< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Svibanj 2009 (1)
Ožujak 2009 (2)
Veljača 2009 (2)
Siječanj 2009 (2)
Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (5)
Veljača 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off
design by Bahata =)

Opis bloga

Moj hp blog...









users online

Free Hit Counter
Free Hit Counter

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr




Likovi

subota, 31.03.2007.

San

Sjedila na klupici, pored jezera i gledala prekrasnu mjesečinu.Da, bio je pun mjesec…
Odjednom vidjela sam nečiju sjenu … Netko je protrčao pored jezera. Ustala sam
-Tko je to?-upitala sam

Krenula sam mračnom stazicom…

Odjednom netko me zgrabio.
-Pridruži nam se, inače je nikad više nećeš vidjeti-rekao mi je poznat glas… ali bila sam posve sigurna da to nije glas moje tete…bila je to moja vršnjakinja…netko koga poznajem

Pokušala sam pobjeći ali nije me puštala…

Koga necu vidjeti? Tko si ti? Što se događa?-počela sam postavljati pitanja ali nisam dobivala odgovor

Tajanstvena osoba Krenula sam mračnom stazicom…

Odjednom netko me zgrabio.
-Pridruži nam se, inače je nikad više nećeš vidjeti-rekao mi je poznat glas… ali bila sam posve sigurna da to nije glas moje tete…bila je to moja vršnjakinja…netko koga poznajem

Pokušala sam pobjeći ali nije me puštala…

Koga necu vidjeti? Tko si ti? Što se događa?-počela sam postavljati pitanja ali nisam dobivala odgovor

Tajanstvena osoba pokušala je otići…

-Čekaj!!!-viknula sam

-To je tetina poruka? Što želi od mene?
-Gospodar Tame i Gospodarica Tame ujedinili su se, Gospodarica Tame mora imati nasljednicu…a ona želi tebe…
-Zašto? Ja nemam Lujizine moći!
-Samo ti mozes koristiti Amulet Tame!!! Sutra u ponoć dođi do jezera u središtu Mračne šume…Nikom ne smiješ ništa reći ili je više nećeš vidjeti….
-Čekaj što je Amulet Tame?Opet nekakav medaljon?-pitala sam ali nisam dobila odgovor

P.S Probajte pogodit tko je osoba iz mog sna ako nije moja teta

P.P.S Dajte malo vise komentara



Crucify My Heart (60) | print | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.