05.05.2007. / subota

Trening po kiši-najbolji trening

Ljudi nećete vjerovat šta mi se dogodilo.Padala je kiša ,a ja sam kenuo na trening.Kad sam stigo tamo bilo nas je samo dvoje.Pričali smo o treningu i ja sam mislio da ga neće bit.Poslje smo se okupljat pa nas je bilo 15.Trener je došo i reko da će biti skraćeni trening od 45 min.Zagrijali smo se u slaćionici i sišli na teren.Bilo je to bazen nisam znao oćemo li igrat ili plivat ,no ipak smo igrali.Nakon 25 minuta ja mislim da je moja odjeća bila teška oko 3kg.Na kraju smo izgubili 6-5 no nema veze to je bio samo trening.Najbolje je tek sljedilo u slaćionici. Umjesto da se tuširamo mi smo se klizali jer smo bili mokri.I to je nakraju bio moj najbolji trening.

- 10:53 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.