četvrtak, 29.06.2006.

ahoj!!!

prvo...pozdrav svima koji čitaju moj blog....
drugo..ispričavam se jer dugo nisam pisala,no nisam imala kaj za napisati i nisam imala inspiracija..a ujedno mi se i nije dalo na komp..itd..
uglavnom,dosta vremena je prošlo,al nemože se reći da se puno toga dogodilo..kao npr. kraj škole,oproštajna,moja zamisao da prestanem pisati blog....i tako...
oproštajna je prošla super,bilo je jako lijepo,punoooo hranenjami,bogme sam se najela..muzika je bila super za ludovanje..bilo je cura koje su plakale..pokloni su bili super,tako kažu profesori...
kako je meni došla zamisao na pamet da prestanem pisati blog,htjela sam vas pitati dal bi se netko ljutio..??jer mi je blog jadan i neda mi se pisati i nemam inspiracija...i tako dalje...
bila sam u kinu sa Tenom,Monom i Majom,gledali smo komediju Prekid,neka romantična komedija,ali bilo je super,¸poslije smo išli u Megić i u Vinceka po sladolede,mljacmljac
hnmmm...šta još ima...aha,podjela svjedodžbi..bila je ovu srijedu u 11sati,prije je Mona pozvala neke da dođemo kod nje gledati film,jeli smo slatkač i banane :)) pili colu :)) i poslije podjele smo isto otišli kod nje,gledali smo Hitch,Marci X :D zakooon filmovi,bilo je ludooo
danas ujutro je bio kao party za cure iz razreda na Jarunu,mislim da još uvijek traje,ja sma bila do pol 2,morala sam doma zbog sisterki,pare su bile kod mene a one su bile gladne..Dora je bila otišla po pizzu dok sam ja išla doma,Mona.Vlora i Stipka su se kupale,Tene je donijela liniju pa smo slušali mjuzu,ona i Hohy su napravile cd-ove sa raznim stvarima,super pjesme su stavile,nema šta..malo me bolila glava,vjerojatno zbog promjene vremena.Hohy je danas imala francuski,valjda je išla na ispit ili se upisati,ma ko će ga znat...ali bilo je zakooon..nadam se da se i dalje zabavljajusmijeh
pa,to bi bilo sve...pozdarv svimamah
i molim da odgovorite da li bi se netko ljutio da prestanem pisati..????
ByeBye

- 15:23 - kOmENtaRi (7) - PrIntAJ - #

<< Arhiva >>