nedjelja, 30.09.2007.

Novo otkriće......

Image Hosted by ImageTitan.com

Rano je jutro. Porbudila me je jaka kiša što je padala na moj prozor. Odjenom su me počela boliti leđa. Bili su to neizdrživi bolovi.
"Emma diži se!"rekla sam.
"Mel što je?"upitala me je pospanim tonom.
"Molim te pogledaj mi leđa! Imam jaaako velike bolove!"rekla sam.
"Mel na leđima imaš jednu veliku tetovažu!"rekla je Emma.
"Kakva je?" upitala sam je.
"Tri su zmije koje čine krug i pokušavaju se ugrist. U krugu je orao!"Rekla je.
"Ajme majko što mi se događa?!"upitala sam ju.
"Mel ovo je možda dobro, a možda loše. Dobivaš novu moc!"Rekla je.
"Šališ se? Dobiti novu moc je vjerojatnost 1 na prema 10000000000000 možda i vise!"rekla sam.
"Ja mislim da si ih čak dobila nekoliko!"Rekla je Emma.
"Ma nemoj što bi to moglo značiti?"upitala sam ju.
"To bi moglo značiti.......Mel što je ovo?"upitala me je.
"Koje?"upitala sam ju.
"Pojavljuju se slova, mislim da su na latinskom"rekla je.
"Čitaj Emma što piše? Znam nešto malo latinskog!" rekla sam.
"Siam peocesus cloesues hecues lauida, julies, pericus e ticusel. E un lariscone louno herlllomekus, e isa nuentes."Pročitala je Emma.
"To bi trebalo značiti: Četiri moči ćeš dobiti jer si jedna od izabranih, prva moć je sluh kroz zidove, druga teleportacija, treća moć transalakcije i četvrta moć pretvaranja u orla."rekla sam.
"Translakcija? Što je to?"Upitala me je Ema.
"Ovo!"Pokazala sam prstom na kauč i njega premjestila u drugi dio sobe.
"Cool! Možeš premještavati stvari. Kad već to možeš, plz digni krevet, pao mi je češalj odoiza! "


Kasnije cu nastavit ovo pisat!!

21:16 - -Daj mi život- (3) - Isprintaj - -*-

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.