what is like to be me....

14.03.2005., ponedjeljak

Introduction... :)

Hey!... evo novog bloga..melanie je maturantica, plavuša(nadam se ne glupa)..ponekad iživcirana sitnicama. .... all thet stuff... you know..al ipak OBOŽAVA svoj život (kakav takav).. pere me upis na faks, matura,rastanak od frendova iz razreda... e to je tema... nemrem vjerovat da još samo 2 mjeseca do norijade... i gotovo... bar kaj se tiče sjedenja u školskim klupama i brojanja neopravdanih, staraca na informacijama... that's flash! ... nemrem vjerovat da neće bit ispijanja kava u "friendsu" poslije škole.... e to će falit... ljudi iz rezreda - e stvarno su bili THE EKIPA... znaš ono-svi za jednog jedan za sve..... I'm gonna miss it....
... al neću vas tupit s tim glupostima.... nego, još me pere Saturday fever... znam, znam, ponedjeljak je.... al nevjerojatno je kako obožavam subotnje noći s frendovima.... di izlazim???? e to je pitanje.... moglo bi se napisat: aquarius, baobab, saloon, piranha.... zvući SNOBOSH, jel da? al vjerujte- nit sam snob, nit se ponašam snobovski.... normalna sam cura, sa osrednjom tjednom količinom đeparca koja ne pati na manolice, vuitton torbice, dior majice... no shit!... jednostavno, obožavam plesat na too-much-commercial-pop-hitiće..(NO cajke !!!!!) ...al glazba koja me drmne definitivno je ROCK!!!! rasplačem se na gunse, nirvanu, zeppeline.. još kad frend i ja uzmemo gitru u ruke... ma zakon....

...i da.... još me pere EYP fever... prošli viks sam bila na tom sessionu sa hrpm ekipe svojih godina... nevjerojatno kak nakon 2 dana druženja s tim ljudima dobiš feeling da ih poznaješ cijeli život... nešto fenomenalno... EYPje zapravo European youth parliamentl iliti Europski parlament mladih koji skuplja ljude iz cijele Europe.... i na kraju svi zajedno završismo u OliverTwistu i Dublinu na karaokama....Friends for a lifetime....

i to je to.... gotov je prvi blog....obećajeem da će sljedeći bit bolji.... tek se ufuravam...


Love you all from ZAGREB!!!!!!
Melanie :)
- 20:26 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  ožujak, 2005  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi