Take my advice...I don't use it anyway https://blog.dnevnik.hr/mejlmen

četvrtak, 06.12.2007.

Don`t know the title

"Sve sretne obitelji lice jedna na drugu,a svaka nesretna obitelj nesretna je na svoj nacin".Mislim da svi znaju tu recenicu Tolstoja i sto se tice toga slazem se s njime.A sto se tice moje obitelji,pojam srece u mojoj obitelji je povezan cvrsto sa novcem.Makar ne volim to,to je tako.Moj stari inzistira na tome i misli da se sve moze s novcem.Neka tako misli.Nekad se ponasa kao da sam mu teret a ne sin.Ponekad pozelim da mi je neko drugi stari.Znate one roditelje,s kojima mozete pricat,zajebavat a ne da se svodi na prigovaranje."Svi bosanski ocevi su isti",sam prigovaraju i prigovaraju.Nekad me tako to izivcira al se zasad uspjesno nosim s time.Stara,hm stara mi je kao i vecina ostalih mami.Potajno vodi glavnu rijec u kuci.I kad god trebam nes nju pitam jer ona zna "obradit" starog.Jedino sto mi je zao jest moj odnos prema njoj.Stalno se derem na nju i ne pamtim kad sam joj zadnji put rekao volim te.Nije zato sto je ne volim vec jednostavno ne mogu nac pravi trenutak za to.Moja mama pravi najbolji burek i palacinke :) .Mama volim te. :) Sestra moja.Hm,tesko je naci rijeci pohvale za nju.Polako al sigurno mi pije krv na slamku i nece proc jos dugo kad bude izasla iz kuce sa modricom.Ponasa se kao glavna i tako mi je tesko s njom biti u sobi :(.Posebice mi je zao njenog decka.I na kraju ja.Najljepsi i najbolji momak na svijetu.Mislim da cu starog ostavit bez novcica.Iskreno ne znam kak me podnose :).Bijase ovo kratak uvod u moju obitelj eto tak da svi postovi ne budu isti a i da oni ljudi iz adsensa vide da pisem nes na blogu.A sad idem spavat.Laku noc,iako je tek pola pet popodne.

06.12.2007. u 16:11 • 3 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga



patnje mladog denisa :)


Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi

Prodana dusa :)

bolja polovica prodane duse :)

Opicena d(j)eva :P

weirdo with no beirdo :P

Malo muzike,samo malo