Triatlon i dugoprugaško trčanje

< lipanj, 2010 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
O trčanju i triatlonu plivanju i bicikliranju.
O zdravom načinu života, zdravoj prehrani i vitkoj liniji.
O načinu treninga, treninzima i utrkama.
Sve što vas zanima slobodno pitajte !

Moj osobni maill!
Službeni mail ZL!

Korisni tekstovi :

Tajne života i zdravlja
Srce od litre i pol
Najbolja investicija
Programi trčanja
Trčanje i ozljede
50.000 kilometara
Duhovnost i trčanje
Tablica hrane
Kako podesiti bicikl
Kalkulator trčanja

Forumi :

Atletski forum
Maraton na forumu

Strani linkovi :

IAAF
Triatlon savezi
Svjetski maratoni
Marathonguide
Runnersweb
Tekaški forum

Maratonac
(Časopis)

Linkovi
Moj osobni mail
Službeni mail ZL


Rezultati zimske lige


2.kolo 07/08. fotke

Blog.hr
Forum.hr

Moj drugi blog

Friške vijesti
Glas Istre
Novi list

Vrijeme danas
Vrijeme sutra
7 dana

Triatlon klubovi :
TK Rival
TK Zrinski
TK Zagreb
TK Split
Triatlon savez

Triatlonci :
Iva Tomić
Dejan Patrčević
Željka Šaban
Andrej Vištica
Matija Milovan
IRON ije
Tijardović
Lima
Ironmoon

Trkački klubovi :
KCBT Bribir 1288
AK Sljeme
AK Sinj
Marathon 95
Kastav maraton
MK Umag

Sportske stranice :
Utrke.net
Adventure sport
Hermes
Utrke
Trickeri
Erik Brec

Sportski blogeri :
Forrest Gump
Profesor
Kizo
Big river
Run to hills
TK Rival blog
Saša
MTB Planet
Welcome2
Zgubidanije
Gogo
Murinjo
HR atletika
Miško

Ostali blogeri :
engleska keramika
Matejac
Eurosmijeh
Nostalgični
Borut
Brod u boci

Planinari :
Sveti Ilija
Da_vinci
šumarKA

Radio maximumRadio maximum4. koloEkipe

Rezultati :
Duatlon liga

Od 15.12.2005.

Free Web Counter



Moje utrke
(arhiva postova)


6. Riječki polumaraton
Plivački maraton Rabac
Novigradski triatlon
Kastafski kros 2007.
22. Plitvički maraton
Rovinjski polumaraton
3. Zekina utrka
Turopoljska trka
Uljanik 2006.
Mošćenička draga
Ekipni triatlon Rabac
Triatlon Rovinj
Pazin Učka
Miting veterana
Aquatlon Pula
Rabac
Učka
Kastafski kros
Bribir
4.kolo duatlon lige
Mihanović kup

28.06.2010., ponedjeljak

1. kostrenski plivački maraton ...

Održan je prošlu nedjelju, nakon što je cijelu noć grmilo sijevalo a bogami i lijevalo ... niti ujutro nije bilo puno bolje i dugo sam se dvoumio da li uopće otići plivati ili ne ...

Zamislio sam ovu utrku kao lagano plivanje i kupanje sa uživanjem u lijepom, toplom i sunčanom vremenu, no, osim hladne kiše ništa druge se nije nudilo. Ipak sam odlučio otići, i na licu mjesta odlučiti. Sat i pol prije starta nije bilo prevelike gužve na prijavama. Došli su plivači iz Pule, Zadra i Zagreba i nešto domaćih, ali gotovo sve meni nepoznate face, kao i obično kad je u pitanju daljinsko plivanje. I oni su mene čudno gledali, jer se inače svi znaju. Kiša je padala i dalje, ali je more bilo savršeno mirno, baš onako kako uvijek priželjkujem. To je na kraju i prevladalo da se odlučim nastupiti. Prijavio sam se kao broj 3 i ispljunuo 60 laganih kunića. Dolaze i neka poznata lica, sestra od rolera i moj stari konkurent iz Rapca, Robert Miloš. Oni me upoznaju s nekim plivačima iz Istre, i sad se već osjećam malo ugodnije, a ne kao stranac i to na svom terenu.
Plivale su se dvije trke, na 3000 i na 5000 metara sa istovremenim startom, samo u različitim smjerovima. Poprilično sam se smrzao prije starta, jer se stvar po običaju razvukla i kasnila. Odlučio sam se za utrku na 3000 m. jer nikad u životu nisam ni plivao duže u jednom komadu. Prijavilo nas se 17 i toplo sam se nadao da neću biti zadnji. Kad je utrka napokon krenula, zaplivao sam dosta snažno, djelom zbog hladnoće, a dijelom i zato da se što prije riješim gužvancije.
Nakon 400-500 metara podigao sam glavu da malo razmotrim situaciju. Daleko ispred sebe vidio sam jednog plivača koji se očito ne šali, ali osim njega, ispred mene su bila još samo dvojica i to na svega 5-10 metara. Svi ostali bili su iza mene, ali nekoliko njih sasvim blizu ... K vragu, dakle opet ništa od kupanja, ovako visoku poziciju moram braniti
do kraja, a ako bude snage nakon okreta, možda pokušati i nešto više. Do okretišta je išlo dosta dobro, osim što sam par puta skrenuo sa kursa, vuklo me je stalno prema vani, ulijevo. Na okretištu ista situacija kao i prije, prvi je odmakao daleko, drugi i treći malo ispred, a iza mene, sasvim blizu još jedan plivač ... ostali nisu bili ni blizu. Nakon okretišta počeli su problemi, nestajalo je snage, i bilo mi se sve teže orjentirati jer sad sam disao prema pučini. To je vrlo brzo iskoristio onaj iza mene i počeo me prestizati. Nisam mogao ništa učiniti jer je bilo očito da je rasporedio snagu bolje od mene, čekao okret, i onda pojačao. Ipak je meni ovo tek treći plivački maraton u životu. Do kraja je išlo dosta teško, počelo me je sve to skupa živcirati i jedva sam čekao kad ću ugledati brod sa oznakom cilja. Ekipa ispred mene polako je odmicala, i sad su već imali i pedesetak metara prednosti. Na sreću, iza mene nije bilo nikoga na vidiku, što znači da su se i oni počeli utapati kao i ja. Do kraja sam zadržao 5. mjesto, plivajući više na leđima i prsno nego kraul. Napokon se ukazao brod, na nekih 200 metara, i to mi se odužilo kao da je kilometar. U cilju mi suci potvrđuju da sam stigao 5. i kako su prva dvojica bili mladi dečki, ja sam osvojio 3. mjesto u kategoriji starijih od 35 godina ...

Kompletni rezultati su na stranicama organizatora KDP Primorja iz Rijeke ...



- 10:40 - Komentari (3) - Isprintaj - #