Take my advice...I don't use it anyway https://blog.dnevnik.hr/mejlmen

subota, 29.12.2007.

Put unazad...

28.12.Tri dana jos do nove godine.Sjedim tu za kompom i razmisljam.Kakvu sljedecu godinu zelim.Koje su to zelje.Da li bi mi smetalo da mi bude ko ova godina.Ne znam,mozda.Sam da su zavrseci nekih dogadjaja drukciji.Kako sam poceo ovu godinu cini se da cu je i tako zavrsit.Ne znam sta mi se dogadja u glavi,sa mnom.Nered,zbrka.Nostalgija me vuce u ovih godinu dana.Bilo je puno lijepih trenutaka koje nikad necu zaboravit,nikad.Bilo je i povreda.Svasta se desilo.Znate one trenutke koji su vam nanijeli bol al ipak ste u njima uzivali i htjeli bi da se ponove.Sto zelimo za novu godinu.Iritiraju me one stare fraze:puno ljubavi srece i zdravlja.Opcenito mene bi veselile i neke sitnice.Mozda su male al bi meni puno znacile,jako puno.Vrtim jednu te istu pjesmu cijelo vrijeme.Pjesmu koja docarava upravo ono sto sad mislim,sto sad osjecam.Obuci nesto crveno za novu godinu.Praznovjerje.Obicno nisam praznovjeran,al sta ja znam obuc cu nesto crveno.Mozda mi napokon ispuni tu ZELJU.Al ne vjerujem,morat cu ja na to zaboravit,cini se.Pito sam frendicu sta zeli,njen odgovor je sljedeci:"Htjela bih da si sve poslozim u glavi,da znam ko sam,sto sam i sta zelim."Savrseno izreceno.Hvala Katarina :) .Mislim da svi to zelimo,da se establiramo u necemu,gdje znamo ko nas cijeni i sve.Zelim si poslozit sve te male sitnice u glavi,da znam vrijedi li se trudit ili pustit na miru.Ko sam ja.Ja sam jedan sedamnaestogodisnji djecak.Jesam li ista vise od toga?Ne znam.Jesam li neko i nesto.Skrecem potpuno sa zadane teme.Mozda jer nemam inspiracije.Ne znam,a sta bi vi htjeli za novu godinu?Neku sitnicu ili nekoga.Nis da ne ponavljam stalno jedne te iste recenice u ovom postu a mislim da sam tu dosta puta ponovio zelio bih vam Sretnu novu godinu i da vam se ispune sve zelje.

p.s.All i want for new year is you....

pozz

29.12.2007. u 22:49 • 24 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga



patnje mladog denisa :)


Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi

Prodana dusa :)

bolja polovica prodane duse :)

Opicena d(j)eva :P

weirdo with no beirdo :P

Malo muzike,samo malo