost...
-...sebičnost...
-...pms...
-...sljedeće jutro nakos sto se napijem LoL...
hmm... ne znam sta još, ugl sve volim...yeswink

...L!nK@cH!...


šika
...Kolarecka miška moa...
...moj i Štengin blog...
Dora7
Ne@
Dado i Kiki
Silvach
Tea
Anitica
valnac i silvy
Monika
Valerija
~Petrich~
Moja seka
Ivana Štimac
Janx
Amy
Laura
moj drugi blog s Tinom
Sanda
te@ depresivan blog
Teina ljetna ljubavna prića
Matteo
Marko Miša

princess










Image Hosted by ImageShack.us
mini


Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

najljepši auto na svijetu

Još sasvim davno dok sam bila dijete,prva mi se ljubav u kosu uplete, bio je to dječak bucmasti i mali,ali mi se stalno motao po glavi.Trčali smo livadom,rasno cviječe brali,ljubili se nismo jer smo bili mali.Ali jednog tužnog dana kao mlaz vode,moja prva ljubav zauvijek mi ode
Image Hosted by ImageShack.us

Lijepo je znati da postojiš u mom životu… nije bitno ni koliko, ni otkad, ni gdje, ni zašto… lijepo je zatvoriti oći i jednostavno znati da si tu… u mom srcu!
Image Hosted by ImageShack.us

Za tobom plakat ću dok suze ne prosuše, zauvijek ćeš ostati dio moje duše. Voljet ću te do zadnjeg dana života svog, tebi će biti posvećen zadnji otkucaj srca mog!!!
Image Hosted by ImageShack.us

Svaki put kad se nasmijem, sjetim se tebe. Svaki put kad zaplačem, to je zbog tebe. Svaki put kad pomislim na tebe, shvatim da si postao dio mene!
Image Hosted by ImageShack.us

Zašto je tvoja ruka daleko od moje, zar za ljubav nije potrebno dvoje, zar za našu sreću treba da te molim, zar ti nije jasno da te-STVARNO VOLIM!
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us


Ludica si moja, koja me nasmijava, ponekad davež koji mi dodijava. Kad treba i ne treba ti si tu, znaj da te volim i da u mom životu imaš važnu ulogu…
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Ovdje je noć i svuda je tama, moja duša bez tebe je sama! Nebo je tamno, mjesec drijema, tako je tužno kad tebe nema!
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Ne volim suze, al plačem zbog tebe. Ne volim pića, al pijem zbog tebe. Ne volim život, al živim zbog tebe! NE VOLIM SEBE,AL ZATO VOLIM TEBE!
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


U svakoj kapi kiše ti si u drhtaju srca mog,
u svakom uzdahu dok dišem,
u mislima mojim ti si svakog trena,
bez tebe mi života nema.

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Ako ikad budeš volio nekoga ko ja tebe,
Pazi da ju ne izgubiš kao što sam ja tebe,
A kad je izgubiš nemoj plakati
I ja sam plakala al te nisam vratila…

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Umrijet ću noćas zato što te volim, da mi ljubav vratiš jedino te molim, uvenut ću tiho kao ruža, jer patnja je sve što mi život pruža…
Image Hosted by ImageShack.us


Pusti me i poželi sreću, zaboravi me- ja tebe neću,mrzi me- ja ću te voljeti,vrijeđaj me – ja ću te preboljeti,ti leti visoko-ja nemam krila,ti budi voljen-ja nisam bila!!
Image Hosted by ImageShack.us


Oći moje traže te,
tijelo moje želi te,
usne zovu te
dođi molim te
jer LUDO VOLIM TE!

Image Hosted by ImageShack.us


Topli miris na usnama,
miris blag na grudima,
nježan dodir tvojih ruku
riješio bi moju muku.
Uzdah moga tijela zove
ime tvoje, al ti nisi
kraj mene jedino moje..

Image Hosted by ImageShack.us


Da te vodim na himalaje, ohladit ćeš se.
Da te vodim na skijanje, razbit ćeš se.
Da te vodim u disneyland, izgubit ćeš se.
ajmo mi u krevet, prilagodit ćeš se!!!!

Image Hosted by ImageShack.us


Ja sam mali vrag, što piše unatrag,
A ti budi malo veći i skontaj što ti želim reći:
Alam ajom oćers, et milov!

