ME IN HOGWARTS (RAWENCLAW)

četvrtak, 26.01.2006.

crystal je nestala,pa smo je našli

sjedimo james,henry,lukas i ja u velikoj dvorani.odjednom su dotrčale anna i rebecca.''crystal je nestala!!!!''-vikala je rebecca.''molim?što se dogodilo???''-pitao je henry.''
''trebale smo se naći kod snapeovog kabineta.nije došla.pitale smo sarah i dawn gdje su,ali je odavno nisu vidjele.''-brzo je pričala anna.počeli smo je tražiti.usput nas je pratila mrs. norris i pet mačića.
tada se ojavio snape.''a šta vi to tražite?''-pitao je drsko.''vašu babu.''-rekao sam.''gospodine capp,...30 bodova oduzimam rawenclawima.''-rekao je.''a ja im dajem 50.''-rekao je hagrid koji se pojavio.''nemaš pravo....''-započeo je snape.''imam,i ja sam nastavnik.a sada nastavite tražiti prijateljicu.''-rekao je hagrid.tražili smo dalje.razdvojili smo se.za pola sata smo se našli ispred velike dvorane.''zanm gdje je!!!ali je nemogu sama izvući!!!''-vikala je rebecca.crystal je bila u nekoj rupi(tko zna otkud se stvorila) u zabranjenoj šumi.izvukli smo je.to je to.

- 20:03 - Komentari (5) - Isprintaj - #


Image Hosted by ImageShack.us