Take my advice...I don't use it anyway https://blog.dnevnik.hr/mejlmen

utorak, 11.12.2007.

Priblizava se...

Priblizava se kraj skole,odnosno prvog polugodista a svi:aaaaaaaaa,sta cu sad,ko ce to ispravit.Svuda plac,suze,a zasto.Ej ljudi to je skola,jos sto je najgore prvo polugodiste.A ja onak mrtav hladan,smijem se,krijem stres,lol,ma ne negdje sam procito da sretno i nasmijeseno lice puno vise privlaci cure neg smrknuto i turobno.Pa smijmo se ljudi :):).Ne brinem se previse za skolu makar ce ovo biti prvi put u jedanaest godina il kolko se vec skolujem da cu proc s cetiri,nije da ne mogu proc s 5 vec mora se sad tolko toga pisat,odgovarat i podic ocjene i ucit cu za to al ako ne uspijem nema veze jer za mene nije sramota proc s 4 u gimnaziji.Pokusavam se prebacit misli na vedrije stvari.Mislio sam ovaj post napisat tako da kopi pejstam neki post s damjanovog bloga ili pranjicevog sam da oni ljudi iz adsensa vide da redovno obnavljam blog al reko ako sam tolko jadan da ne mogu jedan post sastavit onda stvarno.Ljudi priblizava se Bozic,odnosno moj rodjendan.Ah,jedva cekam.Svi slave moj rodjendan.Pokusavam dokucit sta mi ide u zivotu.Pisanje mi ne ide bas najbolje.Al sam napokon i skuzio sta mi ide.Sport(prostor za emotikon s msna CAGAgrf).Obozavam sport.Nogomet.Aaaaa.Jedino zima.Jos cu na kraju napisat ovaj post sta sam radio tog i tog dana.E pa necu.Prekinut cu ga naprasno,mislio sam ga pisat malo duze al nemam o cem pisat,nemam zadnjih dana neko emo trenutke gdje me sve zivo muci od nje pa do ne znam ni ja zasto je milka krava ljubicaste boje.Prepustio sam sve sudbini.Hm sudbina,mislim pobornik sam ideje da sami krojimo svoju buducnost al eto.Imao sam jedan post,odnosno htio sam ga pisat o tome kako postoji nekakva ideja il ne znam sta vec da je ono npr.ak ti se danas desi da stanes u govno u tom istom vremenu u nekakvom drugom svijetu,svemiru(mislim da se to zove paralelnost svemira al nisam siguran)to ti se ne dogodi.To mi je bas fora.Bas me zanima kako se snalazi Denis i njegovih ostalih devet alter ega u drugim svjetovima.Space,final frontier.Nisam bio veliki pobornik te serije al me fakat zanima svemir,zanima me di mu je kraj.Nekad mislim da posto jos neka materija iznad svemira i da smo mi prakticki u njemu samo beznacajne mikrobe,grinje.Jesmo li sami.Mislim da nismo.Ima jos budala tamo negdje koji gnjave ovo dvoje ljudi sto me citaju.Tu sam iskoristio par tema koje sam htio postepeno pisat al neka,sad necu pisat postove neko duze vrijeme,osim objavljivat oglase... :) .Stoga vam zahvaljujem za vasih pet minuta paznje i pozdrav.Cujem nes u pozadini.Sec.Ho-ho-ho-ho.Merry Christmas.And Meri Krisms tu ju senta.

11.12.2007. u 21:37 • 22 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga



patnje mladog denisa :)


Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi

Prodana dusa :)

bolja polovica prodane duse :)

Opicena d(j)eva :P

weirdo with no beirdo :P

Malo muzike,samo malo