Micika is on the road again

22.02.2005., utorak

Dajte mi cajke i alkohola!

Konačno, Bogu dragom velikoooo HVALA!
Juhuuuuuuuuuuuu dobili smo cajka bar, što bar, trenutno najin mjesto za izaći u ovome malom usranome mjestašcu!
Sigurno se pitate zašto ono ¨usranome¨?!
Ljudi moji, donedavno smo bili jedan od rijetkih mjesta u ovoj Lijepoj Našoj gdje se nije barem javno slušalo smeće od narodnjaka, čak smo bili javno pohvaljeni u dnevniku!
Sada se i to promijenilo, ¨milozvučne¨ melodije istočnjačke folk muzike se proširio iz jedne lokalne novootvorene birtije.
Horde mojih sumještana, doduše mlađih, nahrlilo je u taj kafić, te uživaju u već navedenoj muzici.
Apsolutno nemam ništa protiv vlasnika kafića, to je izvanredan marketinški potez, novac tu ima da teče u potocima, doduše većina ekipe od 15 godina kupuje u trgovini vino, uroka se prije izlaska u najin mjesto, te uživa u cajki, tako da opet od velike većine NIŠTA od novca.
Ali zamjeram dragoj mladoj ekipi od mojih sumještana koji su se do jučer kleli majkom da ne slušaju cajku, međutim, izgleda da su svi jedva dočekali da se takvo što otvori i da mogu veselo zavrnuti rukave, te ruke dići visoko u zrak i poskakivati uz zvuke raznih poskočica.
Micika još nije saznao za to mjesto, ali ću se potruditi da sazna pa će biti veselja, jer Micika javno voli Halida, Sinana, Šemsu, Nadu, Miru, Cecu i ostale folk zvijezde.
A kad sazna…napisat ću nešto o tome.
Ako očekujete da nešto kažem o ikakvom uređenju i pobliže o nekoj atmosferi u cajka baru, mogu vam samo reći da ni ne znam kako se zove, mogu vam obećat da trijezan neću nogom stupit u taj objekt, a pijanog me mogu samo unijeti, tada ću najvjerojatnije i ja dići ruke u zrak, pogaziti sva svoja uvjerenja, ali što ćeš kud mali Mujo, tud i vaš Meky.
Opet, ne očekujte nikakva izvješća, mislim, ma ne, siguran sam da će mi pamćenje od te noći biti izbrisano.
Dakle dragi blogeri, barem oni koji slušaju to zlo od cajke, dođite u ovo malo i još uvijek usrano mjesto, zabavite se u cajka baru, jer vjerujte, bolji je od ne znam ti ja kakvih Ludnica, Lampaša, Necova… i ostalih in mjesta u i oko metropole.


- 19:45 - ekipa, daj komentar! (1) - klikni za uspomenu - #

<< Arhiva >>

< veljača, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Svaka sličnost sa stvarnim osobama i događajima je čisto slučajna!
Sve je to proizvod samo mojeg uma...