Micika is on the road again

29.05.2005., nedjelja

Udruga umirovljenika ˝Milo Hrnić˝

A, evo i mene malo da si skratim ovaj topli dan u hladu sobe, uz laganu žuju, i naravno pišući blog.
Da se prvo malo požalim, svaki, ali, baš svaki dan imam neku ideju, što neku, masu ideja za napisat, međutim, ako ne stavim odmah na papir, prođe dan i ništa ne napišem.
A i nema se vremena više…
Posla ko u priči, toplije vrijeme, intenzivan statističarski rad na kladionici, itd., itd…
Međutim da ne prođe sve u mom kukanju, naišla mi je jedna ideja koja me ponukala da malo razmislim.
Naime, u mom malom i već nadaleko poznatom mjestašcu (ekipa, dajte naziv za to moje mjesto, pošto NE SMIJEM pisati pravo), uz sve moguće udruge posebno se ističe jedna koja jako dobro radi, ima jakoooo dobar program, ostvaruje ciljeve kad god se sjeti i naravno ne troši puno gradskih, pa tako ni naših novaca.
Ne bi bilo ništa čudno da to nije UDRUGA UMIROVLJENIKA!!!!
Ekipa koja je naravno,iskusna, gdje i neće biti kad imaju puno godina, ima upotpunjen skoro svaki tjedan sa nekim aktivnostima, ima tu odlazaka na more, toplice, čak i inozemstva.
Pa da napomenem, bolji su i od ikakvog sindikata!
Preko njih možete kupiti jeftino, jabuka, svinjskih polovica, te raznih inih stvari.
Sam sam čak kupovao gore navedene svinjske polovice!!!!
Mogu reći da znaju izabrat robu, špek je stvarno pravi, onaj adidas sa draj štraften!
Od aktivnih se posebno ističe njihova predsjednica, koju ćemo nazvati Savka.
Savka je naime cijela u poslu, kadikad za udrugu, a kadikad i privatno preko udruge.
Savki, kao da jedna udruga nije bila dosta pa je sada odlučila pokrenuti i drugu, koja ne zaostaje za ovom prvo navedenom.
Osnovala je UDRUGU INVALIDA RADA, ne želim se s nikim sprdati, ne daj Bože, samo mi je čudno što jedna osoba same udruge osniva, pa znate udruge imaju novaca, što od grada, što od članarina.
Sad sam cijeli u iščekivanju osnivanja neke nove udruge, a do tada idem redovito na provjeru tlaka, naravno besplatno, kupujem i ove godine svinjsku polovicu.
Još bih poručio našim lokalnim političarima da imaju sreće što Savke još nema u politici, jer ako se penzioneri razlaufaju, nema više mile-lale, svi ćemo morat u toplice!!!!!!!!!!!!

- 16:23 - ekipa, daj komentar! (4) - klikni za uspomenu - #

<< Arhiva >>

< svibanj, 2005 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Svaka sličnost sa stvarnim osobama i događajima je čisto slučajna!
Sve je to proizvod samo mojeg uma...