ponedjeljak, 22.05.2006.

priča o 3 idiota..

ovaj post govori o 3 cure:opaljena,stipka,RaRa...
one su u petak 19.05.2006. pod tjelesnim odgojem dobile jednu ideju koja je glasila ovako:
-pošto su imale studenticu,odlučile su se sakriti u spremište.nitko nije skužio da su falilie :))) sakrile su se iza sanduka za preskakanje
bilo je malo neudobno,no njima je bilo lijepo i zabavno :PPP sa dasaka za skakanje su otkinule komadiće tog drveta za suvenire ;) i na to će se potpisati i čuvati...i tako,izašle su pred kraj sata kad je ostatak razreda vraćao lopte u špremište,i izvukle se...HAPPYYY END :DDDDDDDDD
mislim da je to sve...valjda...bar mi se tak čini...dead

jel vam se sviđa pričica??kako vam se čini??

u nedjelju,dakle jučer je bila krizma..bilo je fora :))
imala sam neke bedž hlače,bedž cipele,izgledale su kao heklane i male su nekakvog leptirića..sviđaju mi se,super su ali su me bolile noge,strašno...al dobro...dalje sam imala neku svijetlo rozu heklanu majicu i preko bedž sako s tri frtalj rukavima...
poslije sam išla u restoran Horok u Domu sportova.srela sam Reu,frendicu iz razreda,nekog tam Moćana i Maju,prije je išla s nama u razred,cura me se opće ne sjeća..al me pozdravila jer je Stipka pokazala na mene...al dobro..
trčala sam za klincima,i Rea isto :))) bilo je jakooo lijepo,mi smo imali čak i televizor u nekom salonu :))
ja sam se super zabavila,bilo je ludo :)
poslije sam as opaljenom ošla malo van,ljenčarile smo i pričale..planovi za ljeto...jea!!!

ajde pozzz
čitamo se

- 12:54 - kOmENtaRi (17) - PrIntAJ - #

<< Arhiva >>