Image Hosted by ImageShack.us


Teško je voljeti,
Od ljudi kriti,
U duši plakati
A nasmijan biti!!!

Image Hosted by ImageShack.us


Kiša pada,
Noge te zebu
Dođi dragi da
Napravimo bebu…

Image Hosted by ImageShack.us


Ako negdje postoji sjaj onda je on u tvojim očima.
Ako negdje postoji bol onda je to život bez tebe.
Ako je itko na ovom svijetu voljen onda si, vjeruj mi, ti

Image Hosted by ImageShack.us


Misliš da te volim, zato što te gledam
Misliš da sam zaljubljena,
E pa nisam konju jedan!!!

Image Hosted by ImageShack.us


Bila bih postelja u kojoj spavaš i jastuk na kojem se budiš, zvijezda koju sanjaš, suza kada plačeš, osmjeh kad se smiješ, usinila bi sve samo da sam uz TEBE!
Image Hosted by ImageShack.us


Iz očiju suze kaplju,
usne tvoje ime šapću,
a srce boli sto te ludo voli

Image Hosted by ImageShack.us


Kad se poklope kazaljke na satu i kad otkuca ponoć,
ti zatvori oči i stisni ih jace i
sjeti se onog tko zbog tebe plaće!

Image Hosted by ImageShack.us


Neka Bog ti da
sve što nisam ja,
kako sam te voljela
samo on to zna!

Image Hosted by ImageShack.us


Nema ljepšeg okusa od tvojih usana,
Zvuka od tvojeg glasa,
Ljepše boje od tvojih očiju,
Nježnijeg dodira od tvoje ruke
I ljepšeg osjećaja nego željeti tebe!!!

Image Hosted by ImageShack.us


Kad sam s tobom ljepši mi je dan,
Kad te sanjam ljepši mi je san,
Kad se budim mirišu mi jutra,
Kad te ljubim ne mislim na sutra….

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us


nedjelja, 01.04.2007.

**...Pr@zN!c!...**

ejj evo novi postek dosadno mi je pa da se malo javim....
malo sam zapustila blogić al ema veze nis mi se neda ugl sam na eMeSeN-u, i igram biljar, niko vise ne pise postove onak cesto ko prije pa nema nis zanimljivog za citat....

school--imala sam 15 kulja al sad imam manje napokon sam počela ućit, i ispravila sam poduzetništvo na 3 aaa cerekcerek...imam još par kulja a to ugl zalaganje...puno se zalazem hihihi nutdead....

jučer smo bili vani...HeLeN@ je imala rođendan i bilo je prejEbEnO...prvo smo bile u avigoru nas 8 cura, cugale :smijehpartypartyiss kolko sam popila neznam di mi je sve stalo deaddead eksala sam 8 dalmatina i 2 ruma ni sama neznam vise sta hihihi...najbitnije je da ne nisam jako napila....hehe..i dorica mi je bila u avigoru puno te volim miska moja.....u srcu jebeno zavalie smo se u separe mene je sve bolilo neznam od ćega bang onda smo otisle densat i bas je bilo jebeno....thumbup...bila je i moja liba kolarecka bas je bila lijepa smijeh

iss kak sam glupa danas je 1 april i jučer je bio mislim u srcu i dođe dj umro je sanader ajmo sad svi i pusti ziku a meni nije bilo jasno ja tam svaku curu ispitujem kaj je umro sanader i frendica mi dođe da je ja nisam nis skuzila ja starom doma cijelo vrjeme kaj je sanader umro pa kak iss kak sam glupa madheadbangbang

Sad će praznici još tri danas kmeeee....ja idem u slavoniju odma u četvrtak i neznam kad se vraćam tak da neČem nikog vidjet kmeee, al nema veze ionak je Usrks pa ga svi provode s obitelji...al ona 14 svi u herc smijeh party cerek partyyes nut...hrvacka je prva u vaterpolu nije da to pratim al eto znam hrvatska hrvatska

Malo sam se raspisala al nema beda....pa da vam svima čestitam uskrs lijepo se provedite, odmorite za ove jebene prazniko koji traju samo par dana no...
Sve vas woljam i saljem puseke !! kisskisskisswavewavekiss


Donna Ares--sV€ t! n@jBoLj€ ž€l!m

ovo je zakon pjesam obozavam ju....



| komentari (15) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.