< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Svibanj 2009 (1)
Ožujak 2009 (2)
Veljača 2009 (2)
Siječanj 2009 (2)
Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (5)
Veljača 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off
design by Bahata =)

Opis bloga

Moj hp blog...









users online

Free Hit Counter
Free Hit Counter

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr




Likovi

petak, 16.03.2007.

*********

U tom trenutku u sobu je ušla Anna
-Tko je Melody Jones?-pitala sam je
-Ma jedna Slytherinka.Upoznat ću vas sutra
-Ne trebaš nas upoznati, samo me zanima tko je to

Sljedećeg dana…

Danas ću opet vidjeti Michela a Chloe je rekla da ću upoznati još neke ljude-razmišljala sam hodajući prema društvenoj prostoriji.
-Daj požuri, idemo na doručak!-rekla je Ruth povukavši me za ruku
Čim smo došli sjela sam kraj Anne, ali nisam bila gladna.
To je ona!-rekla je Anna pokazavši prema zgodnoj plavuši
Tko?-pitala sam je zbunjeno (i pomalo nezainteresirano)
-Pa Melody Jones!
Nekoliko trenutaka gledala sam tu djevojku .
-Moram ići!-rekla sam naglo ustavši
Otišla sam u sobu po štapić a zatim požurila k Chloe.Ušla sam u prostoriju.Tamo je već bilo 6 osoba:Chloe, Michel, Melody Jones,jedna cura za koju sam za koju sam kasnije saznala da se zove Margaret Ann Riddle (Maggie) … i… ne mogu vjerovati… Anna i Ruth
-Uđi,samo smo još tebe čekali!- rekla mi je Chloe sa smješkom
Nakon mnogomnogo neuspješnih pokušaja uspjela sam! JA SAM ANIMAGUS TIGRA!
Nakon toga trebali smo pričati pomoću misli.Svi su uspjeli,osim mene.
-Gotovi smo za danas!Svi osim Melisse možete ići..Pričekaj me ovdje Melissa.-rekla je i izašla
Nakon nekoliko trenutaka vratila se s Dumbledorom.Čim je ušao počeo je pričati
-Žao mi je Melissa … ali ti nisi nositeljica moći Lujize Brown. Za Nju letenje bez metle, čitanje misli i komunikacija mislima neće biti nikakav problem.Ti si jaka ali ipak Ona je...



Crucify My Heart (20) | print | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.